 
                            EBC - FA215/2HH - Brake Pads - Sintered Sportbike
ProductinformatieDe EBC FA215/2HH HH Sintered Sportbike Brake Pads zijn ontworpen voor de sportieve rijder die op zoek is naar optimale remprestaties. Deze remblokken zijn vervaardigd van hoogwaardige...
Productinformatie
De EBC FA215/2HH HH Sintered Sportbike Brake Pads zijn ontworpen voor de sportieve rijder die op zoek is naar optimale remprestaties. Deze remblokken zijn vervaardigd van hoogwaardige sintered materialen, wat zorgt voor een uitstekende remkracht in diverse omstandigheden. Of je nu op de weg of op het circuit rijdt, deze remblokken bieden de betrouwbaarheid die je verwacht van EBC.
Compatibiliteit
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan Triumph-modellen, waaronder de Daytona, Speed Triple, Sprint, Tiger, Trident en Trophy. Dit maakt de EBC FA215/2HH een veelzijdige keuze voor veel Triumph-rijders. Controleer de lijst met compatibele modellen hieronder om er zeker van te zijn dat deze remblokken geschikt zijn voor jouw motor.
Voordelen van EBC FA215/2HH
Met de EBC FA215/2HH remblokken profiteer je van een aantal belangrijke voordelen. Ten eerste zorgen de sintered materialen voor een consistente remkracht, zelfs bij hoge temperaturen. Dit betekent minder kans op vervaging van de remprestaties tijdens intensief gebruik. Daarnaast zijn deze remblokken ontworpen voor een langere levensduur, wat betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen.
Onderhoud en installatie
Het installeren van de EBC FA215/2HH remblokken is eenvoudig en kan vaak zonder speciale gereedschappen worden gedaan. Zorg ervoor dat je de remmen regelmatig controleert en vervang ze tijdig om optimale prestaties te garanderen. Het is altijd aan te raden om de installatiehandleiding van je motor te raadplegen voor specifieke instructies.
Vragen en antwoorden
Hoe weet ik of deze remblokken passen op mijn motor?
Controleer de lijst met compatibele modellen hierboven. Als jouw Triumph hierin staat, passen de remblokken perfect.
Wat zijn de voordelen van sintered remblokken?
Sintered remblokken bieden betere remprestaties bij hoge temperaturen en zijn doorgaans duurzamer dan organische remblokken, wat ze ideaal maakt voor sportieve rijders.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht in diverse omstandigheden
- ✅ Geschikt voor een breed scala aan Triumph-modellen
- ✅ Gemaakt van duurzame sintered materialen
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Kan meer stof produceren dan organische remblokken
- 🚫 Mogelijk iets hogere kosten dan standaard remblokken
| Merk | Model | 
|---|---|
| Triumph | Daytona 1200 p | 
| Triumph | Daytona 1200 r | 
| Triumph | Daytona 1200 s | 
| Triumph | Daytona 1200 t | 
| Triumph | Daytona 1200 v | 
| Triumph | Daytona 1200 w | 
| Triumph | Daytona 1200 x | 
| Triumph | Daytona 750 p | 
| Triumph | Daytona 750 r | 
| Triumph | Daytona 750 s | 
| Triumph | Daytona 750 t | 
| Triumph | Daytona 750 v | 
| Triumph | Daytona 750 w | 
| Triumph | Daytona 750 x | 
| Triumph | Daytona 750 y | 
| Triumph | Daytona 900 p | 
| Triumph | Daytona 900 r | 
| Triumph | Daytona 900 s | 
| Triumph | Daytona 900 super iii r | 
| Triumph | Daytona 900 super iii s | 
| Triumph | Daytona 900 super iii t | 
| Triumph | Daytona 900 super iii v | 
| Triumph | Daytona 900 super iii w | 
| Triumph | Daytona 900 super iii x | 
| Triumph | Daytona 900 t | 
| Triumph | Daytona 900 v | 
| Triumph | Daytona 900 w | 
| Triumph | Daytona 900 x | 
| Triumph | Speedtriple 900 r | 
| Triumph | Speedtriple 900 s | 
| Triumph | Speedtriple 900 t | 
| Triumph | Speedtriple 900 v | 
| Triumph | Speedtriple 900 w | 
| Triumph | Speedtriple 900 x | 
| Triumph | Speedtriple 900 y | 
| Triumph | Sprint 900 n | 
| Triumph | Sprint 900 p | 
| Triumph | Sprint 900 r | 
| Triumph | Sprint 900 s | 
| Triumph | Sprint 900 t | 
| Triumph | Sprint 900 v | 
| Triumph | Sprint 900 w | 
| Triumph | Sprint 900 x | 
| Triumph | Sprint 955 rs 1 | 
| Triumph | Sprint 955 rs 2 | 
| Triumph | Sprint 955 rs 3 | 
| Triumph | Sprint 955 rs 4 | 
| Triumph | Sprint 955 rs y | 
| Triumph | Tiger 1050 7 | 
| Triumph | Tiger 1050 8 | 
| Triumph | Tiger 1050 9 | 
| Triumph | Tiger 1050 a | 
| Triumph | Tiger 1050 b | 
| Triumph | Tiger 1050 c | 
| Triumph | Tiger 1050 d | 
| Triumph | Tiger 1050 se d | 
| Triumph | Tiger 900 p | 
| Triumph | Tiger 900 r | 
| Triumph | Tiger 900 s | 
| Triumph | Tiger 900 t | 
| Triumph | Tiger 900 v | 
| Triumph | Tiger 900 w | 
| Triumph | Trident 750 m | 
| Triumph | Trident 750 n | 
| Triumph | Trident 750 p | 
| Triumph | Trident 750 r | 
| Triumph | Trident 750 s | 
| Triumph | Trident 750 t | 
| Triumph | Trident 750 v | 
| Triumph | Trident 750 w | 
| Triumph | Trident 900 m | 
| Triumph | Trident 900 n | 
| Triumph | Trident 900 p | 
| Triumph | Trident 900 r | 
| Triumph | Trident 900 s | 
| Triumph | Trident 900 t | 
| Triumph | Trident 900 v | 
| Triumph | Trident 900 w | 
| Triumph | Trident 900 x | 
| Triumph | Trident 900 y | 
| Triumph | Trophy 1200 1 | 
| Triumph | Trophy 1200 2 | 
| Triumph | Trophy 1200 3 | 
| Triumph | Trophy 1200 m | 
| Triumph | Trophy 1200 n | 
| Triumph | Trophy 1200 p | 
| Triumph | Trophy 1200 r | 
| Triumph | Trophy 1200 s | 
| Triumph | Trophy 1200 t | 
| Triumph | Trophy 1200 v | 
| Triumph | Trophy 1200 w | 
| Triumph | Trophy 1200 x | 
| Triumph | Trophy 1200 y | 
| Triumph | Trophy 900 1 | 
| Triumph | Trophy 900 2 | 
| Triumph | Trophy 900 m | 
| Triumph | Trophy 900 n | 
| Triumph | Trophy 900 p | 
| Triumph | Trophy 900 r | 
| Triumph | Trophy 900 s | 
| Triumph | Trophy 900 t | 
| Triumph | Trophy 900 v | 
| Triumph | Trophy 900 w | 
| Triumph | Trophy 900 x | 
| Triumph | Trophy 900 y |