ESJOT - REAR STEEL 40T, 525 - Sprockets - Geschikt voor Honda en Triumph
De ESJOT REAR STEEL 40T, 525 is een hoogwaardige sprocket die perfect aansluit bij de behoeften van motorrijders. Met een stevige constructie en een diameter van 40 tanden biedt deze sprocket uitsteke...
De ESJOT REAR STEEL 40T, 525 is een hoogwaardige sprocket die perfect aansluit bij de behoeften van motorrijders. Met een stevige constructie en een diameter van 40 tanden biedt deze sprocket uitstekende prestaties en duurzaamheid voor jouw voertuig.
Deze sprocket is compatibel met verschillende modellen van Honda en Triumph, waardoor hij een veelzijdige keuze is voor motorrijders. Of je nu een Honda CB 400 of een Triumph Speedmaster rijdt, deze sprocket zorgt voor een betrouwbare krachtoverbrenging en een soepel rijgedrag.
Voordelen van de ESJOT REAR STEEL 40T, 525
Met de ESJOT REAR STEEL 40T, 525 profiteer je van een verbeterde acceleratie en betere controle over je motor. De sterke stalen constructie garandeert dat deze sprocket bestand is tegen zware belasting en langdurig gebruik. Dit maakt het een uitstekende investering voor zowel de casual rijder als de serieuze motorrijder.
Veelgestelde Vragen
Is deze sprocket eenvoudig te installeren?
Ja, de ESJOT REAR STEEL 40T, 525 is ontworpen voor eenvoudige installatie. De meeste motorrijders kunnen dit zelf doen met de juiste gereedschappen.
Past deze sprocket op mijn motor?
Deze sprocket is compatibel met diverse Honda en Triumph modellen. Controleer de specificaties van jouw motor om er zeker van te zijn dat deze sprocket geschikt is.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse Honda en Triumph modellen
- ✅ Duurzame stalen constructie
- ✅ Verbeterde acceleratie
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Beperkte compatibiliteit met andere merken
- 🚫 Niet geschikt voor extreme raceomstandigheden
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 400 f k |
| Honda | Cb 400 f l |
| Honda | Cb 450 s g |
| Honda | Cb 500 1 |
| Honda | Cb 500 2 |
| Honda | Cb 500 3 |
| Honda | Cb 500 r |
| Honda | Cb 500 s |
| Honda | Cb 500 s w |
| Honda | Cb 500 s x |
| Honda | Cb 500 t |
| Honda | Cb 500 v |
| Honda | Cb 500 w |
| Honda | Cb 500 x |
| Honda | Cb 500 y |
| Honda | Cb 750 f2 1 |
| Honda | Cb 750 f2 n |
| Honda | Cb 750 f2 p |
| Honda | Cb 750 f2 r |
| Honda | Cb 750 f2 s |
| Honda | Cb 750 f2 t |
| Honda | Cb 750 f2 v |
| Honda | Cb 750 f2 w |
| Honda | Cb 750 f2 x |
| Honda | Cb 750 f2 y |
| Honda | Cb 750 m |
| Honda | Cb 750 n |
| Honda | Cmx 450 c g |
| Honda | Cmx 450 c h |
| Honda | Cmx 450 c j |
| Honda | Gb 500 k |
| Honda | Gb 500 l |
| Honda | Vt 600 c j |
| Honda | Vt 600 c k |
| Honda | Vt 600 c l |
| Honda | Vt 600 c m |
| Honda | Vt 600 c n |
| Honda | Vt 600 c p |
| Honda | Vt 600 c r |
| Honda | Vt 600 c s |
| Honda | Vt 600 c t |
| Honda | Vt 600 c v |
| Honda | Vt 600 c w |
| Honda | Vt 600 c x |
| Honda | Xbr 500 f |
| Honda | Xrv 750 1 |
| Honda | Xrv 750 2 |
| Honda | Xrv 750 3 |
| Honda | Xrv 750 l |
| Honda | Xrv 750 m |
| Honda | Xrv 750 n |
| Honda | Xrv 750 p |
| Honda | Xrv 750 r |
| Honda | Xrv 750 s |
| Honda | Xrv 750 t |
| Honda | Xrv 750 v |
| Honda | Xrv 750 w |
| Honda | Xrv 750 x |
| Honda | Xrv 750 y |
| Triumph | America 865 7 |
| Triumph | America 865 8 |
| Triumph | America 865 9 |
| Triumph | America 865 a |
| Triumph | America 865 b |
| Triumph | America 865 c |
| Triumph | America 865 d |
| Triumph | America 865 e |
| Triumph | America 865 f |
| Triumph | America 865 g |
| Triumph | Bonneville 800 2 |
| Triumph | Bonneville 800 3 |
| Triumph | Bonneville 800 4 |
| Triumph | Bonneville 800 5 |
| Triumph | Bonneville 800 6 |
| Triumph | Speedmaster 865 6 |
| Triumph | Speedmaster 865 7 |
| Triumph | Speedmaster 865 8 |
| Triumph | Speedmaster 865 9 |
| Triumph | Speedmaster 865 a |
| Triumph | Speedmaster 865 b |
| Triumph | Speedmaster 865 c |
| Triumph | Speedmaster 865 d |
| Triumph | Speedmaster 865 e |
| Triumph | Speedmaster 865 f |
| Triumph | Speedmaster 865 g |