 
                            EBC - FA 123V - Brake Pads - Semi-Sintered
De FA 123V semi-sintered brake pads van EBC zijn ontworpen voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar betrouwbare remprestaties. Deze remblokken bieden een uitstekende combinatie van duurzaamheid en...
De FA 123V semi-sintered brake pads van EBC zijn ontworpen voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar betrouwbare remprestaties. Deze remblokken bieden een uitstekende combinatie van duurzaamheid en remkracht, waardoor ze ideaal zijn voor zowel dagelijks gebruik als sportief rijden.
Deze remblokken zijn compatibel met diverse modellen van Kawasaki en Yamaha, waaronder populaire types zoals de Kawasaki GPX 600 R en Yamaha FJ 1200. Dit maakt ze een veelzijdige keuze voor veel motorrijders.
Voordelen van de FA 123V Brake Pads
De semi-sintered samenstelling van deze remblokken zorgt voor een uitstekende remkracht, zelfs onder zware omstandigheden. Ze zijn ontworpen om de warmte goed af te voeren, wat bijdraagt aan een langere levensduur. Daarnaast is de installatie eenvoudig, wat betekent dat je snel weer op de weg bent.
Compatibiliteit
De FA 123V brake pads zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder:
- Kawasaki GPX 600 R (J, K, L, M, N, P, R, S, T, V)
- Kawasaki GPZ 900 R (L, P)
- Kawasaki ZR 1100 (N, P) en ZR 750 (M, N, P, R, S, T, V)
- Yamaha FJ 1200 (J, K, L, M, N, P)
- Yamaha FZ 750 (L, M)
- Yamaha XJR 1200 (S, SP V, SP W, T, V, W)
- Yamaha XV 1600 (A1, A2, A3, AX, AY)
- Yamaha XTZ 1300 (T, TD K, TD L, TD M, V, W, X, Y)
Vragen en Antwoorden
Wat zijn de voordelen van semi-sintered brake pads?
Semi-sintered brake pads bieden een uitstekende balans tussen remkracht en slijtvastheid. Ze zijn geschikt voor diverse rijomstandigheden en zorgen voor een langere levensduur.
Kan ik deze remblokken zelf installeren?
Ja, de installatie van de FA 123V remblokken is eenvoudig en kan door de meeste rijders zelf worden gedaan met de juiste gereedschappen. Zorg ervoor dat je de instructies volgt voor optimaal gebruik.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Duurzaam en slijtvast
- ✅ Eenvoudige installatie
- ✅ Geschikt voor diverse modellen
Let op
- 🚫 Niet voor alle motoren geschikt
- 🚫 Mogelijk iets duurder dan standaard remblokken
| Merk | Model | 
|---|---|
| Kawasaki | Gpx 600 r j | 
| Kawasaki | Gpx 600 r k | 
| Kawasaki | Gpx 600 r l | 
| Kawasaki | Gpx 600 r m | 
| Kawasaki | Gpx 600 r n | 
| Kawasaki | Gpx 600 r p | 
| Kawasaki | Gpx 600 r r | 
| Kawasaki | Gpx 600 r s | 
| Kawasaki | Gpx 600 r t | 
| Kawasaki | Gpx 600 r v | 
| Kawasaki | Gpx 750 r h | 
| Kawasaki | Gpz 900 r l | 
| Kawasaki | Gpz 900 r p | 
| Kawasaki | Zr 1100 n | 
| Kawasaki | Zr 1100 p | 
| Kawasaki | Zr 750 m | 
| Kawasaki | Zr 750 n | 
| Kawasaki | Zr 750 p | 
| Kawasaki | Zr 750 r | 
| Kawasaki | Zr 750 s | 
| Kawasaki | Zr 750 t | 
| Kawasaki | Zr 750 v | 
| Kawasaki | Zx 10 j | 
| Kawasaki | Zzr 1100 l | 
| Kawasaki | Zzr 1100 m | 
| Kawasaki | Zzr 1100 n | 
| Kawasaki | Zzr 600 l | 
| Kawasaki | Zzr 600 m | 
| Kawasaki | Zzr 600 n | 
| Yamaha | Fj 1200 j | 
| Yamaha | Fj 1200 k | 
| Yamaha | Fj 1200 l | 
| Yamaha | Fj 1200 m | 
| Yamaha | Fj 1200 n | 
| Yamaha | Fj 1200 p | 
| Yamaha | Fz 750 l | 
| Yamaha | Fz 750 m | 
| Yamaha | Fzr 1000 h | 
| Yamaha | Fzr 1000 j | 
| Yamaha | Tdm 850 m | 
| Yamaha | Tdm 850 n | 
| Yamaha | Tdm 850 p | 
| Yamaha | Tdm 850 r | 
| Yamaha | Tdm 850 s | 
| Yamaha | Trx 850 t | 
| Yamaha | Trx 850 v | 
| Yamaha | Trx 850 w | 
| Yamaha | Trx 850 x | 
| Yamaha | Tzr 250 h | 
| Yamaha | Xjr 1200 s | 
| Yamaha | Xjr 1200 sp v | 
| Yamaha | Xjr 1200 sp w | 
| Yamaha | Xjr 1200 t | 
| Yamaha | Xjr 1200 v | 
| Yamaha | Xjr 1200 w | 
| Yamaha | Xv 1600 a 1 | 
| Yamaha | Xv 1600 a 2 | 
| Yamaha | Xv 1600 a 3 | 
| Yamaha | Xv 1600 a x | 
| Yamaha | Xv 1600 a y | 
| Yamaha | Xvz 1300 t | 
| Yamaha | Xvz 1300 td k | 
| Yamaha | Xvz 1300 td l | 
| Yamaha | Xvz 1300 td m | 
| Yamaha | Xvz 1300 v | 
| Yamaha | Xvz 1300 w | 
| Yamaha | Xvz 1300 x | 
| Yamaha | Xvz 1300 y |