EBC - FA 140V - Brake Pads - Semi Sintered
De EBC FA 140V semi-sintered remblokken zijn de ideale keuze voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar een combinatie van prestaties en betrouwbaarheid. Deze remblokken zijn speciaal ontworpen om de...
De EBC FA 140V semi-sintered remblokken zijn de ideale keuze voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar een combinatie van prestaties en betrouwbaarheid. Deze remblokken zijn speciaal ontworpen om de remprestaties van verschillende motoren te verbeteren, waardoor je meer controle en veiligheid hebt tijdens het rijden.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder modellen van Buell, Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph en Yamaha. Dit maakt ze een uitstekende keuze voor rijders met verschillende merken en types. De semi-sintered samenstelling biedt superieure remkracht en een langere levensduur, wat bijdraagt aan een veiliger rijervaring.
Waarom kiezen voor EBC FA 140V remblokken?
De EBC FA 140V remblokken zijn vervaardigd met een speciaal semi-sintered materiaal dat zorgt voor een uitstekende remkracht, zelfs onder zware omstandigheden. Dit betekent dat je met vertrouwen kunt afremmen, ongeacht het weer of de omstandigheden op de weg. Bovendien zijn deze remblokken zo ontworpen dat ze minder slijtage veroorzaken aan je remschijven, wat bijdraagt aan de algehele levensduur van je remsysteem.
Compatibiliteit
De EBC FA 140V remblokken zijn compatibel met diverse motoren, waaronder:
- Buell M2, S1, S2, S3
- Honda CBR, NC, NT, XRV
- Kawasaki Z750, Z800, Versys
- Suzuki XF650
- Triumph Bonneville, Daytona, Tiger
- Yamaha XJ6
Of je nu een sportieve rijder bent of gewoon je motor gebruikt voor dagelijks vervoer, deze remblokken zijn ontworpen om aan jouw behoeften te voldoen.
Vragen en antwoorden
Wat zijn de voordelen van semi-sintered remblokken?
Semi-sintered remblokken bieden een uitstekende remkracht en zijn minder gevoelig voor slijtage. Dit zorgt voor een langere levensduur en betere prestaties.
Kan ik deze remblokken zelf installeren?
Ja, als je enige ervaring hebt met het onderhouden van motoren, kun je deze remblokken zelf installeren. Zorg ervoor dat je de juiste gereedschappen hebt en volg de instructies in de handleiding van je motor.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Langere levensduur
- ✅ Compatibel met diverse motoren
- ✅ Minder slijtage aan remschijven
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor extreme racetoepassingen
- 🚫 Kan iets duurder zijn dan standaard remblokken
| Merk | Model |
|---|---|
| Buell | M 2 1 |
| Buell | M 2 w |
| Buell | M 2 x |
| Buell | M 2 y |
| Buell | S 1 1 |
| Buell | S 1 2 |
| Buell | S 1 w |
| Buell | S 1 x |
| Buell | S 1 y |
| Buell | S 2 1 |
| Buell | S 2 2 |
| Buell | S 2 t 1 |
| Buell | S 2 t 2 |
| Buell | S 2 t w |
| Buell | S 2 t x |
| Buell | S 2 t y |
| Buell | S 2 w |
| Buell | S 2 x |
