 
                            FERODO - FRP408XRAC - Brake Pads - Sinter Racing
De FERODO FRP408XRAC remblokken zijn speciaal ontworpen voor road racing en bieden uitstekende prestaties voor jouw motor. Met een hoogwaardige sinterverbinding zorgen deze remblokken voor een betrouw...
De FERODO FRP408XRAC remblokken zijn speciaal ontworpen voor road racing en bieden uitstekende prestaties voor jouw motor. Met een hoogwaardige sinterverbinding zorgen deze remblokken voor een betrouwbare en krachtige remkracht, zelfs onder de meest veeleisende omstandigheden.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder populaire modellen van Aprilia en Ducati. Een goede remprestatie is essentieel voor elke motorfiets, en de FRP408XRAC zorgt ervoor dat je altijd veilig en gecontroleerd kunt remmen.
Voordelen van de FERODO FRP408XRAC
De sinterverbinding van deze remblokken biedt een uitstekende grip, wat cruciaal is voor racetoepassingen. Daarnaast zijn ze ontworpen voor langdurige prestaties, zodat je minder vaak hoeft te vervangen. Deze remblokken zijn eenvoudig te installeren, waardoor je snel weer de weg op kunt.
Compatibiliteit
De FERODO FRP408XRAC remblokken zijn compatibel met diverse motoren, waaronder:
- Aprilia RS 250
- Ducati 600 en 900 series
- Guzzi 1000 Daytona
- KTM 660
- Yamaha SZR 660
Deze brede compatibiliteit maakt de FRP408XRAC een uitstekende keuze voor veel motorrijders die op zoek zijn naar kwaliteit en betrouwbaarheid.
Veelgestelde Vragen
Wat maakt de FERODO FRP408XRAC remblokken uniek?
De FERODO FRP408XRAC remblokken zijn uniek door hun sinterverbinding, die zorgt voor optimale grip en prestaties tijdens het rijden. Dit maakt ze ideaal voor gebruik in racetoepassingen.
Daarnaast zijn ze ontworpen voor een lange levensduur, waardoor je minder vaak hoeft te vervangen en meer tijd op de weg kunt doorbrengen.
Zijn deze remblokken eenvoudig te installeren?
Ja, de FERODO FRP408XRAC remblokken zijn ontworpen voor eenvoudige installatie, zodat je snel weer kunt genieten van je rit. Volg gewoon de standaard installatie-instructies voor remblokken.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip voor racetoepassingen
- ✅ Langdurige prestaties
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor straatgebruik
- 🚫 Kan sneller slijten bij intensief gebruik
| Merk | Model | 
|---|---|
| Aprilia | Rs 250 s | 
| Aprilia | Rs 250 t | 
| Aprilia | Rs 250 v | 
| Ducati | 600 m r | 
| Ducati | 600 m s | 
| Ducati | 600 m t | 
| Ducati | 600 m v | 
| Ducati | 600 m w | 
| Ducati | 600 m x | 
| Ducati | 600 ss r | 
| Ducati | 600 ss s | 
| Ducati | 600 ss t | 
| Ducati | 600 ss v | 
| Ducati | 600 ss w | 
| Ducati | 748 biposto s | 
| Ducati | 748 biposto t | 
| Ducati | 748 biposto v | 
| Ducati | 748 sp s | 
| Ducati | 748 sp t | 
| Ducati | 748 sp v | 
| Ducati | 750 m s | 
| Ducati | 750 m t | 
| Ducati | 750 m v | 
| Ducati | 750 m w | 
| Ducati | 750 m x | 
| Ducati | 750 ss l | 
| Ducati | 750 ss m | 
| Ducati | 750 ss n | 
| Ducati | 750 ss p | 
| Ducati | 750 ss r | 
| Ducati | 750 ss s | 
| Ducati | 750 ss t | 
| Ducati | 750 ss v | 
| Ducati | 750 ss w | 
| Ducati | 851 biposto l | 
| Ducati | 851 sp2 j | 
| Ducati | 851 sport j | 
| Ducati | 851 strada k | 
| Ducati | 888 sp5 n | 
| Ducati | 888 sp5 p | 
| Ducati | 888 sp5 r | 
| Ducati | 888 strada m | 
| Ducati | 888 strada n | 
| Ducati | 888 strada p | 
| Ducati | 888 strada r | 
| Ducati | 900 m p | 
| Ducati | 900 m r | 
| Ducati | 900 m s | 
| Ducati | 900 m t | 
| Ducati | 900 m v | 
| Ducati | 900 m w | 
| Ducati | 900 m x | 
| Ducati | 900 sl n | 
| Ducati | 900 sl p | 
| Ducati | 900 sl r | 
| Ducati | 900 sl s | 
| Ducati | 900 sl t | 
| Ducati | 900 sl v | 
| Ducati | 900 sl w | 
| Ducati | 900 ss l | 
| Ducati | 900 ss m | 
| Ducati | 900 ss n | 
| Ducati | 900 ss p | 
| Ducati | 900 ss r | 
| Ducati | 900 ss s | 
| Ducati | 900 ss t | 
| Ducati | 900 ss v | 
| Ducati | 900 ss w | 
| Ducati | 907 ie m | 
| Ducati | 907 ie n | 
| Ducati | 907 ie p | 
| Ducati | 907 ie r | 
| Ducati | 916 biposto s | 
| Ducati | 916 biposto t | 
| Ducati | 916 biposto v | 
| Ducati | 916 senna s | 
| Ducati | 916 senna t | 
| Ducati | 916 senna v | 
| Ducati | 916 sp r | 
| Ducati | 916 sp s | 
| Ducati | 916 sp t | 
| Ducati | 916 sp v | 
| Ducati | 916 sps v | 
| Ducati | 916 sps w | 
| Ducati | 916 strada r | 
| Ducati | 916 strada s | 
| Guzzi | 1000 daytona n | 
| Guzzi | 1000 daytona p | 
| Guzzi | 1000 daytona r | 
| Guzzi | 1000 daytona rs v | 
| Guzzi | 1000 daytona rs w | 
| Guzzi | 1000 daytona s | 
| Guzzi | 1000 daytona t | 
| Guzzi | 1000 v10 v | 
| Guzzi | 1000 v10 w | 
| Guzzi | 1000 v10 x | 
| Guzzi | 1000 v10 y | 
| Guzzi | 1100 california x | 
| Guzzi | 1100 california y | 
| Guzzi | 1100 sport i. 1 | 
| Guzzi | 1100 sport i. v | 
| Guzzi | 1100 sport i. w | 
| Guzzi | 1100 sport i. x | 
| Guzzi | 1100 sport i. y | 
| Guzzi | 1100 sport r | 
| Guzzi | 1100 sport s | 
| Guzzi | 1100 sport t | 
| Guzzi | 1100 sport v | 
| Guzzi | 1100 sport w | 
| Guzzi | 1100 v11 y | 
| Ktm | 660 smc 3 | 
| Yamaha | Szr 660 t | 
| Yamaha | Szr 660 v | 
| Yamaha | Szr 660 w |