EBC - SFA388 - Brake Pads - Organic Remblokken
De EBC SFA388 ORGANIC SCOOTER BRAKE PADS zijn ontworpen voor optimale remprestaties en bieden een uitstekende keuze voor jouw scooter. Deze remblokken zijn vervaardigd uit organisch materiaal, wat zor...
De EBC SFA388 ORGANIC SCOOTER BRAKE PADS zijn ontworpen voor optimale remprestaties en bieden een uitstekende keuze voor jouw scooter. Deze remblokken zijn vervaardigd uit organisch materiaal, wat zorgt voor een effectieve remkracht en een stille werking. Met de SFA388 remblokken ben je verzekerd van betrouwbare remprestaties, ongeacht de omstandigheden.
Een belangrijk kenmerk van deze remblokken is dat ze geen specifieke merken of modellen vereisen, wat betekent dat je ze kunt gebruiken voor verschillende scooters. Dit maakt de SFA388 een veelzijdige optie voor zowel dagelijkse ritten als langere ritten. Dankzij de organische samenstelling zijn deze remblokken ook vriendelijker voor het milieu.
Waarom kiezen voor de EBC SFA388?
Met de EBC SFA388 remblokken kies je voor kwaliteit, betrouwbaarheid en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. De organische samenstelling biedt niet alleen goede remprestaties, maar zorgt ook voor minder slijtage aan je remschijven. Dit verlengt de levensduur van je remsysteem en bespaart je op de lange termijn kosten.
Vragen en Antwoorden
Wat maakt de EBC SFA388 uniek?
De EBC SFA388 remblokken zijn uniek door hun organische samenstelling, die zorgt voor stille en effectieve remprestaties zonder dat de remschijven onnodig worden belast.
Kan ik deze remblokken voor elke scooter gebruiken?
Ja, de SFA388 remblokken zijn ontworpen zonder specifieke compatibiliteitseisen, waardoor ze geschikt zijn voor verschillende scooters.
Voordelen
- ✅ Organische samenstelling voor stille werking
- ✅ Geschikt voor verschillende scooters
- ✅ Vermindert slijtage aan remschijven
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkcompatibiliteit
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Fes 125 7 |
| Honda | Fes 125 8 |
| Honda | Fes 125 9 |
| Honda | Fes 125 a |
| Honda | Fes 125 b |
| Honda | Nss 250 7 |
| Honda | Nss 250 8 |
| Honda | Nss 250 9 |
| Honda | Nss 250 a |
| Honda | Nss 250 b |
| Honda | Nss 250 c |
| Honda | Nss 250 d |
| Honda | Nss 250 e |
| Honda | Nss 300 d |
| Honda | Nss 300 e |
| Honda | Nss 300 f |
| Honda | Nss 300 g |
| Honda | Nss 300 h |
| Honda | Nss 300 j |
| Honda | Sh 125 i 9 |
| Honda | Sh 125 i a |
| Honda | Sh 125 i b |
| Honda | Sh 125 i c |
| Honda | Sh 125 i d |
| Honda | Sh 125 i e |
| Honda | Sh 125 i f |
| Honda | Sh 125 i g |
| Honda | Sh 125 i h |
| Honda | Sh 150 i 9 |
| Honda | Sh 150 i a |
| Honda | Sh 150 i b |
| Honda | Sh 150 i c |
| Honda | Sh 300 i 7 |
| Honda | Sh 300 i 8 |
| Honda | Sh 300 i 9 |
| Honda | Sh 300 i a |
| Honda | Sh 300 i b |
| Honda | Sh 300 i c |
| Honda | Sh 300 i d |
| Honda | Sh 300 i e |
| Honda | Swt 400 a |
| Honda | Swt 400 b |
| Honda | Swt 400 c |
| Honda | Swt 600 b |
| Honda | Swt 600 c |
| Honda | Swt 600 d |
| Suzuki | Uh 125 7 |
| Suzuki | Uh 125 8 |
| Suzuki | Uh 125 9 |
| Suzuki | Uh 125 a |
| Suzuki | Uh 125 b |
| Suzuki | Uh 125 c |
| Suzuki | Uh 125 d |
| Suzuki | Uh 200 7 |
| Suzuki | Uh 200 8 |
| Suzuki | Uh 200 9 |
| Suzuki | Uh 200 a |
| Suzuki | Uh 200 b |
| Suzuki | Uh 200 c |
| Suzuki | Uh 200 d |
| Suzuki | Ux 125 8 |
| Suzuki | Ux 125 9 |
| Suzuki | Ux 125 a |
| Suzuki | Ux 125 b |
| Suzuki | Ux 125 c |
| Suzuki | Ux 150 8 |
| Suzuki | Ux 150 9 |
| Suzuki | Ux 150 a |
| Suzuki | Ux 150 b |
| Suzuki | Ux 150 c |
| Suzuki | Ux 150 d |