| Buell | S 2 y |
| Buell | S 3 1 |
| Buell | S 3 2 |
| Buell | S 3 t 1 |
| Buell | S 3 t 2 |
| Buell | S 3 t w |
| Buell | S 3 t x |
| Buell | S 3 t y |
| Buell | S 3 w |
| Buell | S 3 x |
| Buell | S 3 y |
| Buell | Xb 12 r 4 |
| Buell | Xb 12 r 5 |
| Buell | Xb 12 r 6 |
| Buell | Xb 12 s 4 |
| Buell | Xb 12 s 5 |
| Buell | Xb 12 s 6 |
| Buell | Xb 12 s cg 6 |
| Buell | Xb 12 s ss 6 |
| Buell | Xb 12 x 6 |
| Buell | Xb 9 r 2 |
| Buell | Xb 9 r 3 |
| Buell | Xb 9 r 4 |
| Buell | Xb 9 r 5 |
| Buell | Xb 9 r 6 |
| Buell | Xb 9 s x 6 |
| Honda | Cb 1000 s |
| Honda | Cb 400 f k |
| Honda | Cb 400 f l |
| Honda | Cb 750 p |
| Honda | Cb 750 r |
| Honda | Cb 750 s |
| Honda | Cbr 400 r k |
| Honda | Cbr 400 r l |
| Honda | Cbr 400 rr m |
| Honda | Cbr 400 rr n |
| Honda | Cbr 400 rr p |
| Honda | Cbr 400 rr r |
| Honda | Cbr 400 rr s |
| Honda | Ctx 700 e |
| Honda | Ctx 700 f |
| Honda | Ctx 700 g |
| Honda | Ctx 700 h |
| Honda | Ctx 700 n e |
| Honda | Ctx 700 n f |
| Honda | Ctx 700 n g |
| Honda | Ctx 700 n h |
| Honda | Fmx 650 5 |
| Honda | Fmx 650 6 |
| Honda | Fmx 650 7 |
| Honda | Forza 125 p |
| Honda | Forza 750 m |
| Honda | Forza 750 p |
| Honda | Forza 750 r |
| Honda | Forza 750 s |
| Honda | Nc 750 j f |
| Honda | Nc 750 j g |
| Honda | Nc 750 j h |
| Honda | Nt 650 j |
| Honda | Nt 650 k |
| Honda | Nt 650 l |
| Honda | Nt 650 v 1 |
| Honda | Nt 650 v w |
| Honda | Nt 650 v x |
| Honda | Nt 650 v y |
| Honda | Ntv 650 j |
| Honda | Ntv 650 k |
| Honda | Ntv 650 l |
| Honda | Ntv 650 m |
| Honda | Ntv 650 n |
| Honda | Ntv 650 p |
| Honda | Ntv 650 r |
| Honda | Ntv 650 s |
| Honda | Ntv 650 t |
| Honda | Ntv 650 v |
| Honda | Nx 650 j |
| Honda | Nx 650 k |
| Honda | Nx 650 l |
| Honda | Nx 650 m |
| Honda | Nx 650 n |
| Honda | Nx 650 p |
| Honda | Nx 650 r |
| Honda | Nx 650 s |
| Honda | Nx 650 t |
| Honda | Xl 600 v m |
| Honda | Xl 600 v n |
| Honda | Xl 600 v p |
| Honda | Xl 600 v r |
| Honda | Xl 600 v s |
| Honda | Xl 600 v t |
| Honda | Xl 600 v v |
| Honda | Xl 600 v w |
| Honda | Xl 600 v x |
| Honda | Xl 600 v y |
| Honda | Xl 650 v 1 |
| Honda | Xl 650 v 2 |
| Honda | Xl 650 v 3 |
| Honda | Xl 650 v 4 |
| Honda | Xl 650 v 5 |
| Honda | Xl 650 v 6 |
| Honda | Xrv 650 j |
| Honda | Xrv 650 k |
| Honda | Xrv 750 1 |
| Honda | Xrv 750 2 |
| Honda | Xrv 750 3 |
| Honda | Xrv 750 l |
| Honda | Xrv 750 m |
| Honda | Xrv 750 n |
| Honda | Xrv 750 p |
| Honda | Xrv 750 r |
| Honda | Xrv 750 s |
| Honda | Xrv 750 t |
| Honda | Xrv 750 v |
| Honda | Xrv 750 w |
| Honda | Xrv 750 x |
| Honda | Xrv 750 y |
| Kawasaki | Versys 650 f |
| Kawasaki | Versys 650 g |
| Kawasaki | Z 750 r b |
| Kawasaki | Z 750 r c |
| Kawasaki | Z 800 d |
| Kawasaki | Z 800 e |
| Kawasaki | Z 800 f |
| Kawasaki | Z 800 g |
| Kawasaki | Z 800 h |
| Kawasaki | Z 900 h |
| Kawasaki | Z 900 j |
| Kawasaki | Z 900 k |
| Kawasaki | Z 900 l |
| Kawasaki | Z 900 m |
