FERODO - FDB539EF - Brake Pads - Organic
De FERODO FDB539EF BRAKE PADS ORGANIC zijn hoogwaardige remblokken die speciaal zijn ontworpen voor een breed scala aan motoren en scooters. Deze organische remblokken bieden uitstekende remprestaties...
De FERODO FDB539EF BRAKE PADS ORGANIC zijn hoogwaardige remblokken die speciaal zijn ontworpen voor een breed scala aan motoren en scooters. Deze organische remblokken bieden uitstekende remprestaties en zijn geschikt voor diverse modellen van merken zoals Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
Deze remblokken zijn ideaal voor zowel straatgebruik als off-road avonturen. Dankzij de organische samenstelling zijn ze niet alleen effectief, maar ook minder schadelijk voor het milieu. Ze bieden een uitstekende grip en een goede modulatie, waardoor je met vertrouwen kunt rijden.
Compatibiliteit
De FDB539EF remblokken zijn compatibel met een groot aantal Honda-modellen, waaronder de CR 125 R, CR 250 R, CR 500 R en CR 80 R. Ook voor Kawasaki, zoals de KLX 250 en KX 125, en Suzuki-modellen zoals de DR-Z 400, zijn deze remblokken een perfecte keuze. Dit maakt ze een veelzijdige keuze voor verschillende motorrijders.
Voordelen van de FDB539EF remblokken
Met de FERODO FDB539EF remblokken profiteer je van duurzame kwaliteit en betrouwbare prestaties. Het organische materiaal zorgt voor minder slijtage aan de remschijven, wat de levensduur van je remsysteem verlengt. Bovendien zijn deze remblokken stil en zorgen ze voor een comfortabelere rijervaring.
Veelgestelde Vragen
Wat maakt organische remblokken beter dan andere soorten?
Organische remblokken zoals de FERODO FDB539EF zijn ontworpen om minder slijtage aan de remschijven te veroorzaken en bieden een stille werking, wat ze ideaal maakt voor dagelijks gebruik.
Zijn deze remblokken geschikt voor off-road gebruik?
Ja, de FDB539EF remblokken zijn veelzijdig en kunnen zowel voor straatgebruik als voor off-road avonturen worden gebruikt, dankzij hun uitstekende grip en remprestaties.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Milieuvriendelijke organische samenstelling
- ✅ Uitstekende grip en modulatie
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor extreme raceomstandigheden
- 🚫 Kan sneller slijten bij intensief gebruik
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cr 125 r 1 |
| Honda | Cr 125 r h |
| Honda | Cr 125 r j |
| Honda | Cr 125 r k |
| Honda | Cr 125 r l |
| Honda | Cr 125 r m |
| Honda | Cr 125 r n |
| Honda | Cr 125 r p |
| Honda | Cr 125 r r |
| Honda | Cr 125 r s |
| Honda | Cr 125 r t |
| Honda | Cr 125 r v |
| Honda | Cr 125 r w |
| Honda | Cr 125 r x |
| Honda | Cr 125 r y |
| Honda | Cr 250 r 1 |
| Honda | Cr 250 r h |
| Honda | Cr 250 r j |
| Honda | Cr 250 r k |
| Honda | Cr 250 r l |
| Honda | Cr 250 r m |
| Honda | Cr 250 r n |
| Honda | Cr 250 r p |
| Honda | Cr 250 r r |
| Honda | Cr 250 r s |
| Honda | Cr 250 r t |
| Honda | Cr 250 r v |
| Honda | Cr 250 r w |
| Honda | Cr 250 r x |
| Honda | Cr 250 r y |
| Honda | Cr 500 r 1 |
| Honda | Cr 500 r h |
| Honda | Cr 500 r j |
| Honda | Cr 500 r k |
| Honda | Cr 500 r l |
| Honda | Cr 500 r m |
| Honda | Cr 500 r n |
| Honda | Cr 500 r p |
| Honda | Cr 500 r r |
| Honda | Cr 500 r s |
| Honda | Cr 500 r t |
| Honda | Cr 500 r v |
| Honda | Cr 500 r w |
| Honda | Cr 500 r x |
| Honda | Cr 500 r y |
| Honda | Cr 80 r 1 |
| Honda | Cr 80 r 2 |
| Honda | Cr 80 r n |
| Honda | Cr 80 r p |
| Honda | Cr 80 r r |
| Honda | Cr 80 r s |
| Honda | Cr 80 r t |
| Honda | Cr 80 r v |
| Honda | Cr 80 r w |
| Honda | Cr 80 r x |
| Honda | Cr 80 r y |
| Honda | Cr 85 r 3 |
| Honda | Cr 85 r 4 |
| Honda | Cr 85 r 5 |
