JT SPROCKETS - FRONT STEEL 15T RB, 520 - Sprockets - RUBBER CUSHIONED
De JT SPROCKETS FRONT STEEL 15T RB, 520 is een hoogwaardige sprocket die speciaal is ontworpen voor een optimale prestatie van jouw motor of scooter. Met een robuuste constructie en een verfijnd ontwe...
De JT SPROCKETS FRONT STEEL 15T RB, 520 is een hoogwaardige sprocket die speciaal is ontworpen voor een optimale prestatie van jouw motor of scooter. Met een robuuste constructie en een verfijnd ontwerp biedt deze sprocket betrouwbaarheid en duurzaamheid, zodat je met een gerust hart de weg op kunt.
Deze sprocket is uitgerust met een rubberen demping, wat zorgt voor een stillere werking en minder slijtage aan de ketting. Dit betekent niet alleen een langere levensduur van je onderdelen, maar ook een aangenamere rijervaring.
Waarom kiezen voor de JT SPROCKETS FRONT STEEL 15T RB, 520?
Deze sprocket is ideaal voor motorrijders die op zoek zijn naar een balans tussen prestaties en comfort. De unieke rubberen demping helpt om trillingen te absorberen, waardoor je minder snel last krijgt van vermoeidheid tijdens lange ritten. Daarnaast zorgt de stevige staalconstructie ervoor dat deze sprocket bestand is tegen de uitdagingen van dagelijks gebruik.
Vragen en antwoorden
Is de JT SPROCKETS FRONT STEEL 15T RB, 520 geschikt voor elke motor?
Deze sprocket heeft geen specifieke merkaanpassingen en kan daarom op verschillende motoren en scooters worden gebruikt, afhankelijk van de compatibiliteit van de ketting.
Hoe kan ik de levensduur van de sprocket verlengen?
Regelmatig onderhoud van je ketting en sprocket, waaronder regelmatig smeren, kan de levensduur van de JT SPROCKETS FRONT STEEL 15T RB, 520 aanzienlijk verlengen.
Voordelen
- ✅ Robuuste staalconstructie
- ✅ Rubber gedempt voor minder trillingen
- ✅ Geschikt voor verschillende motoren
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
Let op
- 🚫 Geen merk specifieke compatibiliteit
- 🚫 Geen extra accessoires inbegrepen
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | En 500 1 |
| Kawasaki | En 500 2 |
| Kawasaki | En 500 3 |
| Kawasaki | En 500 t |
| Kawasaki | En 500 v |
| Kawasaki | En 500 w |
| Kawasaki | En 500 x |
| Kawasaki | En 500 y |
| Kawasaki | Er 5 1 |
| Kawasaki | Er 5 2 |
| Kawasaki | Er 5 3 |
| Kawasaki | Er 5 4 |
| Kawasaki | Er 5 5 |
| Kawasaki | Er 5 v |
| Kawasaki | Er 5 w |
| Kawasaki | Er 5 x |
| Kawasaki | Er 5 y |
| Kawasaki | Gpz 400 f |
| Kawasaki | Gpz 400 g |
| Kawasaki | Gpz 400 h |
| Kawasaki | Gpz 400 r |
| Kawasaki | Gpz 500 s 1 |
| Kawasaki | Gpz 500 s 2 |
| Kawasaki | Gpz 500 s 3 |
| Kawasaki | Gpz 500 s h |
| Kawasaki | Gpz 500 s j |
| Kawasaki | Gpz 500 s k |
| Kawasaki | Gpz 500 s l |
| Kawasaki | Gpz 500 s m |
| Kawasaki | Gpz 500 s n |
| Kawasaki | Gpz 500 s p |
| Kawasaki | Gpz 500 s r |
| Kawasaki | Gpz 500 s s |
| Kawasaki | Gpz 500 s t |
| Kawasaki | Gpz 500 s v |
| Kawasaki | Gpz 500 s w |
| Kawasaki | Gpz 500 s x |
| Kawasaki | Gpz 500 s y |
| Kawasaki | Gpz 550 e |
| Kawasaki | Gpz 550 f |
| Kawasaki | Gpz 550 g |
| Kawasaki | Gpz 550 h |
| Kawasaki | Kle 500 1 |
| Kawasaki | Kle 500 2 |
| Kawasaki | Kle 500 3 |
| Kawasaki | Kle 500 4 |
| Kawasaki | Kle 500 5 |
| Kawasaki | Kle 500 6 |
| Kawasaki | Kle 500 7 |
| Kawasaki | Kle 500 m |
| Kawasaki | Kle 500 n |
| Kawasaki | Kle 500 p |
| Kawasaki | Kle 500 r |
| Kawasaki | Kle 500 s |
| Kawasaki | Kle 500 t |
| Kawasaki | Kle 500 v |
| Kawasaki | Kle 500 w |
| Kawasaki | Kle 500 x |
| Kawasaki | Kle 500 y |
| Kawasaki | Zr 550 m |
| Kawasaki | Zxr 400 1 |
| Kawasaki | Zxr 400 2 |
| Kawasaki | Zxr 400 m |
| Kawasaki | Zxr 400 n |
| Kawasaki | Zxr 400 p |
| Kawasaki | Zxr 400 r |
| Kawasaki | Zxr 400 s |
| Kawasaki | Zxr 400 x |
| Kawasaki | Zxr 400 y |