JT SPROCKETS - REAR STEEL 51T, 520 - Sprockets - Duurzaam en Betrouwbaar
De REAR STEEL 51T, 520 van JT SPROCKETS is een hoogwaardige sprocket die ideaal is voor diverse motoren. Deze sprocket biedt de nodige duurzaamheid en betrouwbaarheid die je van een topmerk mag verwac...
De REAR STEEL 51T, 520 van JT SPROCKETS is een hoogwaardige sprocket die ideaal is voor diverse motoren. Deze sprocket biedt de nodige duurzaamheid en betrouwbaarheid die je van een topmerk mag verwachten.
Met een tandwielverhouding van 51 tanden is deze sprocket perfect voor rijders die op zoek zijn naar een balans tussen acceleratie en topsnelheid. Het staal waaruit deze sprocket is vervaardigd, zorgt ervoor dat hij bestand is tegen slijtage en hoge belasting, wat bijdraagt aan een langere levensduur.
Voordelen van de REAR STEEL 51T, 520
Deze sprocket is ontworpen om optimale prestaties te leveren. Het gebruik van staal garandeert niet alleen een stevige constructie, maar ook een betrouwbare werking, zelfs onder zware omstandigheden. Dit maakt de REAR STEEL 51T, 520 een uitstekende keuze voor zowel dagelijks gebruik als voor de meer veeleisende rijomstandigheden.
Vragen en Antwoorden
Is de REAR STEEL 51T, 520 geschikt voor mijn motor?
Ja, de REAR STEEL 51T, 520 is een universeel sprocket en kan op verschillende motoren worden toegepast, wat het een flexibele keuze maakt voor veel motorrijders.
Hoe installeer ik de sprocket?
De installatie van de sprocket kan eenvoudig worden uitgevoerd met standaard gereedschap. Zorg ervoor dat je de juiste maat en specificaties van jouw motor controleert om een goede pasvorm te waarborgen.
Voordelen
- ✅ Duurzaam staal voor lange levensduur
- ✅ Ideaal voor zowel acceleratie als topsnelheid
- ✅ Betrouwbare prestaties onder zware omstandigheden
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkaanpassingen
- 🚫 Installatie vereist standaard gereedschap
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Nx 250 j |
| Honda | Nx 250 k |
| Honda | Nx 250 l |
| Honda | Nx 250 m |
| Honda | Nx 250 n |
| Honda | Nx 250 p |
| Honda | Nx 250 r |
| Honda | Nx 250 s |
| Honda | Nx 250 t |
| Honda | Xl 250 rc c |
| Honda | Xl 250 rc d |
| Honda | Xl 250 s a |
| Honda | Xl 250 s b |
| Honda | Xl 350 r e |
| Honda | Xl 350 r f |
| Honda | Xl 500 r c |
| Honda | Xl 500 r d |
| Honda | Xl 500 r e |
| Honda | Xl 500 r f |
| Honda | Xl 500 r g |
| Honda | Xl 500 r h |
| Honda | Xl 500 s |
| Honda | Xl 500 s a |
| Honda | Xl 500 s b |
| Honda | Xl 500 s c |
| Honda | Xl 600 lm f |
| Honda | Xl 600 r d |
| Honda | Xr 250 r b |
| Honda | Xr 250 r g |
| Honda | Xr 250 r h |
| Honda | Xr 250 r j |
| Honda | Xr 250 r k |
| Honda | Xr 500 r b |
| Honda | Xr 500 r c |
| Honda | Xr 500 r d |
| Honda | Xr 600 r f |
| Honda | Xr 600 r g |
| Honda | Xr 600 r h |
| Yamaha | Wr 250 f 8 |
| Yamaha | Wr 250 f 9 |
| Yamaha | Wr 250 f a |
| Yamaha | Wr 250 f b |
| Yamaha | Wr 250 f c |
| Yamaha | Wr 250 r 8 |
| Yamaha | Wr 250 r 9 |
| Yamaha | Wr 250 r a |
| Yamaha | Wr 250 r b |
| Yamaha | Wr 250 r c |
| Yamaha | Wr 250 r d |
| Yamaha | Wr 250 r e |
| Yamaha | Wr 250 r f |
| Yamaha | Wr 250 r g |
| Yamaha | Wr 250 x 8 |
| Yamaha | Wr 250 x 9 |
| Yamaha | Wr 250 x a |
| Yamaha | Wr 250 x b |
| Yamaha | Wr 250 x c |
| Yamaha | Wr 250 x d |
| Yamaha | Wr 250 x e |
| Yamaha | Wr 450 f 8 |
| Yamaha | Wr 450 f 9 |
| Yamaha | Wr 450 f a |
| Yamaha | Wr 450 f b |
| Yamaha | Wr 450 f c |
| Yamaha | Wr 450 f d |
| Yamaha | Wr 450 f f |
| Yamaha | Wr 450 f se c |
| Yamaha | Yz 250 f 9 |
| Yamaha | Yz 250 f a |
| Yamaha | Yz 250 f b |
| Yamaha | Yz 250 f c |
| Yamaha | Yz 250 f d |
| Yamaha | Yz 250 f e |
| Yamaha | Yz 450 f 3 |
| Yamaha | Yz 450 f 4 |