ESJOT - REAR STEEL 46T, 520 - Sprockets - Geschikt voor Ducati
Productomschrijving De ESJOT REAR STEEL 46T, 520 is een hoogwaardige achtertandwiel die speciaal ontworpen is voor verschillende Ducati-modellen. Dit deel is cruciaal voor de prestaties van je motor e...
Productomschrijving
De ESJOT REAR STEEL 46T, 520 is een hoogwaardige achtertandwiel die speciaal ontworpen is voor verschillende Ducati-modellen. Dit deel is cruciaal voor de prestaties van je motor en zorgt ervoor dat je soepel en efficiënt kunt rijden. Met een tandstelling van 46T en een 520 kettingmaat, biedt dit sprocket de perfecte balans tussen kracht en snelheid.
Compatibiliteit
Dit sprocket is compatibel met een breed scala aan Ducati-modellen, waaronder:
Ducati 600 m, 620 ds, 695 m, 750 ss, 800 ss, 851 biposto, 888 sp5, 900 m en vele andere. Controleer altijd de specificaties van je motor om er zeker van te zijn dat dit achtertandwiel de juiste keuze is.
Waarom kiezen voor de ESJOT REAR STEEL 46T, 520?
Met de ESJOT REAR STEEL 46T, 520 profiteer je van de volgende voordelen:
- Betrouwbare constructie voor optimale prestaties
- Verhoogde duurzaamheid en langere levensduur
- Ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportief rijden
- Gemakkelijke montage en perfect passend voor de meeste Ducati-modellen
Dit sprocket is niet alleen een vervangend onderdeel, maar ook een upgrade voor je motor. Het zorgt voor een betere acceleratie en een soepelere rit.
Vragen en antwoorden
Wat zijn de voordelen van dit sprocket?
De ESJOT REAR STEEL 46T, 520 biedt een combinatie van kracht, snelheid en betrouwbaarheid, wat het de ideale keuze maakt voor Ducati-rijders die hun prestaties willen verbeteren.
Door de robuuste constructie is dit sprocket ontworpen voor lange termijn gebruik en kan het de belasting van intensief rijden aan.
Is dit sprocket eenvoudig te installeren?
Ja, de ESJOT REAR STEEL 46T, 520 is ontworpen voor een eenvoudige installatie. Zorg ervoor dat je de juiste gereedschappen bij de hand hebt en volg de installatie-instructies voor een probleemloze montage.
Een goede installatie is cruciaal voor de prestaties van je motor, dus neem de tijd om dit zorgvuldig te doen.
Voordelen
- ✅ Betrouwbare constructie
- ✅ Verhoogde duurzaamheid
- ✅ Ideaal voor sportief rijden
- ✅ Eenvoudige montage
Let op
- 🚫 Beperkte compatibiliteit met andere merken
- 🚫 Niet geschikt voor niet-Ducati motoren
| Merk | Model |
|---|---|
| Ducati | 600 m 1 |
| Ducati | 600 m r |
| Ducati | 600 m s |
| Ducati | 600 m t |
| Ducati | 600 m v |
| Ducati | 600 m w |
| Ducati | 600 m x |
| Ducati | 600 m y |
| Ducati | 600 ss r |
| Ducati | 600 ss s |
| Ducati | 600 ss t |
| Ducati | 600 ss v |
| Ducati | 600 ss w |
| Ducati | 620 ds 5 |
| Ducati | 620 ds 6 |
| Ducati | 620 ds 7 |
| Ducati | 620 m ie 2 |
| Ducati | 620 m ie 3 |
| Ducati | 620 m ie 4 |
| Ducati | 620 m ie 5 |
| Ducati | 620 m ie 6 |
| Ducati | 620 m s ie 2 |
| Ducati | 620 m s ie 3 |
| Ducati | 620 sport ie 3 |
| Ducati | 695 m 7 |
| Ducati | 695 m 8 |
| Ducati | 696 m 8 |
| Ducati | 696 m 9 |
| Ducati | 696 m a |
| Ducati | 696 m b |
| Ducati | 696 m c |
| Ducati | 696 m d |
| Ducati | 696 m e |
| Ducati | 750 m 1 |
| Ducati | 750 m ie 2 |
| Ducati | 750 m s |
| Ducati | 750 m t |
| Ducati | 750 m v |
| Ducati | 750 m w |
| Ducati | 750 m x |
| Ducati | 750 m y |
| Ducati | 750 sport 1 |
| Ducati | 750 sport 2 |
| Ducati | 750 ss ie 1 |
| Ducati | 750 ss ie 2 |
| Ducati | 750 ss ie y |
| Ducati | 750 ss l |
| Ducati | 750 ss m |
| Ducati | 750 ss n |
| Ducati | 750 ss p |
| Ducati | 750 ss r |
| Ducati | 750 ss s |
| Ducati | 750 ss t |
| Ducati | 750 ss v |
| Ducati | 750 ss w |
| Ducati | 750 ss x |
| Ducati | 800 m s ie 3 |
| Ducati | 800 m s ie 4 |
| Ducati | 800 sport ie 3 |
| Ducati | 800 ss ie 3 |
| Ducati | 800 ss ie 4 |
| Ducati | 851 biposto l |
| Ducati | 851 sp2 j |
| Ducati | 851 sport j |
| Ducati | 851 strada k |
| Ducati | 888 sp5 n |
| Ducati | 888 sp5 p |
| Ducati | 888 sp5 r |
| Ducati | 888 strada m |
| Ducati | 888 strada n |
| Ducati | 888 strada p |
| Ducati | 888 strada r |
| Ducati | 900 m 1 |
| Ducati | 900 m ie 2 |
| Ducati | 900 m p |
| Ducati | 900 m r |
| Ducati | 900 m s |
| Ducati | 900 m t |
| Ducati | 900 m v |
| Ducati | 900 m w |
| Ducati | 900 m x |
| Ducati | 900 m y |
| Ducati | 900 sl n |
| Ducati | 900 sl p |
| Ducati | 900 sl r |
| Ducati | 900 sl s |
| Ducati | 900 sl t |
| Ducati | 900 sl v |
| Ducati | 900 sl w |
| Ducati | 900 sport 2 |
| Ducati | 900 ss ie 1 |
| Ducati | 900 ss ie 2 |
| Ducati | 900 ss ie y |
| Ducati | 900 ss l |
| Ducati | 900 ss m |
| Ducati | 900 ss n |
| Ducati | 900 ss p |
| Ducati | 900 ss r |
| Ducati | 900 ss s |
| Ducati | 900 ss t |
| Ducati | 900 ss v |
| Ducati | 900 ss w |
| Ducati | 900 ss x |
| Ducati | 907 ie m |
| Ducati | 907 ie n |
| Ducati | 907 ie p |
| Ducati | 907 ie r |