 
                            EBC - GPFAX296HH - Brake Pads - RACE USE ONLY
De GPFAX296HH RACE HH SINTERED BRAKE PADS van EBC zijn ontworpen voor de serieuze motorrijder die op zoek is naar maximale remprestaties tijdens het racen. Deze remblokken zijn speciaal gemaakt voor g...
De GPFAX296HH RACE HH SINTERED BRAKE PADS van EBC zijn ontworpen voor de serieuze motorrijder die op zoek is naar maximale remprestaties tijdens het racen. Deze remblokken zijn speciaal gemaakt voor gebruik op het circuit en bieden een uitstekende grip, zelfs onder de meest veeleisende omstandigheden.
Met een uitstekende compatibiliteit zijn deze remblokken geschikt voor een breed scala aan motoren, waaronder verschillende modellen van Harley Davidson en Honda, zoals de Harley Fatboy, Softail en verschillende CBR-modellen. Dit maakt ze tot een veelzijdige keuze voor motorrijders die kwaliteit en prestaties eisen.
Voordelen van de GPFAX296HH RACE HH SINTERED BRAKE PADS
Deze remblokken zijn vervaardigd met een hoogwaardige sintered samenstelling, wat zorgt voor een langere levensduur en betere prestaties in vergelijking met standaard remblokken. De RACE HH variant is specifiek ontworpen voor intensief gebruik, wat betekent dat je kunt vertrouwen op hun prestaties, zelfs tijdens lange ritten of op het circuit.
Compatibiliteit
De EBC GPFAX296HH remblokken zijn compatibel met vele populaire motoren, waaronder:
- Harley Fatboy en Softail series
- Honda CBR 600 en GL 1800 series
- Kawasaki ZX-6R
Dit maakt ze de perfecte keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar een upgrade van hun remsysteem.
Onderhoud en installatie
Het installeren van de GPFAX296HH remblokken is eenvoudig en kan vaak zonder professionele hulp worden gedaan. Zorg ervoor dat je de juiste gereedschappen bij de hand hebt en volg de instructies van de fabrikant voor een veilige installatie.
Veelgestelde vragen
Wat maakt de GPFAX296HH remblokken anders dan standaard remblokken?
De GPFAX296HH zijn speciaal ontworpen voor racetoepassingen, met een sintered samenstelling die zorgt voor betere grip en een langere levensduur dan reguliere remblokken.
Zijn deze remblokken geschikt voor dagelijks gebruik?
Hoewel ze zijn ontworpen voor racegebruik, kunnen ze ook prima functioneren voor dagelijks gebruik, maar houd rekening met extra slijtage in een minder veeleisende omgeving.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige sintered samenstelling
- ✅ Geschikt voor diverse populaire motoren
- ✅ Ideaal voor racetoepassingen
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Speciaal ontworpen voor racen, minder geschikt voor dagelijks gebruik
- 🚫 Kan sneller slijten bij normaal gebruik
| Merk | Model | 
|---|---|
| Harley | Fatboy 1690 g | 
| Harley | Fatboy 1690 h | 
| Harley | Fatboy 1690 s h | 
| Harley | Fatboy 1690 special g | 
| Harley | Fatboy 1690 special h | 
| Harley | Fatboy 1800 s | 
| Harley | Heritage 1690 softail cl. g | 
| Harley | Heritage 1690 softail cl. h | 
| Harley | Softail 1690 break out g | 
| Harley | Softail 1690 break out h | 
| Harley | Softail 1690 de luxe g | 
| Harley | Softail 1690 de luxe h | 
| Harley | Softail 1690 slim g | 
