METZELER - KAROO 4 - Tyres - 150/70 R17 REAR TL 69T M+S
De METZELER KAROO 4 in de maat 150/70 R17 is de ideale achterband voor avontuurlijke motorritten. Deze band is ontwikkeld voor rijders die zowel op de weg als off-road willen presteren. De KAROO 4 bie...
De METZELER KAROO 4 in de maat 150/70 R17 is de ideale achterband voor avontuurlijke motorritten. Deze band is ontwikkeld voor rijders die zowel op de weg als off-road willen presteren. De KAROO 4 biedt een uitstekende grip en stabiliteit, ongeacht het terrein.
Deze band is speciaal ontworpen voor een breed scala aan BMW- en andere motoren, waaronder modellen zoals de Bmw F 750 GS, Bmw F 800 GS, en Bmw R 1200 GS. Het biedt een perfecte balans tussen prestaties op de weg en grip op onverhard terrein. De M+S aanduiding geeft aan dat deze band ook geschikt is voor gebruik in natte en modderige omstandigheden.
Voordelen van de METZELER KAROO 4
Met de KAROO 4 geniet je van een aantal belangrijke voordelen. De band heeft een geoptimaliseerd loopvlakontwerp dat zorgt voor een uitstekende grip en stabiliteit. Dit is cruciaal voor het rijden op uitdagende ondergronden. Daarnaast biedt het een lange levensduur, wat betekent dat je minder vaak banden hoeft te vervangen, wat je op de lange termijn kosten bespaart.
Specificaties
De METZELER KAROO 4 is een REAR TL 69T M+S band, wat betekent dat hij tubeless is en een laadindex heeft van 69. Dit maakt hem geschikt voor een breed scala aan motoren. De band is ontworpen om de prestaties van je motor te verbeteren, ongeacht het soort rit dat je maakt.
Veelgestelde Vragen
Wat maakt de KAROO 4 geschikt voor off-road rijden?
De METZELER KAROO 4 heeft een speciaal loopvlakontwerp dat zorgt voor uitstekende grip op onverharde wegen en off-road omstandigheden, ideaal voor avontuurlijke rijders.
Is de KAROO 4 ook geschikt voor natte omstandigheden?
Ja, de KAROO 4 is voorzien van de M+S aanduiding, wat betekent dat hij speciaal is ontworpen voor gebruik in natte en modderige omstandigheden, waardoor je altijd veilig kunt rijden.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip op zowel asfalt als onverhard terrein
- ✅ Geschikt voor een breed scala aan motoren
- ✅ Lange levensduur voor minder vervangingen
- ✅ Betrouwbaar in natte en modderige omstandigheden
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor extreme sportieve rijstijlen
- 🚫 Kan iets meer geluid maken op de weg
| Merk | Model |
|---|---|
| Bmw | F 750 gs h |
| Bmw | F 750 gs j |
| Bmw | F 750 gs k |
| Bmw | F 750 gs l |
| Bmw | F 750 gs m |
| Bmw | F 750 gs n |
| Bmw | F 750 gs p |
| Bmw | F 750 gs se m |
| Bmw | F 800 gs 8 |
| Bmw | F 800 gs 9 |
| Bmw | F 800 gs a |
| Bmw | F 800 gs b |
| Bmw | F 800 gs c |
| Bmw | F 800 gs d |
| Bmw | F 800 gs e |
| Bmw | F 800 gs f |
| Bmw | F 800 gs g |
| Bmw | F 800 gs h |
| Bmw | F 800 gs j |
| Bmw | F 850 gs h |
| Bmw | F 850 gs j |
| Bmw | F 850 gs k |
| Bmw | F 850 gs l |
| Bmw | F 850 gs m |
| Bmw | F 850 gs n |
| Bmw | F 850 gs p |
| Bmw | F 850 gs r |
