 
                            EBC - SRK046 - Clutch - Aramid Complete Rebuild Kit met Platen en Veers
De EBC SRK046 Aramid Complete Clutch Rebuild Kit is de perfecte keuze voor een betrouwbare en duurzame vervanging van je koppelingsonderdelen. Deze complete kit bevat hoogwaardige platen en veren, spe...
De EBC SRK046 Aramid Complete Clutch Rebuild Kit is de perfecte keuze voor een betrouwbare en duurzame vervanging van je koppelingsonderdelen. Deze complete kit bevat hoogwaardige platen en veren, speciaal ontworpen voor verschillende Kawasaki-modellen. Met deze kit zorg je ervoor dat je motor soepel blijft rijden zonder onderbrekingen.
De kit is compatibel met een breed scala aan Kawasaki motorfietsen, waaronder de populaire Kawasaki Gpz 900 R en Kawasaki Vn 800 series. Dit maakt de SRK046 een veelzijdige oplossing voor motorliefhebbers die op zoek zijn naar kwaliteit en betrouwbaarheid.
Voordelen van de SRK046 Aramid Complete Clutch Rebuild Kit
Met de SRK046 kit profiteer je van de uitstekende prestaties die het biedt. De aramide platen zijn ontworpen om hoge temperaturen en slijtage te weerstaan, waardoor je minder vaak hoeft te vervangen. Daarnaast zorgen de bijgeleverde veren ervoor dat je koppelingsmechanisme soepel en responsief blijft, wat bijdraagt aan een verbeterde rijervaring.
Vragen en Antwoorden
Voor welke motoren is deze kit geschikt?
De EBC SRK046 kit is compatibel met meerdere modellen van Kawasaki, waaronder de Gpz 900 R, Vn 800 en W 650. Hierdoor is het een ideale keuze voor veel motorliefhebbers.
Kan ik zelf de clutch vervangen met deze kit?
Ja, als je enige ervaring hebt met motoronderhoud, is het mogelijk om zelf de clutch te vervangen met deze kit. Zorg ervoor dat je de juiste instructies volgt voor jouw specifieke motorfiets.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige aramide platen
- ✅ Geschikt voor diverse Kawasaki modellen
- ✅ Inclusief veers voor optimale prestaties
Let op
- 🚫 Mogelijk niet geschikt voor andere merken
- 🚫 Installatie vereist enige technische kennis
| Merk | Model | 
|---|---|
| Kawasaki | Gpz 900 r e | 
| Kawasaki | Gpz 900 r f | 
| Kawasaki | Gpz 900 r g | 
| Kawasaki | Gpz 900 r l | 
| Kawasaki | Gpz 900 r p | 
| Kawasaki | Vn 800 1 | 
| Kawasaki | Vn 800 2 | 
| Kawasaki | Vn 800 3 | 
| Kawasaki | Vn 800 4 | 
| Kawasaki | Vn 800 5 | 
| Kawasaki | Vn 800 s | 
| Kawasaki | Vn 800 t | 
| Kawasaki | Vn 800 v | 
| Kawasaki | Vn 800 w | 
| Kawasaki | Vn 800 x | 
| Kawasaki | Vn 800 y | 
| Kawasaki | Vn 900 6 | 
| Kawasaki | Vn 900 7 | 
| Kawasaki | Vn 900 8 | 
| Kawasaki | Vn 900 9 | 
| Kawasaki | Vn 900 a | 
| Kawasaki | Vn 900 b | 
| Kawasaki | Vn 900 c | 
| Kawasaki | Vn 900 d | 
| Kawasaki | Vn 900 e | 
| Kawasaki | Vn 900 f | 
| Kawasaki | Vn 900 g | 
| Kawasaki | W 650 1 | 
| Kawasaki | W 650 2 | 
| Kawasaki | W 650 3 | 
| Kawasaki | W 650 4 | 
| Kawasaki | W 650 5 | 
| Kawasaki | W 650 6 | 
| Kawasaki | W 650 x | 
| Kawasaki | W 650 y | 
| Kawasaki | W 800 b | 
| Kawasaki | W 800 c | 
| Kawasaki | W 800 d | 
| Kawasaki | W 800 e | 
| Kawasaki | W 800 f | 
| Kawasaki | W 800 g | 
| Kawasaki | W 800 se c | 
| Kawasaki | W 800 se d |