EBC - GPFAX347HH - Brake Pads - RACE HH Sintered
De GPFAX347HH RACE HH Sintered Brake Pads van EBC zijn ontworpen voor de serieuze motorrijder die alleen het beste wil. Deze remblokken zijn ideaal voor racegebruik en bieden een ongeƫvenaarde remkrac...
De GPFAX347HH RACE HH Sintered Brake Pads van EBC zijn ontworpen voor de serieuze motorrijder die alleen het beste wil. Deze remblokken zijn ideaal voor racegebruik en bieden een ongeƫvenaarde remkracht en responsiviteit, wat cruciaal is voor jouw veiligheid en prestaties op de weg.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder modellen van Kawasaki zoals de Z 1000 en Z 800, en van Suzuki zoals de GSX 1300 B-King en GSXS 750. Ook Triumph-motoren zoals de Daytona 675 en Tiger 1050 zijn geschikt. Dit maakt de GPFAX347HH een veelzijdige keuze voor motorrijders met verschillende modellen.
Voordelen van de GPFAX347HH RACE HH Sintered Brake Pads
Een van de grootste voordelen van deze remblokken is hun uitstekende warmtebestendigheid. Hierdoor blijven ze effectief, zelfs onder zware omstandigheden, wat essentieel is tijdens intensieve ritten of races. Bovendien zorgen de sintered materialen voor een langere levensduur, waardoor je minder vaak je remblokken hoeft te vervangen. Dit bespaart jou tijd en geld op lange termijn.
Onderhoud en installatie
De installatie van de GPFAX347HH RACE HH Sintered Brake Pads is eenvoudig, vooral als je enige ervaring hebt met motoronderhoud. Het is wel belangrijk om de remsystemen na installatie goed te controleren en af te stellen voor optimale prestaties. Regelmatig onderhoud aan je remmen is cruciaal voor jouw veiligheid op de weg.
Veelgestelde Vragen
Zijn deze remblokken geschikt voor mijn motor?
Ja, de GPFAX347HH RACE HH Sintered Brake Pads zijn compatibel met diverse modellen van Kawasaki, Suzuki en Triumph. Controleer de specificaties om er zeker van te zijn dat ze passen bij jouw motor.
Hoe lang gaan deze remblokken mee?
De levensduur van de GPFAX347HH remblokken hangt af van jouw rijstijl en de omstandigheden. Over het algemeen bieden ze een langere levensduur dankzij het sintered materiaal, wat betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen.
Voordelen
- ā Uitstekende remkracht
- ā Geschikt voor racegebruik
- ā Lange levensduur
- ā Eenvoudige installatie
Let op
- š« Alleen voor racegebruik
- š« Kan hogere kosten met zich meebrengen
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Z 1000 3 |
| Kawasaki | Z 1000 4 |
| Kawasaki | Z 1000 5 |
| Kawasaki | Z 1000 6 |
| Kawasaki | Z 800 d |
| Kawasaki | Z 800 e |
| Kawasaki | Z 800 f |
| Kawasaki | Z 800 g |
| Kawasaki | Z 800 h |
| Kawasaki | Z 900 h |
| Kawasaki | Z 900 j |
| Kawasaki | Z 900 k |
| Kawasaki | Z 900 l |
| Kawasaki | Z 900 m |
| Kawasaki | Z 900 n |
| Kawasaki | Z 900 p |
| Kawasaki | Z 900 r |
| Kawasaki | Zx 9 r 2 |
| Kawasaki | Zx 9 r 3 |
| Suzuki | Dl 800 r |
| Suzuki | Dl 800 s |
| Suzuki | Gsx 1300 b-king 8 |
| Suzuki | Gsx 1300 b-king 9 |
| Suzuki | Gsx 1300 b-king a |
| Suzuki | Gsx 1300 b-king b |
| Suzuki | Gsx 8r r |
| Suzuki | Gsx 8r s |
| Suzuki | Gsx 8s p |
| Suzuki | Gsx 8s r |
| Suzuki | Gsx 8s s |
| Suzuki | Gsx 8t s |
| Suzuki | Gsx 8tt s |
| Suzuki | Gsxs 750 h |
| Suzuki | Gsxs 750 j |
| Suzuki | Gsxs 750 k |
| Suzuki | Gsxs 750 l |
| Suzuki | Gsxs 750 m |
| Suzuki | Gsxs 750 z h |
| Suzuki | Gsxs 750 z j |
| Suzuki | Gsxs 750 z k |
| Triumph | Daytona 675 6 |
| Triumph | Daytona 675 7 |
| Triumph | Daytona 675 8 |
| Triumph | Speedtriple 1050 5 |
| Triumph | Speedtriple 1050 6 |
| Triumph | Speedtriple 1050 7 |
| Triumph | Street 675 g |
| Triumph | Street 675 h |
| Triumph | Street 675 r 9 |
| Triumph | Street 675 r a |
| Triumph | Street 675 r b |
| Triumph | Street 675 r c |
| Triumph | Street 675 r d |
| Triumph | Street 675 r e |
| Triumph | Street 675 r f |
| Triumph | Street 675 r g |
| Triumph | Street 675 r h |
| Triumph | Street 675 rx g |
| Triumph | Street 675 rx h |
| Triumph | Tiger 1050 7 |
| Triumph | Tiger 1050 8 |
| Triumph | Tiger 1050 9 |
| Triumph | Tiger 1050 a |
| Triumph | Tiger 1050 b |
| Triumph | Tiger 1050 c |
| Triumph | Tiger 1050 d |
| Triumph | Tiger 1050 e |
| Triumph | Tiger 1050 f |
| Triumph | Tiger 1050 g |
| Triumph | Tiger 1050 h |
| Triumph | Tiger 1050 j |
| Triumph | Tiger 1050 k |
| Triumph | Tiger 1050 l |
| Triumph | Tiger 1050 m |
| Triumph | Tiger 1050 se d |