| Bmw | F 850 gs se m |
| Bmw | G 310 gs g |
| Bmw | G 310 gs h |
| Bmw | G 310 gs j |
| Bmw | G 310 gs k |
| Bmw | G 310 gs l |
| Bmw | G 310 gs m |
| Bmw | G 310 gs n |
| Bmw | G 310 gs p |
| Bmw | G 310 gs r |
| Bmw | G 310 gs s |
| Bmw | G 310 gs se m |
| Bmw | R 1150 gs 1 |
| Bmw | R 1150 gs 2 |
| Bmw | R 1150 gs 3 |
| Bmw | R 1150 gs 4 |
| Bmw | R 1150 gs 5 |
| Bmw | R 1150 gs 6 |
| Bmw | R 1150 gs w |
| Bmw | R 1150 gs x |
| Bmw | R 1150 gs y |
| Bmw | R 1200 gs 4 |
| Bmw | R 1200 gs 5 |
| Bmw | R 1200 gs 6 |
| Bmw | R 1200 gs 7 |
| Bmw | R 1200 gs 8 |
| Bmw | R 1200 gs 9 |
| Bmw | R 1200 gs a |
| Bmw | R 1200 gs b |
| Bmw | R 1200 gs c |
| Bmw | R 1200 gs d |
| Honda | Xl 1000 v 1 |
| Honda | Xl 1000 v 2 |
| Honda | Xl 1000 v 3 |
| Honda | Xl 1000 v 4 |
| Honda | Xl 1000 v 5 |
| Honda | Xl 1000 v 6 |
| Honda | Xl 1000 v 7 |
| Honda | Xl 1000 v 8 |
| Honda | Xl 1000 v 9 |
| Honda | Xl 1000 v a |
| Honda | Xl 1000 v b |
| Honda | Xl 1000 v c |
| Honda | Xl 1000 v x |
| Honda | Xl 1000 v y |
| Kawasaki | Klv 1000 4 |
| Kawasaki | Klv 1000 5 |
| Ktm | 1050 adventure f |
| Ktm | 1050 adventure g |
| Suzuki | Dl 1000 2 |
| Suzuki | Dl 1000 3 |
| Suzuki | Dl 1000 4 |
| Suzuki | Dl 1000 5 |
| Suzuki | Dl 1000 6 |
| Suzuki | Dl 1000 7 |
| Suzuki | Dl 1000 8 |
| Suzuki | Dl 1000 9 |
| Suzuki | Dl 1000 h |
| Suzuki | Dl 1000 j |
| Suzuki | Dl 1000 k |
| Suzuki | Dl 1050 de p |
| Suzuki | Dl 1050 de r |
| Suzuki | Dl 1050 p |
| Suzuki | Dl 1050 r |
| Suzuki | Dl 650 4 |
| Suzuki | Dl 650 5 |
| Suzuki | Dl 650 6 |
| Suzuki | Dl 650 7 |
| Suzuki | Dl 650 8 |
| Suzuki | Dl 650 9 |
| Suzuki | Dl 650 a |
| Suzuki | Dl 650 b |
| Suzuki | Dl 650 c |
| Suzuki | Dl 650 d |
| Suzuki | Dl 650 e |
| Suzuki | Dl 650 f |
| Suzuki | Dl 650 g |
| Suzuki | Dl 650 h |
| Suzuki | Dl 650 j |
| Suzuki | Dl 650 k |
| Suzuki | Dl 650 l |
| Suzuki | Dl 650 m |
| Suzuki | Dl 650 n |
| Suzuki | Dl 650 p |
| Suzuki | Dl 650 r |
| Suzuki | Dl 800 de p |
| Suzuki | Dl 800 de r |
| Suzuki | Dl 800 r |
| Triumph | Scrambler 1200 x r |
| Triumph | Scrambler 1200 xc m |
| Triumph | Scrambler 1200 xc n |
| Triumph | Scrambler 1200 xc p |
| Triumph | Scrambler 1200 xe r |
| Triumph | Tiger 800 xc b |
| Triumph | Tiger 800 xc c |
| Triumph | Tiger 800 xc d |
| Triumph | Tiger 800 xc e |
| Triumph | Tiger 800 xc j |
| Triumph | Tiger 800 xca j |
| Triumph | Tiger 800 xca k |
| Triumph | Tiger 800 xca l |
| Triumph | Tiger 800 xcx j |
| Triumph | Tiger 800 xcx k |
| Triumph | Tiger 800 xcx l |
| Triumph | Tiger 800 xcx low j |
| Triumph | Tiger 885 1 |
| Triumph | Tiger 885 2 |
| Triumph | Tiger 885 x |
| Triumph | Tiger 885 y |
| Triumph | Tiger 900 r |
| Triumph | Tiger 955 3 |
| Triumph | Tiger 955 4 |
| Triumph | Tiger 955 5 |
| Triumph | Tiger 955 6 |
| Yamaha | Xt 1200 z a |
| Yamaha | Xt 1200 z b |
| Yamaha | Xt 1200 z c |
| Yamaha | Xt 1200 z d |
| Yamaha | Xt 1200 z e |
| Yamaha | Xt 1200 z f |
| Yamaha | Xt 1200 z g |
| Yamaha | Xt 1200 ze e |
| Yamaha | Xt 1200 ze f |
| Yamaha | Xt 1200 ze g |