FERODO - FDB664EF - Brake Pads - Organisch
De FERODO FDB664EF remblokken zijn speciaal ontworpen voor straatgebruik en bieden uitstekende prestaties en betrouwbaarheid. Deze organische remblokken zorgen voor optimale remkracht, wat essentieel...
De FERODO FDB664EF remblokken zijn speciaal ontworpen voor straatgebruik en bieden uitstekende prestaties en betrouwbaarheid. Deze organische remblokken zorgen voor optimale remkracht, wat essentieel is voor jouw veiligheid tijdens het rijden. Ze zijn geschikt voor verschillende voertuigen, wat ze veelzijdig maakt in gebruik.
Met de FDB664EF remblokken profiteer je van een stille werking en een soepele remrespons. Dit betekent dat je niet alleen veilig kunt afremmen, maar ook dat je minder last hebt van geluidsoverlast tijdens het rijden. De organische samenstelling van deze remblokken zorgt ervoor dat ze minder slijtage veroorzaken aan de remschijven, wat de levensduur van je remsysteem verlengt.
Waarom kiezen voor FERODO FDB664EF remblokken?
Door te kiezen voor de FERODO FDB664EF remblokken, kies je voor kwaliteit en betrouwbaarheid. FERODO is een gerenommeerd merk in de motor- en scooteronderdelenindustrie, bekend om zijn innovatieve oplossingen en hoogwaardige producten. Het gebruik van organische materialen betekent ook dat deze remblokken milieuvriendelijker zijn dan traditionele opties.
Bij MotorCity Amsterdam begrijpen we hoe belangrijk het is om de juiste onderdelen te vinden voor jouw voertuig. Daarom bieden wij de FDB664EF remblokken aan, zodat je met vertrouwen de weg op kunt. Of je nu een ervaren motorrijder bent of net begint, deze remblokken zijn een uitstekende keuze voor iedereen die veiligheid en prestaties waardeert.
Veelgestelde Vragen
Zijn de FERODO FDB664EF remblokken geschikt voor mijn motor of scooter?
De FDB664EF remblokken zijn ontworpen voor straatgebruik en zijn compatibel met verschillende merken en modellen. Het is altijd goed om te controleren of deze remblokken passen bij jouw specifieke voertuig.
Wat zijn de voordelen van organische remblokken?
Organische remblokken, zoals de FDB664EF, bieden een stille werking en minder slijtage aan de remschijven. Dit verlengt de levensduur van je remsysteem en zorgt voor een comfortabele rijervaring.
Voordelen
- ✅ Organische samenstelling voor minder slijtage
- ✅ Stille werking voor een comfortabele rit
- ✅ Geschikt voor straatgebruik
Let op
- 🚫 Geen specifieke compatibiliteit vermeld
- 🚫 Mogelijk niet geschikt voor racetoepassingen
| Merk | Model |
|---|---|
| Bmw | C 600 sport b |
| Bmw | C 600 sport c |
| Bmw | C 600 sport d |
| Bmw | C 600 sport e |
| Bmw | C 600 sport f |
| Bmw | C 600 sport g |
| Bmw | C 600 sport h |
| Bmw | C 650 gt b |
| Bmw | C 650 gt c |
| Bmw | C 650 gt d |
| Bmw | C 650 gt e |
| Bmw | C 650 gt f |
| Bmw | C 650 gt g |
| Bmw | C 650 gt h |
| Bmw | C 650 gt j |
| Bmw | C 650 gt k |
| Bmw | C 650 gt l |
| Bmw | C 650 sport g |
| Bmw | C 650 sport h |
| Bmw | C 650 sport j |
| Bmw | C 650 sport k |
| Bmw | C evolution m |
| Bmw | C evolution 600 e |
| Bmw | C evolution 600 f |
| Bmw | C evolution 600 g |
| Bmw | C evolution 600 h |
| Bmw | C evolution 600 j |
| Bmw | C evolution 600 k |
| Bmw | C evolution 600 l |
| Honda | Cb 500 f d |
| Honda | Cb 500 f e |
| Honda | Cb 500 f f |
| Honda | Cbf 500 4 |
| Honda | Cbf 500 5 |
| Honda | Cbf 500 6 |
| Honda | Cbr 300 r f |
| Honda | Cbr 300 r g |
| Honda | Cbr 300 r h |
| Honda | Cbr 500 r g |
| Honda | Cbr 500 r h |
| Honda | Cbr 500 r j |
| Honda | Cbr 500 r k |
| Honda | Cbr 500 r l |
| Honda | Cbr 500 r m |
| Honda | Ctx 700 e |
| Honda | Ctx 700 f |
| Honda | Ctx 700 g |
| Honda | Ctx 700 h |
| Honda | Ctx 700 n e |
| Honda | Ctx 700 n f |
| Honda | Ctx 700 n g |
| Honda | Ctx 700 n h |
| Honda | Fjs 600 1 |
| Honda | Fjs 600 2 |
| Honda | Fjs 600 3 |
| Honda | Fjs 600 4 |
| Honda | Fjs 600 5 |
| Honda | Fjs 600 6 |
| Honda | Fjs 600 7 |
