EBC - FA228HH - Brake Pads - Sintered Sportbike
ProductoverzichtDe EBC FA228HH HH Sintered Sportbike Brake Pads zijn de ideale keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare en krachtige remprestaties. Deze hoogwaardige remblokken zijn o...
Productoverzicht
De EBC FA228HH HH Sintered Sportbike Brake Pads zijn de ideale keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbare en krachtige remprestaties. Deze hoogwaardige remblokken zijn ontworpen om een uitstekende remkracht te bieden, zelfs onder zware omstandigheden. Met een uitstekende hittebestendigheid en duurzaamheid, zijn deze remblokken perfect voor sportieve rijders en dagelijks gebruik.
Compatibiliteit
De EBC FA228HH remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder verschillende modellen van Honda, Royal Enfield, Triumph en Yamaha. Dit maakt ze een veelzijdige keuze voor motorrijders met verschillende merken en modellen. Zorg ervoor dat je jouw voertuig controleert om de juiste pasvorm te garanderen.
Voordelen van de FA228HH Brake Pads
Deze remblokken zijn vervaardigd uit hoogwaardige gesinterde materialen, wat zorgt voor een betere prestaties in vergelijking met traditionele organische remblokken. Ze bieden uitstekende grip en verminderen het risico op remvervaging, zelfs tijdens intensieve ritten. Door hun robuuste constructie zijn ze vaak langer meegaan, wat je op de lange termijn tijd en geld bespaart.
Onderhoud en installatie
De installatie van de EBC FA228HH remblokken is eenvoudig en kan meestal door de motorrijder zelf worden uitgevoerd. Zorg ervoor dat je de juiste gereedschappen hebt en volg de instructies in de handleiding van jouw motor. Regelmatig onderhoud van je remsysteem is cruciaal voor optimale prestaties en veiligheid.
Voordelen
- ✅ Hoge remkracht
- ✅ Duurzame gesinterde constructie
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Mogelijk iets duurder dan organische remblokken
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Ca 125 s |
| Honda | Ca 125 t |
| Honda | Cmx 250 c t |
| Honda | Cmx 250 c v |
| Royal enfield | 500 bullet electra x 5 |
| Royal enfield | 500 bullet electra x 6 |
| Royal enfield | 500 bullet electra x 7 |
| Royal enfield | 500 bullet electra x 8 |
| Royal enfield | 500 bullet electra x 9 |
| Royal enfield | 500 bullet electra x a |
| Royal enfield | 500 bullet electra x b |
| Royal enfield | 500 bullet electra x c |
| Royal enfield | 500 bullet electra x d |
| Royal enfield | 500 bullet electra x e |
| Royal enfield | 500 bullet electra x f |
| Royal enfield | 500 efi bullet 9 |
| Royal enfield | 500 efi bullet a |
| Royal enfield | 500 efi bullet b |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green 9 |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green a |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green b |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green c |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green d |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green e |
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green f |
| Royal enfield | 500 efi bullet c |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic 9 |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic a |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic b |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic c |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome 9 |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome a |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome b |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome c |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome d |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome e |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome f |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic d |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic e |
| Royal enfield | 500 efi bullet classic f |
| Royal enfield | 500 efi bullet d |
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm c |
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm d |
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm e |
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm f |
| Royal enfield | 500 efi bullet e |
| Royal enfield | 500 efi bullet f |
| Royal enfield | 500 efi clubman 9 |
| Royal enfield | 500 efi clubman a |
| Royal enfield | 500 efi clubman b |
| Royal enfield | 500 efi clubman c |
| Royal enfield | 500 efi electra 9 |
| Royal enfield | 500 efi electra a |
| Royal enfield | 500 efi electra b |
| Royal enfield | 500 efi electra c |
| Royal enfield | 500 efi electra d |
| Royal enfield | 500 efi electra e |
| Royal enfield | 500 efi fury b |
| Royal enfield | 500 efi fury c |
| Royal enfield | 500 efi trials 9 |
| Royal enfield | 500 efi trials a |
| Royal enfield | 500 efi trials b |
| Royal enfield | 500 efi trials c |
| Royal enfield | 500 efi woodsman 9 |
| Royal enfield | 500 efi woodsman a |
| Royal enfield | 500 efi woodsman b |
| Royal enfield | 500 efi woodsman c |
| Triumph | Tiger 1050 d |
| Triumph | Tiger 1050 e |
| Triumph | Tiger 1050 f |
| Triumph | Tiger 1200 g |
| Triumph | Tiger 1200 h |
| Triumph | Tiger 1200 j |
| Triumph | Trophy 1215 d |
| Triumph | Trophy 1215 e |
| Triumph | Trophy 1215 se d |
| Triumph | Trophy 1215 se e |
| Triumph | Trophy 1215 se f |
| Triumph | Trophy 1215 se g |
| Yamaha | Ybr 125 7 |
| Yamaha | Ybr 125 8 |
| Yamaha | Ybr 125 9 |