EBC - FA131TT - Remblokken - Organisch
De EBC FA131TT organische remblokken zijn de ideale keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare en duurzame remprestaties. Deze remblokken zijn ontworpen om te voldoen aan de hoogste eis...
De EBC FA131TT organische remblokken zijn de ideale keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare en duurzame remprestaties. Deze remblokken zijn ontworpen om te voldoen aan de hoogste eisen van verschillende Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha modellen.
Compatibiliteit
De FA131TT remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder de Honda CR 125, CR 250, CR 500, CR 80, CR 85, en zelfs verschillende modellen van Kawasaki, Suzuki en Yamaha. Dit maakt ze veelzijdig en geschikt voor vele motorliefhebbers.
Voordelen van organische remblokken
Organische remblokken, zoals de FA131TT, bieden uitstekende grip en zijn vriendelijker voor de schijven in vergelijking met andere soorten remblokken. Ze zijn ontworpen om een stille werking te garanderen en zorgen voor een soepele remervaring, ideaal voor zowel straat- als off-road gebruik.
Onderhoud en installatie
Het vervangen van je remblokken is eenvoudig en kan vaak zonder speciale gereedschappen worden gedaan. Volg de instructies in de handleiding van je motor om ervoor te zorgen dat de installatie correct wordt uitgevoerd, zodat je weer veilig de weg op kunt.
Vragen en antwoorden
Hoe weet ik of ik de FA131TT remblokken nodig heb?
Controleer de specificaties van je motor en vergelijk deze met de compatibiliteit van de FA131TT remblokken. Als jouw model voorkomt in de lijst, zijn deze remblokken geschikt.
Daarnaast kun je de staat van je huidige remblokken controleren. Als ze versleten zijn, is het tijd voor vervanging.
Zijn organische remblokken beter voor het milieu?
Ja, organische remblokken zijn vaak gemaakt van natuurlijke materialen en veroorzaken minder schade aan het milieu dan hun metalen tegenhangers. Ze zijn een goede keuze voor milieubewuste motorrijders.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse merken en modellen
- ✅ Organisch materiaal voor betere remprestaties
- ✅ Eenvoudige installatie
- ✅ Stille werking
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor racetoepassingen
- 🚫 Mogelijk kortere levensduur dan sinter-varianten
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cr 125 r 1 |
| Honda | Cr 125 r h |
| Honda | Cr 125 r j |
| Honda | Cr 125 r k |
| Honda | Cr 125 r l |
| Honda | Cr 125 r m |
| Honda | Cr 125 r n |
| Honda | Cr 125 r p |
| Honda | Cr 125 r r |
| Honda | Cr 125 r s |
| Honda | Cr 125 r t |
| Honda | Cr 125 r v |
| Honda | Cr 125 r w |
| Honda | Cr 125 r x |
| Honda | Cr 125 r y |
| Honda | Cr 250 r 1 |
| Honda | Cr 250 r h |
| Honda | Cr 250 r j |
| Honda | Cr 250 r k |
| Honda | Cr 250 r l |
| Honda | Cr 250 r m |
| Honda | Cr 250 r n |
| Honda | Cr 250 r p |
| Honda | Cr 250 r r |
| Honda | Cr 250 r s |
| Honda | Cr 250 r t |
| Honda | Cr 250 r v |
| Honda | Cr 250 r w |
| Honda | Cr 250 r x |
| Honda | Cr 250 r y |
| Honda | Cr 500 r 1 |
| Honda | Cr 500 r h |
| Honda | Cr 500 r j |
| Honda | Cr 500 r k |
| Honda | Cr 500 r l |
| Honda | Cr 500 r m |
| Honda | Cr 500 r n |
| Honda | Cr 500 r p |
| Honda | Cr 500 r r |
| Honda | Cr 500 r s |
| Honda | Cr 500 r t |
| Honda | Cr 500 r v |
| Honda | Cr 500 r w |
| Honda | Cr 500 r x |
| Honda | Cr 500 r y |
| Honda | Cr 80 r 1 |
| Honda | Cr 80 r 2 |
| Honda | Cr 80 r n |
| Honda | Cr 80 r p |
| Honda | Cr 80 r r |
