ESJOT - FRONT 16T, 520 - Sprockets - Kwaliteitsmateriaal
De FRONT 16T, 520 sprocket van ESJOT is een essentieel onderdeel voor jouw motor of scooter. Deze sprocket is speciaal ontworpen om compatibel te zijn met een breed scala aan Kawasaki- en Suzuki-model...
De FRONT 16T, 520 sprocket van ESJOT is een essentieel onderdeel voor jouw motor of scooter. Deze sprocket is speciaal ontworpen om compatibel te zijn met een breed scala aan Kawasaki- en Suzuki-modellen, waardoor hij een uitstekende keuze is voor liefhebbers van deze merken.
Met een tandwielverhouding van 16T biedt deze sprocket een ideale balans tussen acceleratie en topsnelheid. Dit maakt de FRONT 16T, 520 niet alleen geschikt voor dagelijks gebruik, maar ook voor de meer avontuurlijke ritten. Of je nu in de stad rijdt of de open weg verkent, deze sprocket zorgt ervoor dat je motor soepel en efficiënt presteert.
Compatibiliteit
De FRONT 16T, 520 sprocket is compatibel met diverse modellen van Kawasaki, waaronder de El 250, En 500, Er 5, Gpz 400 en vele anderen. Ook is hij geschikt voor verschillende Suzuki GS 500 uitvoeringen. Dankzij deze brede compatibiliteit hoef je je geen zorgen te maken over de juiste aansluiting op jouw voertuig.
Waarom kiezen voor de ESJOT FRONT 16T, 520?
Deze sprocket is vervaardigd uit hoogwaardig materiaal, wat niet alleen zorgt voor een lange levensduur, maar ook voor optimale prestaties. De duurzaamheid van de FRONT 16T, 520 betekent dat je minder vaak onderdelen hoeft te vervangen, wat je uiteindelijk tijd en geld bespaart. Dit maakt het de ideale keuze voor zowel de hobbyist als de serieuze motorrijder.
Vragen en antwoorden
Wat is de tandverhouding van de FRONT 16T, 520?
De tandverhouding van de FRONT 16T, 520 is 16T, wat bijdraagt aan een goede balans tussen acceleratie en snelheid.
Op welke motoren kan ik de FRONT 16T, 520 gebruiken?
Deze sprocket is compatibel met een breed scala aan Kawasaki- en Suzuki-modellen, waaronder de Kawasaki El 250 en Suzuki GS 500.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse Kawasaki- en Suzuki-modellen
- ✅ Hoge kwaliteit voor optimale prestaties
- ✅ Duurzaam materiaal voor lange levensduur
Let op
- 🚫 Beperkt tot specifieke merken
- 🚫 Installatie kan wat technische kennis vereisen
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | El 250 m |
| Kawasaki | El 250 n |
| Kawasaki | El 250 p |
| Kawasaki | El 250 r |
| Kawasaki | El 250 s |
| Kawasaki | El 250 t |
| Kawasaki | El 252 1 |
| Kawasaki | El 252 2 |
| Kawasaki | El 252 3 |
| Kawasaki | El 252 t |
| Kawasaki | El 252 v |
| Kawasaki | El 252 x |
| Kawasaki | El 252 y |
| Kawasaki | En 500 1 |
| Kawasaki | En 500 2 |
| Kawasaki | En 500 3 |
| Kawasaki | En 500 t |
| Kawasaki | En 500 v |
| Kawasaki | En 500 w |
| Kawasaki | En 500 x |
| Kawasaki | En 500 y |
| Kawasaki | Er 5 1 |
| Kawasaki | Er 5 2 |
| Kawasaki | Er 5 3 |
| Kawasaki | Er 5 4 |
| Kawasaki | Er 5 5 |
| Kawasaki | Er 5 v |
| Kawasaki | Er 5 w |
| Kawasaki | Er 5 x |
| Kawasaki | Er 5 y |
| Kawasaki | Gpz 400 f |
| Kawasaki | Gpz 400 g |
| Kawasaki | Gpz 400 h |
| Kawasaki | Gpz 400 r |
| Kawasaki | Gpz 500 s 1 |
| Kawasaki | Gpz 500 s 2 |
| Kawasaki | Gpz 500 s 3 |
| Kawasaki | Gpz 500 s h |
| Kawasaki | Gpz 500 s j |
| Kawasaki | Gpz 500 s k |
| Kawasaki | Gpz 500 s l |
| Kawasaki | Gpz 500 s m |
| Kawasaki | Gpz 500 s n |
| Kawasaki | Gpz 500 s p |
| Kawasaki | Gpz 500 s r |
| Kawasaki | Gpz 500 s s |
| Kawasaki | Gpz 500 s t |
| Kawasaki | Gpz 500 s v |
| Kawasaki | Gpz 500 s w |
| Kawasaki | Gpz 500 s x |
| Kawasaki | Gpz 500 s y |
| Kawasaki | Gpz 550 e |
| Kawasaki | Gpz 550 f |
| Kawasaki | Gpz 550 g |
| Kawasaki | Gpz 550 h |
| Kawasaki | Kle 500 1 |
| Kawasaki | Kle 500 2 |
| Kawasaki | Kle 500 3 |
| Kawasaki | Kle 500 4 |
| Kawasaki | Kle 500 5 |
| Kawasaki | Kle 500 6 |
| Kawasaki | Kle 500 7 |
| Kawasaki | Kle 500 m |
| Kawasaki | Kle 500 n |
| Kawasaki | Kle 500 p |
| Kawasaki | Kle 500 r |
| Kawasaki | Kle 500 s |
| Kawasaki | Kle 500 t |
| Kawasaki | Kle 500 v |
| Kawasaki | Kle 500 w |
| Kawasaki | Kle 500 x |
| Kawasaki | Kle 500 y |
| Kawasaki | Klr 250 h |
| Kawasaki | Klr 600 f |
| Kawasaki | Klr 600 g |
| Kawasaki | Klr 600 h |
| Kawasaki | Klr 600 j |
| Kawasaki | Klr 650 h |
| Kawasaki | Klr 650 j |
| Kawasaki | Klr 650 k |
| Kawasaki | Klx 250 9 |
| Kawasaki | Klx 250 a |
| Kawasaki | Klx 250 b |
| Kawasaki | Klx 250 c |
| Kawasaki | Klx 250 d |
| Kawasaki | Klx 250 e |
| Kawasaki | Klx 250 f |
| Kawasaki | Kr 250 k |
| Kawasaki | Zr 550 m |
| Kawasaki | Zxr 400 1 |
| Kawasaki | Zxr 400 2 |
| Kawasaki | Zxr 400 m |
| Kawasaki | Zxr 400 n |
| Kawasaki | Zxr 400 p |
| Kawasaki | Zxr 400 r |
| Kawasaki | Zxr 400 s |
| Kawasaki | Zxr 400 x |
| Kawasaki | Zxr 400 y |
| Suzuki | Gs 500 4 |
| Suzuki | Gs 500 5 |
| Suzuki | Gs 500 6 |
| Suzuki | Gs 500 e 1 |
| Suzuki | Gs 500 e 2 |
| Suzuki | Gs 500 e 3 |
| Suzuki | Gs 500 e r |
| Suzuki | Gs 500 e s |
| Suzuki | Gs 500 e t |
| Suzuki | Gs 500 e v |
| Suzuki | Gs 500 e w |
| Suzuki | Gs 500 e x |
| Suzuki | Gs 500 e y |
| Suzuki | Gs 500 f 4 |
| Suzuki | Gs 500 f 5 |
| Suzuki | Gs 500 f 6 |