| Harley | Softail 1690 slim h | 
| Harley | Softail 1690 slim s h | 
| Harley | Softail 1750 standard m | 
| Harley | Softail 1750 standard n | 
| Harley | Softail 1800 break out j | 
| Harley | Softail 1800 break out k | 
| Harley | Softail 1800 break out l | 
| Harley | Softail 1800 break out m | 
| Harley | Softail 1800 break out n | 
| Harley | Softail 1800 de luxe j | 
| Harley | Softail 1800 de luxe k | 
| Harley | Softail 1800 de luxe l | 
| Harley | Softail 1800 fat bob j | 
| Harley | Softail 1800 fat boy j | 
| Harley | Softail 1800 fat boy k | 
| Harley | Softail 1800 fat boy l | 
| Harley | Softail 1800 fat boy m | 
| Harley | Softail 1800 fat boy n | 
| Harley | Softail 1800 heritage classic j | 
| Harley | Softail 1800 heritage classic k | 
| Harley | Softail 1800 heritage classic m | 
| Harley | Softail 1800 heritage classic n | 
| Harley | Softail 1800 low rider j | 
| Harley | Softail 1800 low rider k | 
| Harley | Softail 1800 low rider s m | 
| Harley | Softail 1800 pro street break out cvo h | 
| Harley | Softail 1800 slim j | 
| Harley | Softail 1800 slim k | 
| Harley | Softail 1800 slim l | 
| Harley | Softail 1800 slim m | 
| Harley | Softail 1800 slim s g | 
| Harley | Softail 1800 sport glide j | 
| Harley | Softail 1800 sport glide k | 
| Harley | Softail 1800 sport glide l | 
| Harley | Softail 1800 sport glide m | 
| Harley | Softail 1800 sport glide n | 
| Harley | Softail 1800 street bob j | 
| Harley | Softail 1800 street bob k | 
| Harley | Softail 1800 street bob l | 
| Harley | Softail 1800 street bob m | 
| Harley | Softail 1800 street bob n | 
| Harley | Softail 1860 114 k | 
| Harley | Softail 1860 114 l | 
| Harley | Softail 1860 break out k | 
| Harley | Softail 1860 fat boy k | 
| Harley | Softail 1860 heritage classic k | 
| Harley | Softail 1860 heritage classic l | 
| Harley | Softail 1920 low rider s n | 
| Harley | Softail 1920 low rider st n | 
| Harley | Softail fat bob 1800 k | 
| Harley | Softail fat bob 1860 k | 
| Harley | Softail fat bob 1860 m | 
| Harley | Softail fat bob 1860 n | 
| Honda | Cb 1300 3 | 
| Honda | Cb 1300 4 | 
| Honda | Cb 1300 5 | 
| Honda | Cb 1300 s 5 | 
| Honda | Cb 1300 s 6 | 
| Honda | Cb 1300 s 7 | 
| Honda | Cb 1300 s a | 
| Honda | Cb 1300 s b | 
| Honda | Cb 1300 s c | 
| Honda | Cb 1300 s d | 
| Honda | Cbr 600 f 1 | 
| Honda | Cbr 600 f 2 | 
| Honda | Cbr 600 f 3 | 
| Honda | Cbr 600 f 4 | 
| Honda | Cbr 600 f 5 | 
| Honda | Cbr 600 f 6 | 
| Honda | Cbr 600 f sp 1 | 
| Honda | Cbr 600 f sp 2 | 
| Honda | Cbr 600 f x | 
| Honda | Cbr 600 f y | 
| Honda | Cbr 600 rr 3 | 
| Honda | Cbr 600 rr 4 | 
| Honda | Cbr 900 rr 1 | 
| Honda | Cbr 900 rr 2 | 
| Honda | Cbr 900 rr 3 | 
| Honda | Cbr 900 rr w | 
| Honda | Cbr 900 rr x | 
| Honda | Cbr 900 rr y | 
| Honda | Gl 1800 e | 
| Honda | Gl 1800 f | 
| Honda | Gl 1800 g | 
| Honda | Gl 1800 h | 
| Honda | Vtr 1000 sp1 1 | 
| Honda | Vtr 1000 sp1 y | 
| Honda | Vtr 1000 sp2 2 | 
| Honda | Vtr 1000 sp2 3 | 
| Honda | Vtr 1000 sp2 4 | 
| Honda | Vtr 1000 sp2 5 | 
| Kawasaki | Zx 6 r d | 
| Kawasaki | Zx 6 r e | 
| Kawasaki | Zx 6 r f | 
| Kawasaki | Zx 6 r g | 
| Kawasaki | Zx 6 r k | 
| Kawasaki | Zx 6 r l |