ESJOT - REAR ALU 43T, 525 - Sprockets - Lichtgewicht en duurzaam
Introductie van de ESJOT REAR ALU 43T, 525De ESJOT REAR ALU 43T, 525 is een hoogwaardige sprocket, ontworpen om de prestaties van jouw Ducati te optimaliseren. Deze sprocket is vervaardigd uit alumini...
Introductie van de ESJOT REAR ALU 43T, 525
De ESJOT REAR ALU 43T, 525 is een hoogwaardige sprocket, ontworpen om de prestaties van jouw Ducati te optimaliseren. Deze sprocket is vervaardigd uit aluminium, wat zorgt voor een aanzienlijk lager gewicht in vergelijking met traditionele stalen sprockets. Dit gewichtss voordeel draagt bij aan een snellere acceleratie en een betere handling van je motor.
Compatibiliteit met verschillende Ducati-modellen
Deze sprocket is compatibel met een breed scala aan Ducati-modellen, waaronder de Ducati 1000 GT, Ducati 1000 Sport, Ducati 916, en vele anderen. Met zijn veelzijdigheid is de ESJOT REAR ALU 43T, 525 een uitstekende keuze voor motorrijders die hun voertuig willen upgraden en de prestaties willen verbeteren.
Technische specificaties en voordelen
De sprocket heeft 43 tanden en is ontworpen voor een 525 ketting, wat zorgt voor een perfecte pasvorm en optimale krachtoverdracht. De combinatie van een lichtgewicht ontwerp en hoge duurzaamheid maakt deze sprocket ideaal voor zowel dagelijks gebruik als voor sportieve ritten. Door de aluminium constructie profiteer je bovendien van een langere levensduur in vergelijking met standaard sprockets.
Conclusie
Met de ESJOT REAR ALU 43T, 525 kies je voor kwaliteit en prestaties. Deze sprocket biedt niet alleen een verbeterde acceleratie, maar ook een duurzame oplossing voor jouw Ducati. Upgrade je motor vandaag nog en ervaar het verschil!
Voordelen
- ✅ Lichtgewicht aluminium constructie
- ✅ Uitstekende compatibiliteit met diverse Ducati-modellen
- ✅ Duurzaam en lange levensduur
- ✅ Verbeterde acceleratie
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor andere merken
- 🚫 Mogelijk hogere prijs dan standaard sprockets
| Merk | Model |
|---|---|
| Ducati | 1000 gt 7 |
| Ducati | 1000 gt 8 |
| Ducati | 1000 gt 9 |
| Ducati | 1000 m ie 4 |
| Ducati | 1000 m ie 5 |
| Ducati | 1000 m s ie 3 |
| Ducati | 1000 m s ie 4 |
| Ducati | 1000 m s ie 5 |
| Ducati | 1000 paul smart le 6 |
| Ducati | 1000 sport 6 |
| Ducati | 1000 sport 7 |
| Ducati | 1000 sport 8 |
| Ducati | 1000 sport a |
| Ducati | 1000 sport s 7 |
| Ducati | 1000 sport s 8 |
| Ducati | 1000 sport s 9 |
| Ducati | 1000 ss ds 6 |
| Ducati | 1000 ss ie 3 |
| Ducati | 1000 ss ie 4 |
| Ducati | 1000 ss ie 5 |
| Ducati | 1000 st3 7 |
| Ducati | 1000 st3 s 7 |
| Ducati | 916 m s4 1 |
| Ducati | 916 m s4 2 |
| Ducati | 916 m s4 3 |
| Ducati | 916 st4 1 |
| Ducati | 916 st4 2 |
| Ducati | 916 st4 3 |
| Ducati | 916 st4 x |
| Ducati | 916 st4 y |
| Ducati | 944 st2 1 |
| Ducati | 944 st2 2 |
| Ducati | 944 st2 3 |
| Ducati | 944 st2 v |
| Ducati | 944 st2 w |
| Ducati | 944 st2 x |
| Ducati | 944 st2 y |
| Ducati | 992 st3 4 |
| Ducati | 992 st3 5 |
| Ducati | 992 st3 6 |
| Ducati | 992 st3 s 6 |
| Ducati | 996 st4s 1 |
| Ducati | 996 st4s 2 |
| Ducati | 996 st4s 3 |
| Ducati | 996 st4s 4 |
| Ducati | 996 st4s 5 |