 
                            EBC - FA152R - Brake Pads - Sintered R Remblokken
De FA152R Sintered R Brake Pads van EBC zijn ontworpen voor optimale remprestaties en duurzaamheid. Deze remblokken zijn speciaal ontwikkeld voor een breed scala aan motoren, waaronder verschillende m...
De FA152R Sintered R Brake Pads van EBC zijn ontworpen voor optimale remprestaties en duurzaamheid. Deze remblokken zijn speciaal ontwikkeld voor een breed scala aan motoren, waaronder verschillende modellen van Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
De sintered remblokken bieden uitstekende grip onder verschillende omstandigheden, wat zorgt voor een veilige en betrouwbare remervaring. Of je nu op de weg of op het circuit rijdt, met de FA152R remblokken ben je verzekerd van een krachtige remwerking.
Compatibiliteit
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder:
Kawasaki Klx 250, Klx 650, Kx 125, Kx 250, en Kx 500; Suzuki Dr 350, Dr 650, en Rm 125; Yamaha Dt 125, Mt 125, Wr 250, Yzf r125 en vele andere modellen. Dit maakt de FA152R een veelzijdige keuze voor verschillende motorrijders.
Waarom kiezen voor EBC?
EBC staat bekend om zijn kwaliteit en betrouwbaarheid. De FA152R remblokken zijn geen uitzondering. Ze zijn vervaardigd met hoogwaardige materialen die zorgen voor een lange levensduur en consistente prestaties. Met EBC kies je voor de zekerheid van een gerenommeerd merk in de motorindustrie.
Vragen en Antwoorden
Hoe lang gaan de FA152R remblokken mee?
De levensduur van de FA152R remblokken hangt af van rijomstandigheden en rijstijl. Over het algemeen kun je rekenen op een lange levensduur door de hoogwaardige materialen die EBC gebruikt.
Zijn deze remblokken geschikt voor racegebruik?
Ja, de FA152R remblokken zijn ontworpen voor zowel straat- als racegebruik. Ze bieden uitstekende prestaties, wat ze geschikt maakt voor verschillende rijomstandigheden.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip onder alle omstandigheden
- ✅ Geschikt voor een breed scala aan motoren
- ✅ Hoogwaardige materialen voor lange levensduur
- ✅ Betrouwbaarheid van een gerenommeerd merk
Let op
- 🚫 Mogelijk niet geschikt voor extreme raceomstandigheden
- 🚫 Kan iets duurder zijn dan standaard remblokken
| Merk | Model | 
|---|---|
| Kawasaki | Klx 250 9 | 
| Kawasaki | Klx 250 a | 
| Kawasaki | Klx 250 b | 
| Kawasaki | Klx 250 c | 
| Kawasaki | Klx 250 d | 
| Kawasaki | Klx 250 e | 
| Kawasaki | Klx 250 f | 
| Kawasaki | Klx 250 r p | 
| Kawasaki | Klx 250 r r | 
| Kawasaki | Klx 250 r s | 
| Kawasaki | Klx 650 p | 
| Kawasaki | Klx 650 r | 
| Kawasaki | Klx 650 r 1 | 
| Kawasaki | Klx 650 r 2 | 