| Honda | Fjs 600 8 |
| Honda | Fjs 600 9 |
| Honda | Fjs 600 a |
| Honda | Fmx 650 5 |
| Honda | Fmx 650 6 |
| Honda | Fmx 650 7 |
| Honda | Forza 125 p |
| Honda | Gl 1500 c 1 |
| Honda | Gl 1500 c 2 |
| Honda | Gl 1500 c 3 |
| Honda | Gl 1500 c v |
| Honda | Gl 1500 c w |
| Honda | Gl 1500 c x |
| Honda | Gl 1500 c y |
| Honda | Nc 750 d f |
| Honda | Nc 750 j f |
| Honda | Nc 750 j g |
| Honda | Nc 750 j h |
| Honda | Nc 750 s dct e |
| Honda | Nc 750 s dct f |
| Honda | Nc 750 s e |
| Honda | Nc 750 s f |
| Honda | Nc 750 x dct e |
| Honda | Nc 750 x dct f |
| Honda | Nc 750 x dct g |
| Honda | Nc 750 x dct h |
| Honda | Nc 750 x e |
| Honda | Nc 750 x f |
| Honda | Nc 750 x g |
| Honda | Nc 750 x h |
| Honda | Nx 500 r |
| Honda | Nx 500 s |
| Honda | Swt 600 b |
| Honda | Swt 600 c |
| Honda | Swt 600 d |
| Honda | Vfr 750 f j |
| Honda | Vfr 750 f k |
| Honda | Vfr 750 f l |
| Honda | Vfr 750 f m |
| Honda | Vfr 750 f n |
| Honda | Vfr 750 f p |
| Honda | Vfr 750 f r |
| Honda | Vfr 750 f s |
| Honda | Vfr 750 f t |
| Honda | Vfr 750 f v |
| Honda | Vt 750 c 4 |
| Honda | Vt 750 c 5 |
| Honda | Vt 750 c 6 |
| Honda | Vt 750 c 7 |
| Honda | Vt 750 c 8 |
| Honda | Vt 750 c 9 |
| Honda | Vt 750 c a |
| Honda | Vt 750 c b |
| Honda | Vt 750 c c |
| Honda | Vt 750 c d |
| Honda | Vt 750 c w |
| Honda | Vt 750 c x |
| Honda | Vt 750 c y |
| Honda | Vt 750 c2 1 |
| Honda | Vt 750 c2 d |
| Honda | Vt 750 c2 w |
| Honda | Vt 750 c2 x |
| Honda | Vt 750 c2 y |
| Honda | Vt 750 c2b d |
| Honda | Vt 750 dc 1 |
| Honda | Vt 750 dc 2 |
| Honda | Vt 750 dc 3 |
| Honda | Vt 750 dc a |
| Honda | Vt 750 dc b |
| Honda | Vt 750 dc c |
| Honda | Vt 750 s a |
| Honda | Vt 750 s b |
| Honda | Vt 750 s c |
| Honda | Vt 750 s d |
| Triumph | America 865 7 |
| Triumph | America 865 8 |
| Triumph | America 865 9 |
| Triumph | America 865 a |
| Triumph | America 865 b |
| Triumph | America 865 c |
| Triumph | America 865 d |
| Triumph | America 865 e |
| Triumph | America 865 f |
| Triumph | America 865 g |
| Triumph | Bonneville 1200 g |
| Triumph | Bonneville 1200 h |
| Triumph | Bonneville 1200 j |
| Triumph | Bonneville 1200 k |
| Triumph | Bonneville 1200 l |
| Triumph | Bonneville 1200 m |
| Triumph | Bonneville 800 1 |
| Triumph | Bonneville 800 2 |
| Triumph | Bonneville 800 3 |
| Triumph | Bonneville 800 4 |
| Triumph | Bonneville 800 5 |
| Triumph | Bonneville 800 6 |
| Triumph | Bonneville 865 5 |
| Triumph | Bonneville 865 6 |
| Triumph | Bonneville 865 7 |
| Triumph | Bonneville 865 8 |
| Triumph | Bonneville 865 9 |
| Triumph | Bonneville 865 a |
| Triumph | Bonneville 865 b |
| Triumph | Bonneville 865 c |
| Triumph | Bonneville 865 d |
| Triumph | Bonneville 865 e |
| Triumph | Bonneville 865 f |
| Triumph | Bonneville 865 se 9 |
| Triumph | Bonneville 865 se a |
| Triumph | Bonneville 865 se b |
| Triumph | Bonneville 865 se c |
| Triumph | Bonneville 865 se d |
| Triumph | Legend 885 1 |
| Triumph | Legend 885 2 |
| Triumph | Legend 885 x |
| Triumph | Legend 885 y |
| Triumph | Scrambler 865 6 |
| Triumph | Scrambler 865 7 |
| Triumph | Scrambler 865 8 |
| Triumph | Scrambler 865 9 |
| Triumph | Scrambler 865 a |
| Triumph | Scrambler 865 b |
| Triumph | Scrambler 865 c |
| Triumph | Scrambler 865 d |
| Triumph | Scrambler 865 e |
| Triumph | Scrambler 865 f |
| Triumph | Scrambler 865 g |
| Triumph | Scrambler 900 h |
| Triumph | Street cup 900 h |
| Triumph | Street cup 900 j |
| Triumph | Street cup 900 k |
| Triumph | Street scrambler 900 h |
| Triumph | Street scrambler 900 j |
| Triumph | Street scrambler 900 k |
| Triumph | Street scrambler 900 l |
| Triumph | Street twin 900 g |
| Triumph | Street twin 900 h |
| Triumph | Street twin 900 j |
| Triumph | Street twin 900 k |
| Triumph | Street twin 900 l |
| Triumph | Thruxton 1200 g |
| Triumph | Thruxton 1200 h |
| Triumph | Thruxton 1200 j |
| Triumph | Thruxton 1200 k |