EBC - FA261HH - Brake Pads - Sintered Sportbike
De EBC FA261HH HH Sintered Sportbike Brake Pads zijn ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar topkwaliteit en prestaties. Deze remblokken zijn ideaal voor sportfietsen en bieden een uitsteken...
De EBC FA261HH HH Sintered Sportbike Brake Pads zijn ontworpen voor motorrijders die op zoek zijn naar topkwaliteit en prestaties. Deze remblokken zijn ideaal voor sportfietsen en bieden een uitstekende remkracht, wat essentieel is voor veilige ritten op hoge snelheid.
Met een robuuste constructie en geavanceerde sintered technologie zorgen deze remblokken voor een consistente remprestatie, zelfs onder de zwaarste omstandigheden. Of je nu op het circuit rijdt of gewoon in de stad, de EBC FA261HH remblokken bieden de betrouwbaarheid die je nodig hebt.
Compatibiliteit en gebruik
De EBC FA261HH remblokken zijn universeel en passen niet specifiek op bepaalde merken of modellen. Dit maakt ze geschikt voor een breed scala aan sportfietsen, waardoor ze een veelzijdige keuze zijn voor elke motorrijder die zijn remprestaties wil verbeteren.
Bij het vervangen van je remblokken is het belangrijk om te kiezen voor kwaliteit. De EBC FA261HH biedt niet alleen betrouwbaarheid, maar ook een langere levensduur in vergelijking met standaard remblokken. Dit betekent minder frequent vervangen en meer tijd op de weg.
Waarom kiezen voor EBC?
EBC is wereldwijd bekend om zijn toonaangevende producten in de motorindustrie. Met jarenlange ervaring en expertise, zorgt EBC ervoor dat hun remblokken voldoen aan de hoogste veiligheidsnormen. Kies voor de EBC FA261HH en ervaar het verschil in remkracht en controle.
Vragen en antwoorden
Wat maakt de EBC FA261HH remblokken speciaal?
De EBC FA261HH remblokken zijn speciaal ontworpen voor sportfietsen en bieden een uitstekende remkracht door hun sintered technologie. Deze technologie zorgt ervoor dat de remblokken beter presteren onder hoge temperaturen.
Hoe lang gaan de EBC FA261HH remblokken mee?
De levensduur van de EBC FA261HH remblokken kan variëren afhankelijk van rijomstandigheden en rijstijl, maar ze zijn ontworpen voor een langere levensduur dan standaard remblokken. Dit betekent minder vaak vervangen en meer rijplezier.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Geschikt voor diverse sportfietsen
- ✅ Betrouwbare sintered technologie
- ✅ Lange levensduur
Let op
- 🚫 Geen specifieke merk- of modelcompatibiliteit
- 🚫 Niet geschikt voor dagelijks gebruik
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 1100 sf 1 |
| Honda | Cb 1100 sf y |
| Honda | Cbr 1100 xx 1 |
| Honda | Cbr 1100 xx 2 |
| Honda | Cbr 1100 xx 3 |
| Honda | Cbr 1100 xx 4 |
| Honda | Cbr 1100 xx 5 |
| Honda | Cbr 1100 xx 6 |
| Honda | Cbr 1100 xx v |
| Honda | Cbr 1100 xx w |
| Honda | Cbr 1100 xx x |
| Honda | Cbr 1100 xx y |
| Honda | Ctx 1300 e |
| Honda | Ctx 1300 f |
| Honda | Ctx 1300 g |
| Honda | Ctx 1300 h |
| Honda | Gl 1800 1 |
| Honda | Gl 1800 2 |
| Honda | Gl 1800 3 |
| Honda | Gl 1800 4 |
| Honda | Gl 1800 5 |
| Honda | Gl 1800 6 |
| Honda | Gl 1800 7 |
| Honda | Gl 1800 8 |
| Honda | Gl 1800 9 |
| Honda | Gl 1800 a |
| Honda | Gl 1800 b |
| Honda | Gl 1800 c |
| Honda | Gl 1800 d |
| Honda | Gl 1800 e |
| Honda | Gl 1800 f |
| Honda | Gl 1800 g |
| Honda | Gl 1800 h |
| Honda | Nt 650 v 2 |
| Honda | Nt 650 v 3 |
| Honda | Nt 650 v 4 |
| Honda | Nt 650 v 5 |
| Honda | Nt 700 v 6 |
| Honda | Nt 700 v 7 |
| Honda | Nt 700 v 8 |
| Honda | Nt 700 v 9 |
| Honda | Nt 700 v a |
| Honda | Nt 700 v b |
| Honda | Nt 700 v c |
| Honda | Nt 700 v d |
| Honda | Nt 700 v e |
| Honda | Nt 700 v f |
| Honda | Nt 700 v g |
| Honda | Nt 700 v h |
| Honda | St 1100 1 |
| Honda | St 1100 t |
| Honda | St 1100 v |
| Honda | St 1100 w |
| Honda | St 1100 x |
| Honda | St 1100 y |
| Honda | St 1300 2 |
| Honda | St 1300 3 |
| Honda | St 1300 4 |
| Honda | St 1300 5 |
| Honda | St 1300 6 |
| Honda | St 1300 7 |
| Honda | St 1300 8 |
| Honda | St 1300 9 |
| Honda | St 1300 a |
| Honda | St 1300 b |
| Honda | St 1300 c |
| Honda | St 1300 d |
| Honda | St 1300 e |
| Honda | St 1300 f |
| Honda | St 1300 g |
| Honda | St 1300 h |
| Honda | Vfr 800 fi 1 |
| Honda | Vfr 800 fi 2 |
| Honda | Vfr 800 fi 3 |
| Honda | Vfr 800 fi 4 |
| Honda | Vfr 800 fi 5 |
| Honda | Vfr 800 fi 6 |
| Honda | Vfr 800 fi 7 |
| Honda | Vfr 800 fi 8 |
| Honda | Vfr 800 fi 9 |
| Honda | Vfr 800 fi a |
| Honda | Vfr 800 fi b |
| Honda | Vfr 800 fi c |
| Honda | Vfr 800 fi d |
| Honda | Vfr 800 fi w |
| Honda | Vfr 800 fi x |
| Honda | Vfr 800 fi y |
| Honda | Vtx 1800 1 |
| Honda | Vtx 1800 2 |
| Honda | Vtx 1800 3 |
| Honda | Vtx 1800 4 |
| Honda | Vtx 1800 5 |
| Honda | Vtx 1800 6 |
| Honda | Xl 1000 v 1 |
| Honda | Xl 1000 v 2 |
| Honda | Xl 1000 v 3 |
| Honda | Xl 1000 v 4 |
| Honda | Xl 1000 v 5 |
| Honda | Xl 1000 v 6 |
| Honda | Xl 1000 v 7 |
| Honda | Xl 1000 v 8 |
| Honda | Xl 1000 v 9 |
| Honda | Xl 1000 v a |
| Honda | Xl 1000 v b |
| Honda | Xl 1000 v c |
| Honda | Xl 1000 v x |
| Honda | Xl 1000 v y |