| Kawasaki | Klx 650 r p | 
| Kawasaki | Klx 650 r r | 
| Kawasaki | Klx 650 r s | 
| Kawasaki | Klx 650 r t | 
| Kawasaki | Klx 650 r v | 
| Kawasaki | Klx 650 r w | 
| Kawasaki | Klx 650 r x | 
| Kawasaki | Klx 650 r y | 
| Kawasaki | Klx 650 s | 
| Kawasaki | Kx 125 k | 
| Kawasaki | Kx 125 l | 
| Kawasaki | Kx 125 m | 
| Kawasaki | Kx 125 n | 
| Kawasaki | Kx 125 p | 
| Kawasaki | Kx 125 r | 
| Kawasaki | Kx 250 k | 
| Kawasaki | Kx 250 l | 
| Kawasaki | Kx 250 m | 
| Kawasaki | Kx 250 n | 
| Kawasaki | Kx 250 p | 
| Kawasaki | Kx 250 r | 
| Kawasaki | Kx 500 k | 
| Kawasaki | Kx 500 l | 
| Kawasaki | Kx 500 m | 
| Kawasaki | Kx 500 n | 
| Kawasaki | Kx 500 p | 
| Kawasaki | Kx 500 r | 
| Kawasaki | Kx 500 s | 
| Suzuki | Dr 350 s l | 
| Suzuki | Dr 350 s m | 
| Suzuki | Dr 350 s n | 
| Suzuki | Dr 350 s p | 
| Suzuki | Dr 350 se r | 
| Suzuki | Dr 350 se s | 
| Suzuki | Dr 350 se t | 
| Suzuki | Dr 350 se v | 
| Suzuki | Dr 350 se w | 
| Suzuki | Dr 350 se x | 
| Suzuki | Dr 650 se t | 
| Suzuki | Dr 650 se v | 
| Suzuki | Dr 650 se w | 
| Suzuki | Rm 125 k | 
| Suzuki | Rm 125 l | 
| Suzuki | Rm 125 m | 
| Suzuki | Rm 125 n | 
| Suzuki | Rm 125 p | 
| Suzuki | Rm 125 r | 
| Suzuki | Rm 125 s | 
| Suzuki | Rm 250 k | 
| Suzuki | Rm 250 l | 
| Suzuki | Rm 250 m | 
| Suzuki | Rm 250 n | 
| Suzuki | Rm 250 p | 
| Suzuki | Rm 250 r | 
| Suzuki | Rm 250 s | 
| Yamaha | Dt 125 re 5 | 
| Yamaha | Dt 125 re 6 | 
| Yamaha | Dt 125 x 5 | 
| Yamaha | Dt 125 x 6 | 
| Yamaha | Mt 125 l | 
| Yamaha | Mt 125 m | 
| Yamaha | Mt 125 n | 
| Yamaha | Mt 125 p | 
| Yamaha | Mt 125 r | 
| Yamaha | Mt 125 s | 
| Yamaha | Wr 250 z m | 
| Yamaha | Wr 250 z n | 
| Yamaha | Wr 250 z p | 
| Yamaha | Wr 250 z r | 
| Yamaha | Wr 250 z s | 
| Yamaha | Wr 250 z t | 
| Yamaha | Wr 250 z v | 
| Yamaha | Wr 400 f w | 
| Yamaha | Wr 400 f x | 
| Yamaha | Xg 250 5 | 
| Yamaha | Xg 250 6 | 
| Yamaha | Xsr 125 m | 
| Yamaha | Xsr 125 n | 
| Yamaha | Xsr 125 p | 
| Yamaha | Xsr 125 r | 
| Yamaha | Xsr 125 s | 
| Yamaha | Xt 125 r 5 | 
| Yamaha | Xt 125 r 6 | 
| Yamaha | Yz 125 lc l | 
| Yamaha | Yz 125 lc m | 
| Yamaha | Yz 125 lc n | 
| Yamaha | Yz 125 lc p | 
| Yamaha | Yz 125 lc r | 
| Yamaha | Yz 125 lc s | 
| Yamaha | Yz 125 lc t | 
| Yamaha | Yz 125 v | 
| Yamaha | Yz 250 lc l | 
| Yamaha | Yz 250 lc m | 
| Yamaha | Yz 250 lc n | 
| Yamaha | Yz 250 lc p | 
| Yamaha | Yz 250 lc r | 
| Yamaha | Yz 250 lc s | 
| Yamaha | Yz 250 lc t | 
| Yamaha | Yz 250 v | 
| Yamaha | Yzf r125 k | 
| Yamaha | Yzf r125 l | 
| Yamaha | Yzf r125 m | 
| Yamaha | Yzf r125 n | 
| Yamaha | Yzf r125 p | 
| Yamaha | Yzf r125 r | 
| Yamaha | Yzf r125 s |