EBC - GPFAX380HH - Brake Pads - RACE USE ONLY
De GPFAX380HH RACE HH Sintered Brake Pads van EBC zijn ontworpen voor de serieuze motorrijder die op zoek is naar uitzonderlijke remprestaties. Deze remblokken zijn speciaal ontwikkeld voor racegebrui...
De GPFAX380HH RACE HH Sintered Brake Pads van EBC zijn ontworpen voor de serieuze motorrijder die op zoek is naar uitzonderlijke remprestaties. Deze remblokken zijn speciaal ontwikkeld voor racegebruik en bieden een uitstekende grip, zelfs onder de zwaarste omstandigheden. Of je nu op een circuit rijdt of op de openbare weg, met deze remblokken ben je verzekerd van optimale remkracht.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan Yamaha-modellen, waaronder de populaire FZ- en MT-series, evenals de YZF-racers. De hoogwaardige sintered constructie zorgt voor een langere levensduur en betere prestaties in vergelijking met standard remblokken. Dit maakt de GPFAX380HH een betrouwbare keuze voor zowel racers als enthousiaste motorrijders.
Voordelen van de GPFAX380HH Brake Pads
Met de GPFAX380HH remblokken profiteer je van talrijke voordelen. Ze zijn ontworpen om te presteren onder hoge temperaturen, wat essentieel is voor raceomstandigheden. Bovendien zorgen ze voor een constante en voorspelbare remkracht, wat je vertrouwen geeft tijdens het rijden. De sintered samenstelling betekent ook dat je minder kans hebt op vervaging van de remkracht, zelfs na langdurig gebruik.
Vragen en Antwoorden
Wat maakt de GPFAX380HH remblokken geschikt voor racegebruik?
De GPFAX380HH remblokken zijn speciaal ontworpen voor raceomstandigheden, met een sintered constructie die optimale remkracht biedt bij hoge temperaturen. Dit maakt ze ideaal voor gebruik op het circuit.
Zijn deze remblokken geschikt voor mijn Yamaha motor?
Ja, de GPFAX380HH remblokken zijn compatibel met een breed scala aan Yamaha-modellen, waaronder de FZ en YZF series. Controleer de specifieke modellen voor compatibiliteit.
Hoe lang gaan de GPFAX380HH remblokken mee?
De levensduur van de remblokken hangt af van rijomstandigheden en gebruik, maar de sintered samenstelling zorgt voor een langere levensduur in vergelijking met standaard remblokken.
Voordelen
- ✅ Uitzonderlijke remkracht
- ✅ Geschikt voor racegebruik
- ✅ Lange levensduur door sintered constructie
- ✅ Compatibel met diverse Yamaha modellen
Let op
- 🚫 Alleen voor racegebruik
- 🚫 Niet geschikt voor alle motortypes
| Merk | Model |
|---|---|
| Yamaha | Fz 1 a |
| Yamaha | Fz 1 n 6 |
| Yamaha | Fz 1 n 7 |
| Yamaha | Fz 1 n 8 |
| Yamaha | Fz 1 n 9 |
| Yamaha | Fz 1 n a |
| Yamaha | Fz 1 n b |
| Yamaha | Fz 1 n c |
| Yamaha | Fz 1 n d |
| Yamaha | Fz 1 s fazer 6 |
| Yamaha | Fz 1 s fazer 7 |
| Yamaha | Fz 1 s fazer 8 |
| Yamaha | Fz 1 s fazer 9 |
| Yamaha | Fz 1 s fazer a |
| Yamaha | Fz 1 s fazer b |
| Yamaha | Fz 1 s fazer c |
| Yamaha | Fz 1 s fazer d |
| Yamaha | Fz 6 n s2 7 |
| Yamaha | Fz 6 n s2 8 |
| Yamaha | Fz 6 n s2 9 |
| Yamaha | Fz 6 s2 fazer 7 |
