ESJOT - REAR ALU 40T, 525 - Sprockets - Lichtgewicht en duurzaam
De ESJOT REAR ALU 40T, 525 is een hoogwaardige sprocket die speciaal is ontworpen voor een optimale prestatie van je motor of scooter. Met een tanden aantal van 40 en een kettingmaat van 525, biedt de...
De ESJOT REAR ALU 40T, 525 is een hoogwaardige sprocket die speciaal is ontworpen voor een optimale prestatie van je motor of scooter. Met een tanden aantal van 40 en een kettingmaat van 525, biedt deze sprocket een perfecte balans tussen kracht en efficiëntie.
Deze sprocket is vervaardigd uit lichtgewicht aluminium, wat bijdraagt aan een lagere massa en dus een betere acceleratie van je voertuig. De duurzaamheid van het materiaal zorgt ervoor dat je lang plezier hebt van dit onderdeel, zelfs onder zware omstandigheden. De precisie van de constructie garandeert een perfecte pasvorm en een soepele werking.
Waarom kiezen voor de ESJOT REAR ALU 40T, 525?
Met de ESJOT REAR ALU 40T, 525 kies je voor een product dat niet alleen functioneel is, maar ook bijdraagt aan de algehele rijervaring. Of je nu een fanatieke rijder bent of gewoon af en toe een rit maakt, deze sprocket zorgt ervoor dat je motor optimaal presteert zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de kwaliteit.
Vragen en Antwoorden
Is de ESJOT REAR ALU 40T, 525 geschikt voor mijn motor/scooter?
De ESJOT REAR ALU 40T, 525 is een universele sprocket zonder specifieke merkaanpassingen. Het is belangrijk om te controleren of de specificaties overeenkomen met jouw voertuig.
Hoe installeer ik de sprocket?
De installatie van de sprocket vereist basistools en enige kennis van motoronderhoud. Het is aan te raden om een professional te raadplegen als je twijfelt over de installatie.
Voordelen
- ✅ Lichtgewicht aluminium
- ✅ Duurzaam en sterk
- ✅ Perfecte pasvorm
- ✅ Verbetert acceleratie
Let op
- 🚫 Geen specifieke merken of modellen
- 🚫 Installatie vereist kennis
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 400 f k |
| Honda | Cb 400 f l |
| Honda | Cb 450 s g |
| Honda | Cb 500 1 |
| Honda | Cb 500 2 |
| Honda | Cb 500 3 |
| Honda | Cb 500 r |
| Honda | Cb 500 s |
| Honda | Cb 500 s w |
| Honda | Cb 500 s x |
| Honda | Cb 500 t |
| Honda | Cb 500 v |
| Honda | Cb 500 w |
| Honda | Cb 500 x |
| Honda | Cb 500 y |
| Honda | Cb 750 f2 1 |
| Honda | Cb 750 f2 n |
| Honda | Cb 750 f2 p |
| Honda | Cb 750 f2 r |
| Honda | Cb 750 f2 s |
| Honda | Cb 750 f2 t |
| Honda | Cb 750 f2 v |
| Honda | Cb 750 f2 w |
| Honda | Cb 750 f2 x |
| Honda | Cb 750 f2 y |
| Honda | Cb 750 m |
| Honda | Cb 750 n |
| Honda | Cmx 450 c g |
| Honda | Cmx 450 c h |
| Honda | Cmx 450 c j |
| Honda | Gb 500 k |
| Honda | Gb 500 l |
| Honda | Vt 600 c j |
| Honda | Vt 600 c k |
| Honda | Vt 600 c l |
| Honda | Vt 600 c m |
| Honda | Vt 600 c n |
| Honda | Vt 600 c p |
| Honda | Vt 600 c r |
| Honda | Vt 600 c s |
| Honda | Vt 600 c t |
| Honda | Vt 600 c v |
| Honda | Vt 600 c w |
| Honda | Vt 600 c x |
| Honda | Xbr 500 f |
| Honda | Xrv 750 1 |
| Honda | Xrv 750 2 |
| Honda | Xrv 750 3 |
| Honda | Xrv 750 l |
| Honda | Xrv 750 m |
| Honda | Xrv 750 n |
| Honda | Xrv 750 p |
| Honda | Xrv 750 r |
| Honda | Xrv 750 s |
| Honda | Xrv 750 t |
| Honda | Xrv 750 v |
| Honda | Xrv 750 w |
| Honda | Xrv 750 x |
| Honda | Xrv 750 y |
| Triumph | America 865 7 |
| Triumph | America 865 8 |
| Triumph | America 865 9 |
| Triumph | America 865 a |
| Triumph | America 865 b |
| Triumph | America 865 c |
| Triumph | America 865 d |
| Triumph | America 865 e |
| Triumph | America 865 f |
| Triumph | America 865 g |
| Triumph | Bonneville 800 2 |
| Triumph | Bonneville 800 3 |
| Triumph | Bonneville 800 4 |
| Triumph | Bonneville 800 5 |
| Triumph | Bonneville 800 6 |
| Triumph | Speedmaster 865 6 |
| Triumph | Speedmaster 865 7 |
| Triumph | Speedmaster 865 8 |
| Triumph | Speedmaster 865 9 |
| Triumph | Speedmaster 865 a |
| Triumph | Speedmaster 865 b |
| Triumph | Speedmaster 865 c |
| Triumph | Speedmaster 865 d |
| Triumph | Speedmaster 865 e |
| Triumph | Speedmaster 865 f |
| Triumph | Speedmaster 865 g |