EBC - CSK068 - Clutch Spring Sets - Heavy Duty Clutch Spring Kit
De EBC CSK068 Heavy Duty Clutch Spring Kit (coil type) is een hoogwaardige oplossing voor jouw motorfiets of scooter. Deze clutch spring kit is speciaal ontworpen om de prestaties van je voertuig te v...
De EBC CSK068 Heavy Duty Clutch Spring Kit (coil type) is een hoogwaardige oplossing voor jouw motorfiets of scooter. Deze clutch spring kit is speciaal ontworpen om de prestaties van je voertuig te verbeteren en zorgt voor een betrouwbare werking van de koppeling. Of je nu een fanatieke rijder bent of je motor gewoon goed wilt onderhouden, deze kit is een uitstekende keuze.
Compatibiliteit
Deze clutch spring set is compatibel met een breed scala aan modellen van Suzuki en Triumph. Het biedt een perfecte pasvorm voor onder andere de Suzuki Gz 250 (verschillende versies), Suzuki Vl 250, en diverse Triumph Adventurer, Daytona, Legend, Speedtriple, Sprint, Thunderbird, Tiger, Trident en Trophy modellen. Met deze kit ben je verzekerd van een product dat naadloos aansluit op jouw motor.
Voordelen van de Heavy Duty Clutch Spring Kit
De EBC CSK068 kit is vervaardigd uit hoogwaardige materialen die zorgen voor een lange levensduur en optimale prestaties. Dankzij het coil type ontwerp biedt deze kit een verbeterde veerkracht en stabiliteit, wat resulteert in een soepelere schakelervaring. Dit is essentieel voor elke motorrijder die zowel comfort als controle zoekt tijdens het rijden.
Installatie en Onderhoud
Het installeren van de EBC CSK068 Heavy Duty Clutch Spring Kit is eenvoudig en kan in veel gevallen zonder professionele hulp worden gedaan. Volg de bijgeleverde instructies en je zult snel weer genieten van een optimale koppeling. Regelmatig onderhoud van je clutch is cruciaal voor de algehele prestaties van je motor, en deze kit helpt je daarbij.
Vragen en Antwoorden
Is deze kit geschikt voor mijn motor?
Ja, de EBC CSK068 is compatibel met verschillende modellen van zowel Suzuki als Triumph. Controleer de specificaties van je voertuig om zeker te zijn van de juiste keuze.
Deze kit is ontworpen om een perfecte pasvorm en optimale werking te bieden voor een breed scala aan motoren, waardoor het een veelzijdige keuze is.
Hoe weet ik wanneer ik de klepringen moet vervangen?
Het is aan te raden om je clutch spring kit te controleren bij elk onderhoudsbeurt. Als je merkt dat de koppeling niet meer soepel functioneert, is het tijd om te overwegen de kit te vervangen.
Een tijdige vervanging kan verdere schade aan de koppeling en andere motoronderdelen voorkomen, wat uiteindelijk kosten bespaart.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige materialen voor lange levensduur
- ✅ Eenvoudige installatie, geschikt voor doe-het-zelvers
- ✅ Compatibel met diverse modellen van Suzuki en Triumph
- ✅ Verbeterde veerkracht en stabiliteit
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor andere merken
- 🚫 Vereist soms extra onderhoud voor optimale prestaties
| Merk | Model |
|---|---|
| Suzuki | Gz 250 1 |
| Suzuki | Gz 250 2 |
| Suzuki | Gz 250 3 |
| Suzuki | Gz 250 4 |
| Suzuki | Gz 250 5 |
| Suzuki | Gz 250 x |
| Suzuki | Gz 250 y |
| Suzuki | Vl 250 1 |
| Suzuki | Vl 250 y |
| Triumph | Adventurer 900 1 |
| Triumph | Adventurer 900 ltd x |
| Triumph | Adventurer 900 t |
| Triumph | Adventurer 900 v |
| Triumph | Adventurer 900 w |
| Triumph | Adventurer 900 x |
| Triumph | Adventurer 900 y |
| Triumph | Daytona 900 p |
| Triumph | Daytona 900 r |
| Triumph | Daytona 900 s |
| Triumph | Daytona 900 super iii r |
| Triumph | Daytona 900 super iii s |
| Triumph | Daytona 900 super iii t |
| Triumph | Daytona 900 super iii v |
| Triumph | Daytona 900 t |
| Triumph | Legend 885 1 |
| Triumph | Legend 885 2 |
| Triumph | Legend 885 x |
| Triumph | Legend 885 y |
| Triumph | Speedtriple 900 r |
| Triumph | Speedtriple 900 s |
| Triumph | Speedtriple 900 t |
| Triumph | Speedtriple 900 v |
| Triumph | Sprint 900 p |
| Triumph | Sprint 900 r |
| Triumph | Sprint 900 s |
| Triumph | Sprint 900 t |
| Triumph | Sprint 900 v |
| Triumph | Sprint 900 w |
| Triumph | Thunderbird 900 1 |
| Triumph | Thunderbird 900 2 |
| Triumph | Thunderbird 900 3 |
| Triumph | Thunderbird 900 s |
| Triumph | Thunderbird 900 sport 1 |
| Triumph | Thunderbird 900 sport 2 |
| Triumph | Thunderbird 900 sport 3 |
| Triumph | Thunderbird 900 sport 4 |
| Triumph | Thunderbird 900 sport x |
| Triumph | Thunderbird 900 sport y |
| Triumph | Thunderbird 900 t |
| Triumph | Thunderbird 900 v |
| Triumph | Thunderbird 900 w |
| Triumph | Thunderbird 900 x |
| Triumph | Thunderbird 900 y |
| Triumph | Tiger 900 p |
| Triumph | Tiger 900 r |
| Triumph | Tiger 900 s |
| Triumph | Tiger 900 t |
| Triumph | Trident 750 m |
| Triumph | Trident 750 n |
| Triumph | Trident 750 p |
| Triumph | Trident 750 r |
| Triumph | Trident 750 s |
| Triumph | Trident 750 t |
| Triumph | Trident 750 v |
| Triumph | Trident 750 w |
| Triumph | Trident 900 m |
| Triumph | Trident 900 n |
| Triumph | Trident 900 p |
| Triumph | Trident 900 r |
| Triumph | Trident 900 s |
| Triumph | Trident 900 t |
| Triumph | Trident 900 v |
| Triumph | Trident 900 w |
| Triumph | Trophy 900 1 |
| Triumph | Trophy 900 2 |
| Triumph | Trophy 900 m |
| Triumph | Trophy 900 n |
| Triumph | Trophy 900 p |
| Triumph | Trophy 900 r |
| Triumph | Trophy 900 s |
| Triumph | Trophy 900 t |
| Triumph | Trophy 900 v |
| Triumph | Trophy 900 w |
| Triumph | Trophy 900 x |
| Triumph | Trophy 900 y |