| Honda | Cr 80 r s |
| Honda | Cr 80 r t |
| Honda | Cr 80 r v |
| Honda | Cr 80 r w |
| Honda | Cr 80 r x |
| Honda | Cr 80 r y |
| Honda | Cr 85 r 3 |
| Honda | Cr 85 r 4 |
| Honda | Cr 85 r 5 |
| Honda | Cr 85 r 6 |
| Honda | Cr 85 r 7 |
| Honda | Cr 85 rb 3 |
| Honda | Cr 85 rb 4 |
| Honda | Cr 85 rb 5 |
| Honda | Cr 85 rb 6 |
| Honda | Cr 85 rb 7 |
| Honda | Xr 250 r n |
| Honda | Xr 250 r p |
| Honda | Xr 250 r r |
| Honda | Xr 250 r s |
| Honda | Xr 400 r 1 |
| Honda | Xr 400 r 2 |
| Honda | Xr 400 r 3 |
| Honda | Xr 400 r 4 |
| Honda | Xr 400 r t |
| Honda | Xr 400 r v |
| Honda | Xr 400 r w |
| Honda | Xr 400 r x |
| Honda | Xr 400 r y |
| Honda | Xr 600 r m |
| Honda | Xr 600 r n |
| Honda | Xr 600 r p |
| Honda | Xr 600 r r |
| Honda | Xr 600 r s |
| Honda | Xr 600 r t |
| Honda | Xr 600 r v |
| Honda | Xr 650 r 1 |
| Honda | Xr 650 r 2 |
| Honda | Xr 650 r 3 |
| Honda | Xr 650 r 4 |
| Honda | Xr 650 r y |
| Kawasaki | Klx 300 r 2 |
| Kawasaki | Klx 300 r 3 |
| Kawasaki | Kx 125 1 |
| Kawasaki | Kx 125 2 |
| Kawasaki | Kx 125 3 |
| Kawasaki | Kx 125 4 |
| Kawasaki | Kx 125 5 |
| Kawasaki | Kx 125 6 |
| Kawasaki | Kx 125 7 |
| Kawasaki | Kx 125 s |
| Kawasaki | Kx 125 t |
| Kawasaki | Kx 125 v |
| Kawasaki | Kx 125 w |
| Kawasaki | Kx 125 x |
| Kawasaki | Kx 125 y |
| Kawasaki | Kx 250 1 |
| Kawasaki | Kx 250 2 |
| Kawasaki | Kx 250 3 |
| Kawasaki | Kx 250 4 |
| Kawasaki | Kx 250 5 |
| Kawasaki | Kx 250 6 |
| Kawasaki | Kx 250 7 |
| Kawasaki | Kx 250 8 |
| Kawasaki | Kx 250 s |
| Kawasaki | Kx 250 t |
| Kawasaki | Kx 250 v |
| Kawasaki | Kx 250 w |
| Kawasaki | Kx 250 x |
| Kawasaki | Kx 250 y |
| Kawasaki | Kx 500 1 |
| Kawasaki | Kx 500 2 |
| Kawasaki | Kx 500 3 |
| Kawasaki | Kx 500 v |
| Kawasaki | Kx 500 w |
| Kawasaki | Kx 500 x |
| Kawasaki | Kx 500 y |
| Suzuki | Dr-z 4 s s |
| Suzuki | Dr-z 4 sm s |
| Suzuki | Drz 400 1 |
| Suzuki | Drz 400 2 |
| Suzuki | Drz 400 e 2 |
| Suzuki | Drz 400 s 1 |
| Suzuki | Drz 400 s 2 |
| Suzuki | Drz 400 s 3 |
| Suzuki | Drz 400 s 4 |
| Suzuki | Drz 400 s 5 |
| Suzuki | Drz 400 s 6 |
| Suzuki | Drz 400 s 7 |
| Suzuki | Drz 400 s 8 |
| Suzuki | Drz 400 s 9 |
| Suzuki | Drz 400 s y |
| Suzuki | Drz 400 sm 5 |
| Suzuki | Drz 400 sm 6 |
| Suzuki | Drz 400 sm 7 |
| Suzuki | Drz 400 sm 8 |
| Suzuki | Drz 400 sm 9 |
| Suzuki | Drz 400 y |
| Suzuki | Rm 125 1 |
| Suzuki | Rm 125 2 |
| Suzuki | Rm 125 3 |
| Suzuki | Rm 125 4 |
| Suzuki | Rm 125 5 |
| Suzuki | Rm 125 6 |
| Suzuki | Rm 125 7 |
| Suzuki | Rm 125 8 |
| Suzuki | Rm 125 9 |
| Suzuki | Rm 125 a |
| Suzuki | Rm 125 t |
| Suzuki | Rm 125 v |
| Suzuki | Rm 125 w |
| Suzuki | Rm 125 x |
| Suzuki | Rm 125 y |
| Suzuki | Rm 250 1 |
| Suzuki | Rm 250 2 |
| Suzuki | Rm 250 3 |
| Suzuki | Rm 250 4 |
| Suzuki | Rm 250 5 |
| Suzuki | Rm 250 6 |
| Suzuki | Rm 250 7 |
| Suzuki | Rm 250 8 |
| Suzuki | Rm 250 9 |
| Suzuki | Rm 250 a |
| Suzuki | Rm 250 t |
| Suzuki | Rm 250 v |
| Suzuki | Rm 250 w |
| Suzuki | Rm 250 x |
| Suzuki | Rm 250 y |
| Yamaha | Wr 250 f 1 |
| Yamaha | Wr 250 f 2 |
| Yamaha | Wr 250 z w |
| Yamaha | Wr 400 f y |
| Yamaha | Wr 426 f 1 |
| Yamaha | Wr 426 f 2 |
| Yamaha | Yz 125 1 |
| Yamaha | Yz 125 2 |
| Yamaha | Yz 125 w |
| Yamaha | Yz 125 x |
| Yamaha | Yz 125 y |
| Yamaha | Yz 250 1 |
| Yamaha | Yz 250 2 |
| Yamaha | Yz 250 f 1 |
| Yamaha | Yz 250 f 2 |
| Yamaha | Yz 250 w |
| Yamaha | Yz 250 x |
| Yamaha | Yz 250 y |
| Yamaha | Yz 400 f w |
| Yamaha | Yz 400 f x |
| Yamaha | Yz 426 f 1 |
| Yamaha | Yz 426 f 2 |
| Yamaha | Yz 426 y |