| Yamaha | Fz 6 s2 fazer 8 |
| Yamaha | Fz 6 s2 fazer 9 |
| Yamaha | Fz 6 s2 fazer a |
| Yamaha | Fz 8 n fazer b |
| Yamaha | Fz 8 n fazer c |
| Yamaha | Fz 8 n fazer d |
| Yamaha | Fz 8 n fazer e |
| Yamaha | Fz 8 n fazer f |
| Yamaha | Fz 8 s fazer b |
| Yamaha | Fz 8 s fazer c |
| Yamaha | Fz 8 s fazer d |
| Yamaha | Fz 8 s fazer e |
| Yamaha | Fz 8 s fazer f |
| Yamaha | Fz 8 s fazer gt d |
| Yamaha | Mt01 1700 5 |
| Yamaha | Mt01 1700 6 |
| Yamaha | Mt10 1000 g |
| Yamaha | Mt10 1000 h |
| Yamaha | Mt10 1000 j |
| Yamaha | Mt10 1000 k |
| Yamaha | Mt10 1000 l |
| Yamaha | Mt10 1000 m |
| Yamaha | Mt10 1000 n |
| Yamaha | Mt10 1000 p |
| Yamaha | Mt10 1000 r |
| Yamaha | Mt10 1000 s |
| Yamaha | Mt10 1000 sp h |
| Yamaha | Mt10 1000 sp j |
| Yamaha | Mt10 1000 sp k |
| Yamaha | Mt10 1000 sp l |
| Yamaha | Mt10 1000 sp m |
| Yamaha | Mt10 1000 sp n |
| Yamaha | Mt10 1000 sp p |
| Yamaha | Mt10 1000 sp r |
| Yamaha | Mt10 1000 sp s |
| Yamaha | Niken 850 gt k |
| Yamaha | Niken 850 gt l |
| Yamaha | Niken 850 gt m |
| Yamaha | Niken 850 gt p |
| Yamaha | Niken 850 gt r |
| Yamaha | Niken 850 gt s |
| Yamaha | Niken 850 j |
| Yamaha | Niken 850 k |
| Yamaha | Niken 850 l |
| Yamaha | Niken 850 m |
| Yamaha | Xsr 900 g |
| Yamaha | Xsr 900 h |
| Yamaha | Xsr 900 j |
| Yamaha | Xsr 900 k |
| Yamaha | Xsr 900 l |
| Yamaha | Xsr 900 m |
| Yamaha | Xsr 900 n |
| Yamaha | Xsr 900 p |
| Yamaha | Xsr 900 r |
| Yamaha | Xsr 900 s |
| Yamaha | Xt 1200 z a |
| Yamaha | Xt 1200 z b |
| Yamaha | Xt 1200 z c |
| Yamaha | Xt 1200 z d |
| Yamaha | Xt 1200 z e |
| Yamaha | Xt 1200 z f |
| Yamaha | Xt 1200 z g |
| Yamaha | Xt 1200 z h |
| Yamaha | Xt 1200 z j |
| Yamaha | Xt 1200 z k |
| Yamaha | Xt 1200 z l |
| Yamaha | Xt 1200 ze e |
| Yamaha | Xt 1200 ze f |
| Yamaha | Xt 1200 ze g |
| Yamaha | Xt 1200 ze h |
| Yamaha | Xt 1200 ze j |
| Yamaha | Xt 1200 ze k |
| Yamaha | Xt 1200 ze l |
| Yamaha | Yzf r1 4 |
| Yamaha | Yzf r1 5 |
| Yamaha | Yzf r1 6 |
| Yamaha | Yzf r1 f |
| Yamaha | Yzf r1 g |
| Yamaha | Yzf r1 h |
| Yamaha | Yzf r1 j |
| Yamaha | Yzf r1 k |
| Yamaha | Yzf r1 l |
| Yamaha | Yzf r1 m |
| Yamaha | Yzf r1 m f |
| Yamaha | Yzf r1 m g |
| Yamaha | Yzf r1 m h |
| Yamaha | Yzf r1 m j |
| Yamaha | Yzf r1 m k |
| Yamaha | Yzf r1 m l |
| Yamaha | Yzf r1 m m |
| Yamaha | Yzf r1 m n |
| Yamaha | Yzf r1 m p |
| Yamaha | Yzf r1 m r |
| Yamaha | Yzf r1 m s |
| Yamaha | Yzf r1 n |
| Yamaha | Yzf r1 p |
| Yamaha | Yzf r1 r |
| Yamaha | Yzf r1 s |
| Yamaha | Yzf r1 sp 6 |
| Yamaha | Yzf r6 5 |
| Yamaha | Yzf r6 6 |
| Yamaha | Yzf r6 7 |
| Yamaha | Yzf r6 8 |
| Yamaha | Yzf r6 9 |
| Yamaha | Yzf r6 a |
| Yamaha | Yzf r6 b |
| Yamaha | Yzf r6 c |
| Yamaha | Yzf r6 d |
| Yamaha | Yzf r6 e |
| Yamaha | Yzf r6 f |
| Yamaha | Yzf r6 g |
| Yamaha | Yzf r6 h |
| Yamaha | Yzf r6 j |
| Yamaha | Yzf r6 k |
| Yamaha | Yzf r6 l |
| Yamaha | Yzf r6 m |
| Yamaha | Yzf r6 n |
| Yamaha | Yzf r6 p |
| Yamaha | Yzf r6 r |
| Yamaha | Yzf r6 s |
| Yamaha | Yzf r7 x |