 
                                 
                            ESJOT - REAR ALU 37T, 525 - Sprockets - Lichtgewicht Aluminium
De ESJOT REAR ALU 37T, 525 is een hoogwaardige sprocket, speciaal ontworpen voor verschillende modellen van Ducati. Deze sprocket biedt een uitstekende combinatie van prestaties en duurzaamheid, waard...
De ESJOT REAR ALU 37T, 525 is een hoogwaardige sprocket, speciaal ontworpen voor verschillende modellen van Ducati. Deze sprocket biedt een uitstekende combinatie van prestaties en duurzaamheid, waardoor je motor optimaal functioneert.
Met een tandenaantal van 37 en een 525 kettingmaat is deze sprocket een perfecte keuze voor jouw Ducati 1000 GT, 1000 MIE, 1000 Sport en vele andere modellen. De lichtgewicht aluminium constructie zorgt ervoor dat je motor sneller accelereert en gemakkelijker optrekt, wat bijdraagt aan een verbeterde rijervaring.
Compatibiliteit
Deze sprocket is compatibel met een breed scala aan Ducati motoren, waaronder de 1000 GT, 1000 MIE, 1000 Sport en 916. Dit maakt de ESJOT REAR ALU 37T, 525 een veelzijdige keuze voor motorliefhebbers die hun voertuig willen optimaliseren.
Voordelen van de ESJOT REAR ALU 37T, 525
Naast de verbeterde prestaties biedt deze sprocket ook een verhoogde betrouwbaarheid en een langere levensduur. Het gebruik van hoogwaardige materialen zorgt ervoor dat je minder vaak onderdelen hoeft te vervangen, wat op lange termijn kosten bespaart.
Vragen en antwoorden
Is deze sprocket geschikt voor mijn Ducati?
Ja, de ESJOT REAR ALU 37T, 525 is compatibel met verschillende Ducati modellen, waaronder de 1000 GT, 1000 MIE en 916.
Wat zijn de voordelen van een aluminium sprocket?
Een aluminium sprocket is lichter dan een stalen variant, wat zorgt voor betere acceleratie en prestaties van je motor.
Voordelen
- ✅ Lichtgewicht aluminium voor betere prestaties
- ✅ Geschikt voor diverse Ducati modellen
- ✅ Verbeterde acceleratie en rijervaring
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor andere merken dan Ducati
| Merk | Model | 
|---|---|
| Ducati | 1000 gt 7 | 
| Ducati | 1000 gt 8 | 
| Ducati | 1000 gt 9 | 
| Ducati | 1000 m ie 4 | 
| Ducati | 1000 m ie 5 | 
| Ducati | 1000 m s ie 3 | 
| Ducati | 1000 m s ie 4 | 
| Ducati | 1000 m s ie 5 | 
| Ducati | 1000 paul smart le 6 | 
| Ducati | 1000 sport 6 | 
| Ducati | 1000 sport 7 | 
| Ducati | 1000 sport 8 | 
| Ducati | 1000 sport a | 
| Ducati | 1000 sport s 7 | 
| Ducati | 1000 sport s 8 | 
| Ducati | 1000 sport s 9 | 
| Ducati | 1000 ss ds 6 | 
| Ducati | 1000 ss ie 3 | 
| Ducati | 1000 ss ie 4 | 
| Ducati | 1000 ss ie 5 | 
| Ducati | 1000 st3 7 | 
| Ducati | 1000 st3 s 7 | 
| Ducati | 916 m s4 1 | 
| Ducati | 916 m s4 2 | 
| Ducati | 916 m s4 3 | 
| Ducati | 916 st4 1 | 
| Ducati | 916 st4 2 | 
| Ducati | 916 st4 3 | 
| Ducati | 916 st4 x | 
| Ducati | 916 st4 y | 
| Ducati | 944 st2 1 | 
| Ducati | 944 st2 2 | 
| Ducati | 944 st2 3 | 
| Ducati | 944 st2 v | 
| Ducati | 944 st2 w | 
| Ducati | 944 st2 x | 
| Ducati | 944 st2 y | 
| Ducati | 992 st3 4 | 
| Ducati | 992 st3 5 | 
| Ducati | 992 st3 6 | 
| Ducati | 992 st3 s 6 | 
| Ducati | 996 st4s 1 | 
| Ducati | 996 st4s 2 | 
| Ducati | 996 st4s 3 | 
| Ducati | 996 st4s 4 | 
| Ducati | 996 st4s 5 |