| Honda | Cr 85 r 6 |
| Honda | Cr 85 r 7 |
| Honda | Cr 85 rb 3 |
| Honda | Cr 85 rb 4 |
| Honda | Cr 85 rb 5 |
| Honda | Cr 85 rb 6 |
| Honda | Cr 85 rb 7 |
| Honda | Xr 250 r n |
| Honda | Xr 250 r p |
| Honda | Xr 250 r r |
| Honda | Xr 250 r s |
| Honda | Xr 400 r 1 |
| Honda | Xr 400 r 2 |
| Honda | Xr 400 r 3 |
| Honda | Xr 400 r 4 |
| Honda | Xr 400 r t |
| Honda | Xr 400 r v |
| Honda | Xr 400 r w |
| Honda | Xr 400 r x |
| Honda | Xr 400 r y |
| Honda | Xr 600 r m |
| Honda | Xr 600 r n |
| Honda | Xr 600 r p |
| Honda | Xr 600 r r |
| Honda | Xr 600 r s |
| Honda | Xr 600 r t |
| Honda | Xr 600 r v |
| Honda | Xr 650 r 1 |
| Honda | Xr 650 r 2 |
| Honda | Xr 650 r 3 |
| Honda | Xr 650 r 4 |
| Honda | Xr 650 r y |
| Kawasaki | Klx 250 9 |
| Kawasaki | Klx 250 a |
| Kawasaki | Klx 250 b |
| Kawasaki | Klx 250 c |
| Kawasaki | Klx 250 d |
| Kawasaki | Klx 250 e |
| Kawasaki | Klx 250 f |
| Kawasaki | Klx 300 r 2 |
| Kawasaki | Klx 300 r 3 |
| Kawasaki | Klx 650 r 1 |
| Kawasaki | Klx 650 r 2 |
| Kawasaki | Klx 650 r t |
| Kawasaki | Klx 650 r v |
| Kawasaki | Klx 650 r w |
| Kawasaki | Klx 650 r x |
| Kawasaki | Klx 650 r y |
| Kawasaki | Kx 125 1 |
| Kawasaki | Kx 125 2 |
| Kawasaki | Kx 125 3 |
| Kawasaki | Kx 125 4 |
| Kawasaki | Kx 125 5 |
| Kawasaki | Kx 125 6 |
| Kawasaki | Kx 125 7 |
| Kawasaki | Kx 125 s |
| Kawasaki | Kx 125 t |
| Kawasaki | Kx 125 v |
| Kawasaki | Kx 125 w |
| Kawasaki | Kx 125 x |
| Kawasaki | Kx 125 y |
| Kawasaki | Kx 250 1 |
| Kawasaki | Kx 250 2 |
| Kawasaki | Kx 250 3 |
| Kawasaki | Kx 250 4 |
| Kawasaki | Kx 250 5 |
| Kawasaki | Kx 250 6 |
| Kawasaki | Kx 250 7 |
| Kawasaki | Kx 250 8 |
| Kawasaki | Kx 250 t |
| Kawasaki | Kx 250 v |
| Kawasaki | Kx 250 w |
| Kawasaki | Kx 250 x |
| Kawasaki | Kx 250 y |
| Kawasaki | Kx 500 1 |
| Kawasaki | Kx 500 2 |
| Kawasaki | Kx 500 3 |
| Kawasaki | Kx 500 v |
| Kawasaki | Kx 500 w |
| Kawasaki | Kx 500 x |
| Kawasaki | Kx 500 y |
| Suzuki | Dr-z 4 s s |
| Suzuki | Dr-z 4 sm s |
| Suzuki | Drz 400 1 |
| Suzuki | Drz 400 2 |
| Suzuki | Drz 400 e 2 |
| Suzuki | Drz 400 s 1 |
| Suzuki | Drz 400 s 2 |
| Suzuki | Drz 400 s 3 |
| Suzuki | Drz 400 s 4 |
| Suzuki | Drz 400 s 5 |
| Suzuki | Drz 400 s 6 |
| Suzuki | Drz 400 s 7 |
| Suzuki | Drz 400 s 8 |
| Suzuki | Drz 400 s 9 |
| Suzuki | Drz 400 s y |
| Suzuki | Drz 400 sm 5 |
| Suzuki | Drz 400 sm 6 |
| Suzuki | Drz 400 sm 7 |
| Suzuki | Drz 400 sm 8 |
| Suzuki | Drz 400 sm 9 |
| Suzuki | Drz 400 y |
| Suzuki | Rm 125 1 |
| Suzuki | Rm 125 2 |
| Suzuki | Rm 125 3 |
| Suzuki | Rm 125 4 |
| Suzuki | Rm 125 5 |
| Suzuki | Rm 125 6 |
| Suzuki | Rm 125 7 |
| Suzuki | Rm 125 8 |
| Suzuki | Rm 125 9 |
| Suzuki | Rm 125 a |
| Suzuki | Rm 125 t |
| Suzuki | Rm 125 v |
| Suzuki | Rm 125 w |
| Suzuki | Rm 125 x |
| Suzuki | Rm 125 y |
| Suzuki | Rm 250 1 |
| Suzuki | Rm 250 2 |
| Suzuki | Rm 250 3 |
| Suzuki | Rm 250 4 |
| Suzuki | Rm 250 5 |
| Suzuki | Rm 250 6 |
| Suzuki | Rm 250 7 |
| Suzuki | Rm 250 8 |
| Suzuki | Rm 250 9 |
| Suzuki | Rm 250 a |
| Suzuki | Rm 250 t |
| Suzuki | Rm 250 v |
| Suzuki | Rm 250 w |
| Suzuki | Rm 250 x |
| Suzuki | Rm 250 y |
| Yamaha | Wr 250 f 1 |
| Yamaha | Wr 250 f 2 |
| Yamaha | Wr 250 z w |
| Yamaha | Wr 400 f y |
| Yamaha | Wr 426 f 1 |
| Yamaha | Wr 426 f 2 |
| Yamaha | Yz 125 1 |
| Yamaha | Yz 125 2 |
| Yamaha | Yz 125 w |
| Yamaha | Yz 125 x |
| Yamaha | Yz 125 y |
| Yamaha | Yz 250 1 |
| Yamaha | Yz 250 2 |
| Yamaha | Yz 250 f 1 |
| Yamaha | Yz 250 f 2 |
| Yamaha | Yz 250 w |
| Yamaha | Yz 250 x |
| Yamaha | Yz 250 y |
| Yamaha | Yz 400 f w |
| Yamaha | Yz 400 f x |
| Yamaha | Yz 426 f 1 |
| Yamaha | Yz 426 f 2 |
| Yamaha | Yz 426 y |