| Kawasaki | Z 900 n |
| Kawasaki | Z 900 p |
| Kawasaki | Z 900 r |
| Kawasaki | Z 900 s |
| Suzuki | Xf 650 v |
| Suzuki | Xf 650 w |
| Suzuki | Xf 650 x |
| Triumph | Bonneville 1200 h |
| Triumph | Bonneville 1200 j |
| Triumph | Bonneville 1200 k |
| Triumph | Bonneville 1200 l |
| Triumph | Bonneville 1200 m |
| Triumph | Daytona 600 3 |
| Triumph | Daytona 600 4 |
| Triumph | Daytona 650 5 |
| Triumph | Daytona 675 6 |
| Triumph | Daytona 675 7 |
| Triumph | Daytona 675 8 |
| Triumph | Daytona 675 9 |
| Triumph | Daytona 675 a |
| Triumph | Daytona 675 b |
| Triumph | Daytona 675 c |
| Triumph | Daytona 675 se b |
| Triumph | Daytona 675 se c |
| Triumph | Daytona 955 i 1 |
| Triumph | Daytona 955 i 2 |
| Triumph | Daytona 955 i 3 |
| Triumph | Daytona 955 i 4 |
| Triumph | Speedfour 600 3 |
| Triumph | Speedfour 600 4 |
| Triumph | Speedfour 600 5 |
| Triumph | Speedfour 600 6 |
| Triumph | Street 675 8 |
| Triumph | Street 675 9 |
| Triumph | Street 675 a |
| Triumph | Street 675 b |
| Triumph | Street 675 c |
| Triumph | Street 675 r 9 |
| Triumph | Street 675 r a |
| Triumph | Street 675 r b |
| Triumph | Street 675 r c |
| Triumph | Tiger 800 b |
| Triumph | Tiger 800 c |
| Triumph | Tiger 800 d |
| Triumph | Tiger 800 e |
| Triumph | Tiger 800 f |
| Triumph | Tiger 800 xc b |
| Triumph | Tiger 800 xc c |
| Triumph | Tiger 800 xc d |
| Triumph | Tiger 800 xc e |
| Triumph | Tiger 800 xc f |
| Triumph | Tiger 800 xc g |
| Triumph | Tiger 800 xc j |
| Triumph | Tiger 800 xca g |
| Triumph | Tiger 800 xca h |
| Triumph | Tiger 800 xca j |
| Triumph | Tiger 800 xca k |
| Triumph | Tiger 800 xca l |
| Triumph | Tiger 800 xcx f |
| Triumph | Tiger 800 xcx g |
| Triumph | Tiger 800 xcx h |
| Triumph | Tiger 800 xcx j |
| Triumph | Tiger 800 xcx k |
| Triumph | Tiger 800 xcx l |
| Triumph | Tiger 800 xcx low g |
| Triumph | Tiger 800 xcx low h |
| Triumph | Tiger 800 xcx low j |
| Triumph | Tiger 800 xr g |
| Triumph | Tiger 800 xr h |
| Triumph | Tiger 800 xr j |
| Triumph | Tiger 800 xr k |
| Triumph | Tiger 800 xr l |
| Triumph | Tiger 800 xrt g |
| Triumph | Tiger 800 xrt h |
| Triumph | Tiger 800 xrt j |
| Triumph | Tiger 800 xrt k |
| Triumph | Tiger 800 xrt l |
| Triumph | Tiger 800 xrx f |
| Triumph | Tiger 800 xrx g |
| Triumph | Tiger 800 xrx h |
| Triumph | Tiger 800 xrx j |
| Triumph | Tiger 800 xrx k |
| Triumph | Tiger 800 xrx l |
| Triumph | Tiger 800 xrx low g |
| Triumph | Tiger 800 xrx low h |
| Triumph | Tiger 800 xrx low j |
| Triumph | Tiger 800 xrx low k |
| Triumph | Tiger 800 xrx low l |
| Triumph | Tt 600 1 |
| Triumph | Tt 600 2 |
| Triumph | Tt 600 3 |
| Triumph | Tt 600 4 |
| Yamaha | Xj 6 f a |
| Yamaha | Xj 6 f b |
| Yamaha | Xj 6 fa b |
| Yamaha | Xj 6 fa c |
| Yamaha | Xj 6 n 9 |
| Yamaha | Xj 6 n a |
| Yamaha | Xj 6 n b |
| Yamaha | Xj 6 n c |
| Yamaha | Xj 6 s 9 |
| Yamaha | Xj 6 s a |
| Yamaha | Xj 6 s b |
| Yamaha | Xj 6 s c |