ESJOT - REAR STEEL 30T, 520 - Sprockets - Compatibel met Honda en KTM
De ESJOT REAR STEEL 30T, 520 is een hoogwaardige sprocket die perfect is voor verschillende Honda- en KTM-modellen. Dit onderdeel is ontworpen voor optimale prestaties en duurzaamheid, zodat je met ve...
De ESJOT REAR STEEL 30T, 520 is een hoogwaardige sprocket die perfect is voor verschillende Honda- en KTM-modellen. Dit onderdeel is ontworpen voor optimale prestaties en duurzaamheid, zodat je met vertrouwen de weg op kunt.
Met een compatibiliteit die onder andere Honda's zoals de Ca 125 en Cb 250, en KTM's zoals de 125 en 200 Duke omvat, biedt deze sprocket veelzijdigheid voor verschillende motoren. Of je nu een liefhebber bent van sportief rijden of gewoon dagelijks pendelt, deze sprocket voldoet aan al je eisen.
Waarom kiezen voor de ESJOT REAR STEEL 30T, 520?
Deze sprocket is gemaakt van hoogwaardig staal, wat zorgt voor een lange levensduur en uitstekende prestaties. Het ontwerp is specifiek gericht op het verminderen van slijtage, wat essentieel is voor het behouden van de efficiëntie van je motor. Door de juiste sprocket te kiezen, verbeter je niet alleen de prestaties, maar ook de rijervaring van je motor.
Compatibiliteit
De ESJOT REAR STEEL 30T, 520 is compatibel met een breed scala aan modellen, waaronder:
- Honda Ca 125 s, t, v, w, x, y
- Honda Cb 250 m, n, p, r, s, t, v
- Honda Cm 250 c c, d, e, f
- KTM 125 Duke b, c, d, 200 Duke c, d, e
Vragen en Antwoorden
Wat zijn de voordelen van het gebruik van een stalen sprocket?
Een stalen sprocket biedt meer duurzaamheid en weerstand tegen slijtage dan andere materialen. Dit betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen, wat op de lange termijn kosten bespaart.
Hoe weet ik welke sprocket ik nodig heb voor mijn motor?
Controleer het gebruikershandboek van je motor of vraag het aan een specialist bij MotorCity. De compatibiliteit van de ESJOT REAR STEEL 30T, 520 is uitgebreid, dus je vindt zeker de juiste match.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige staalconstructie voor lange levensduur
- ✅ Compatibel met diverse Honda en KTM modellen
- ✅ Vermindert slijtage voor betere prestaties
Let op
- 🚫 Geen universele fit voor alle motoren
- 🚫 Moet regelmatig gecontroleerd worden
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Ca 125 s |
| Honda | Ca 125 t |
| Honda | Ca 125 v |
| Honda | Ca 125 w |
| Honda | Ca 125 x |
| Honda | Ca 125 y |
| Honda | Cb 250 m |
| Honda | Cb 250 n |
| Honda | Cb 250 p |
| Honda | Cb 250 r |
| Honda | Cb 250 s |
| Honda | Cb 250 t |
| Honda | Cb 250 v |
| Honda | Cm 250 c c |
| Honda | Cm 250 c d |
| Honda | Cm 250 c e |
| Honda | Cm 250 c f |
| Honda | Cmx 250 c f |
| Honda | Cmx 250 c g |
| Honda | Cmx 250 c h |
| Honda | Cmx 250 c t |
| Honda | Cmx 250 c v |
| Honda | Mtx 125 g |
| Honda | Mtx 125 h |
| Honda | Mtx 125 j |
| Honda | Mtx 125 k |
| Honda | Nsr 125 r 1 |
| Honda | Nsr 125 r 2 |
| Honda | Nsr 125 r 3 |
| Honda | Nsr 125 r k |
| Honda | Nsr 125 r l |
| Honda | Nsr 125 r m |
| Honda | Nsr 125 r n |
| Honda | Nsr 125 r p |
| Honda | Nsr 125 r r |
| Honda | Nsr 125 r s |
| Honda | Nsr 125 r t |
| Honda | Nsr 125 r v |
| Honda | Nsr 125 r w |
| Honda | Nsr 125 r x |
| Honda | Nsr 125 r y |
| Honda | Vt 125 c 1 |
| Honda | Vt 125 c 2 |
| Honda | Vt 125 c 3 |
| Honda | Vt 125 c 4 |
| Honda | Vt 125 c 5 |
| Honda | Vt 125 c 6 |
| Honda | Vt 125 c 7 |
| Honda | Vt 125 c x |
| Honda | Vt 125 c y |
| Honda | Xl 125 v 1 |
| Honda | Xl 125 v 2 |
| Honda | Xl 125 v 3 |
| Honda | Xl 125 v 4 |
| Honda | Xl 125 v 5 |
| Honda | Xl 125 v 6 |
| Honda | Xl 125 v 7 |
| Honda | Xl 125 v 8 |
| Honda | Xl 125 v 9 |
| Honda | Xl 125 v a |
| Honda | Xl 125 v b |
| Honda | Xl 125 v c |
| Honda | Xl 125 v d |
| Honda | Xl 125 v e |
| Honda | Xl 125 v f |
| Honda | Xl 125 v g |
| Ktm | 125 duke b |
| Ktm | 125 duke c |
| Ktm | 125 duke d |
| Ktm | 200 duke c |
| Ktm | 200 duke d |
| Ktm | 200 duke e |