JT SPROCKETS - REAR STEEL 36T, 520 - Sprockets - Duurzaam en Betrouwbaar
De JT SPROCKETS REAR STEEL 36T, 520 is een hoogwaardige achtertandwiel, speciaal ontworpen voor verschillende Ducati modellen. Met zijn robuuste constructie van staal biedt deze sprocket niet alleen d...
De JT SPROCKETS REAR STEEL 36T, 520 is een hoogwaardige achtertandwiel, speciaal ontworpen voor verschillende Ducati modellen. Met zijn robuuste constructie van staal biedt deze sprocket niet alleen duurzaamheid, maar ook uitstekende prestaties op de weg.
Dit achtertandwiel is compatibel met een breed scala aan Ducati motoren, waaronder de populaire 600 serie, 620 serie en 750 serie. Of je nu een model uit de 600 m reeks, zoals de Ducati 600 m r of ss, of een van de 750 sport versies hebt, deze sprocket zorgt voor een perfecte pasvorm en optimale werking.
Waarom Kiezen Voor JT SPROCKETS?
JT SPROCKETS staat bekend om zijn kwaliteitsproducten die zijn ontworpen met de rijder in gedachten. De REAR STEEL 36T, 520 levert niet alleen sterke prestaties, maar ook een betrouwbare levensduur. Dit betekent minder frequent onderhoud en vervanging, wat je tijd en geld bespaart.
Daarnaast draagt het gebruik van een hoogwaardige sprocket bij aan een soepelere rit en betere acceleratie. Je zult het verschil merken bij elke rit, of je nu dagelijks rijdt of in het weekend de weg op gaat.
Specificaties
Het achtertandwiel heeft een tandenaantal van 36 en is geschikt voor een 520 ketting. Dit maakt het een ideale keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar prestaties zonder in te boeten op betrouwbaarheid. De stevige constructie zorgt ervoor dat je sprocket bestand is tegen de intensieve krachten die optreden tijdens het rijden, wat de levensduur verder verlengt.
Veelgestelde Vragen
Is dit achtertandwiel geschikt voor mijn Ducati?
Ja, de JT SPROCKETS REAR STEEL 36T, 520 is compatibel met verschillende Ducati modellen, waaronder de 600 m, 620 en 750 series. Controleer de specificaties van je motor voor de beste pasvorm.
Hoe vaak moet ik het achtertandwiel vervangen?
De levensduur van dit achtertandwiel hangt af van je rijstijl en onderhoud. Over het algemeen is het aan te raden om je sprocket elke 15.000 tot 20.000 kilometer te controleren of te vervangen.
Voordelen
- ✅ Duurzaam staal voor lange levensduur
- ✅ Geschikt voor diverse Ducati modellen
- ✅ Betrouwbare prestaties en soepel rijden
- ✅ Vermindert onderhoudskosten
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor andere motormerken
- 🚫 Vereist regelmatig onderhoud
| Merk | Model |
|---|---|
| Ducati | 600 m 1 |
| Ducati | 600 m r |
| Ducati | 600 m s |
| Ducati | 600 m t |
| Ducati | 600 m v |
| Ducati | 600 m w |
| Ducati | 600 m x |
| Ducati | 600 m y |
| Ducati | 600 ss r |
| Ducati | 600 ss s |
| Ducati | 600 ss t |
| Ducati | 600 ss v |
| Ducati | 600 ss w |
| Ducati | 620 ds 5 |
| Ducati | 620 ds 6 |
| Ducati | 620 ds 7 |
| Ducati | 620 m ie 2 |
| Ducati | 620 m ie 3 |
| Ducati | 620 m ie 4 |
| Ducati | 620 m ie 5 |
| Ducati | 620 m ie 6 |
| Ducati | 620 m s ie 2 |
| Ducati | 620 m s ie 3 |
| Ducati | 620 sport ie 3 |
| Ducati | 695 m 7 |
| Ducati | 695 m 8 |
| Ducati | 696 m 8 |
| Ducati | 696 m 9 |
| Ducati | 696 m a |
| Ducati | 696 m b |
| Ducati | 696 m c |
| Ducati | 696 m d |
| Ducati | 696 m e |
| Ducati | 750 f1 k |
| Ducati | 750 f1 l |
| Ducati | 750 f1 m |
| Ducati | 750 m 1 |
| Ducati | 750 m ie 2 |
| Ducati | 750 m s |
| Ducati | 750 m t |
| Ducati | 750 m v |
| Ducati | 750 m w |
| Ducati | 750 m x |
| Ducati | 750 m y |
| Ducati | 750 sport 1 |
| Ducati | 750 sport 2 |
| Ducati | 750 ss ie 1 |
| Ducati | 750 ss ie 2 |
| Ducati | 750 ss ie y |
| Ducati | 750 ss l |
| Ducati | 750 ss m |
| Ducati | 750 ss n |
| Ducati | 750 ss p |
| Ducati | 750 ss r |
| Ducati | 750 ss s |
| Ducati | 750 ss t |
| Ducati | 750 ss v |
| Ducati | 750 ss w |
| Ducati | 750 ss x |
| Ducati | 800 m s ie 3 |
| Ducati | 800 m s ie 4 |
| Ducati | 800 sport ie 3 |
| Ducati | 800 ss ie 3 |
| Ducati | 800 ss ie 4 |
| Ducati | 851 biposto l |
| Ducati | 851 sp2 j |
| Ducati | 851 sport j |
| Ducati | 851 strada k |
| Ducati | 888 sp5 n |
| Ducati | 888 sp5 p |
| Ducati | 888 sp5 r |
| Ducati | 888 strada m |
| Ducati | 888 strada n |
| Ducati | 888 strada p |
| Ducati | 888 strada r |
| Ducati | 900 m 1 |
| Ducati | 900 m ie 2 |
| Ducati | 900 m p |
| Ducati | 900 m r |
| Ducati | 900 m s |
| Ducati | 900 m t |
| Ducati | 900 m v |
| Ducati | 900 m w |
| Ducati | 900 m x |
| Ducati | 900 m y |
| Ducati | 900 mh 2 |
| Ducati | 900 sl n |
| Ducati | 900 sl p |
| Ducati | 900 sl r |
| Ducati | 900 sl s |
| Ducati | 900 sl t |
| Ducati | 900 sl v |
| Ducati | 900 sl w |
| Ducati | 900 sport 2 |
| Ducati | 900 ss ie 1 |
| Ducati | 900 ss ie 2 |
| Ducati | 900 ss ie y |
| Ducati | 900 ss l |
| Ducati | 900 ss m |
| Ducati | 900 ss n |
| Ducati | 900 ss p |
| Ducati | 900 ss r |
| Ducati | 900 ss s |
| Ducati | 900 ss t |
| Ducati | 900 ss v |
| Ducati | 900 ss w |
| Ducati | 900 ss x |
| Ducati | 907 ie m |
| Ducati | 907 ie n |
| Ducati | 907 ie p |
| Ducati | 907 ie r |