ESJOT - REAR ALU 42T, 520 - Sprockets - Zwart, Lichtgewicht
De ESJOT REAR ALU 42T, 520 is een hoogwaardige sprocket die ontworpen is voor optimaal gebruik op jouw motor of scooter. Met een diameter van 42 tanden en een 520 kettingtype biedt deze sprocket uitst...
De ESJOT REAR ALU 42T, 520 is een hoogwaardige sprocket die ontworpen is voor optimaal gebruik op jouw motor of scooter. Met een diameter van 42 tanden en een 520 kettingtype biedt deze sprocket uitstekende prestaties en duurzaamheid.
Deze sprocket is uitgevoerd in een stijlvolle zwarte kleur, die niet alleen esthetisch aantrekkelijk is, maar ook bijdraagt aan de algehele uitstraling van jouw voertuig. Het gebruik van aluminium maakt deze sprocket lichtgewicht, waardoor je minder onnodig gewicht aan je motor toevoegt, wat bijdraagt aan betere prestaties.
Voordelen van de ESJOT REAR ALU 42T, 520
Met de ESJOT REAR ALU 42T, 520 profiteer je van een product dat niet alleen functioneel is, maar ook bijdraagt aan de stijl van jouw motor of scooter. De hoge kwaliteit van het materiaal en het doordachte ontwerp zorgen ervoor dat deze sprocket ideaal is voor een breed scala aan toepassingen.
Veelgestelde Vragen
Is de ESJOT REAR ALU 42T, 520 geschikt voor mijn voertuig?
Ja, deze sprocket is compatibel met een breed scala aan motoren en scooters, ongeacht merk of model.
Het universele ontwerp maakt het een veelzijdige keuze voor veel rijders die op zoek zijn naar kwaliteit en prestaties.
Hoe installeer ik de sprocket?
De installatie van de ESJOT REAR ALU 42T, 520 is eenvoudig en kan meestal met standaard gereedschap worden uitgevoerd.
Volg de instructies in de gebruikershandleiding van je voertuig voor de beste resultaten.
Voordelen
- ✅ Lichtgewicht ontwerp
- ✅ Stijlvolle zwarte kleur
- ✅ Hoofdgereedschap voor prestaties
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkcompatibiliteit
- 🚫 Beperkte technische specificaties
| Merk | Model |
|---|---|
| Husqvarna | 125 m |
| Husqvarna | 125 n |
| Husqvarna | 401 j |
| Husqvarna | 401 k |
| Husqvarna | 401 l |
| Ktm | 125 duke e |
| Ktm | 125 duke f |
| Ktm | 125 duke g |
| Ktm | 125 duke h |
| Ktm | 125 duke j |
| Ktm | 125 duke k |
| Ktm | 125 duke l |
| Ktm | 125 duke n |
| Ktm | 125 duke p |
| Ktm | 125 duke r |
| Ktm | 125 duke s |
| Ktm | 390 adventure |
| Ktm | 390 adventure n |
| Ktm | 390 adventure p |
| Ktm | 390 adventure r |
| Ktm | 390 duke d |
| Ktm | 390 duke e |
| Ktm | 390 duke f |
| Ktm | 390 duke g |
| Ktm | 390 duke h |
| Ktm | 390 duke j |
| Ktm | 390 duke k |
| Ktm | 390 duke l |
| Ktm | 390 duke n |
| Ktm | 390 duke p |
| Ktm | Rc 125 f |
| Ktm | Rc 125 g |
| Ktm | Rc 125 h |
| Ktm | Rc 125 j |
| Ktm | Rc 125 k |
| Ktm | Rc 125 l |
| Ktm | Rc 125 n |
| Ktm | Rc 125 p |
| Ktm | Rc 125 r |
| Ktm | Rc 390 e |
| Ktm | Rc 390 f |
| Ktm | Rc 390 g |
| Ktm | Rc 390 h |
| Ktm | Rc 390 j |
| Ktm | Rc 390 k |
| Ktm | Rc 390 l |
| Ktm | Rc 390 n |
| Ktm | Rc 390 p |
| Ktm | Rc 390 r |