MICHELIN - 130/80 -17 ROAD CLASSIC - Tyres - REAR TL 65H
De MICHELIN 130/80 -17 ROAD CLASSIC is een hoogwaardige motorband die speciaal is ontworpen voor de echte motorliefhebber. Deze band biedt uitstekende grip en stabiliteit, waardoor je met vertrouwen d...
De MICHELIN 130/80 -17 ROAD CLASSIC is een hoogwaardige motorband die speciaal is ontworpen voor de echte motorliefhebber. Deze band biedt uitstekende grip en stabiliteit, waardoor je met vertrouwen de weg op kunt. Of je nu een ritje maakt door de stad of een lange tour plant, deze band is jouw ideale partner.
Deze band is geschikt voor diverse motoren, waaronder modellen van Guzzi en Honda. Met een compatibiliteit die reikt van de Guzzi 750 Breva tot de Honda CB 500, biedt deze band veelzijdigheid voor verschillende rijders. Het ontwerp van de band zorgt voor een comfortabele rijervaring en een lange levensduur, zodat je meer tijd op de weg kunt doorbrengen en minder tijd hoeft te besteden aan vervangingen.
Voordelen van de MICHELIN 130/80 -17 ROAD CLASSIC
De MICHELIN 130/80 -17 ROAD CLASSIC is niet alleen ontworpen voor prestaties, maar ook voor comfort. Dankzij het speciale rubbermengsel en het unieke profiel biedt deze band uitstekende grip op zowel droge als natte wegen. Dit zorgt voor een verbeterde veiligheid tijdens het rijden.
Daarnaast is de band uitgerust met een TL 65H classificatie, wat betekent dat hij geschikt is voor verschillende rijomstandigheden en snelheden. Dit maakt de band ideaal voor zowel stadsverkeer als lange ritten op de snelweg.
Veelgestelde Vragen
Is de MICHELIN 130/80 -17 ROAD CLASSIC geschikt voor mijn motor?
Ja, deze band is compatibel met meerdere motoren, waaronder diverse Guzzi- en Honda-modellen. Controleer de specificaties van jouw motor om te bevestigen dat deze band past.
Hoe vaak moet ik mijn motorbanden vervangen?
Het is aan te raden om je motorbanden minstens om de paar jaar of bij zichtbare slijtage te vervangen. Regelmatige controles helpen om de veiligheid op de weg te waarborgen.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en stabiliteit
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Comfortabele rijervaring
- ✅ Lange levensduur
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor extreme off-road gebruik
| Merk | Model |
|---|---|
| Guzzi | 750 breva ie 3 |
| Guzzi | 750 breva ie 4 |
| Guzzi | 750 breva ie 5 |
| Guzzi | 750 breva ie 6 |
| Guzzi | 750 breva ie 7 |
| Guzzi | 750 v7 cafe classic 9 |
| Guzzi | 750 v7 classic 8 |
| Guzzi | 750 v7 classic 9 |
| Guzzi | 750 v7 classic a |
| Guzzi | 750 v7 classic b |
| Guzzi | 750 v7 classic c |
| Guzzi | 750 v7 ii racer f |
| Guzzi | 750 v7 ii racer g |
| Guzzi | 750 v7 ii special f |
| Guzzi | 750 v7 ii special g |
| Guzzi | 750 v7 ii stone f |
| Guzzi | 750 v7 ii stone g |
| Guzzi | 750 v7 ii stornello g |
| Guzzi | 750 v7 racer a |
| Guzzi | 750 v7 racer b |
| Guzzi | 750 v7 racer c |
| Guzzi | 750 v7 racer d |
| Guzzi | 750 v7 racer e |
| Guzzi | 750 v7 special c |
| Guzzi | 750 v7 special d |
| Guzzi | 750 v7 special e |
| Guzzi | 750 v7 stone c |
| Guzzi | 750 v7 stone d |
| Guzzi | 750 v7 stone e |
| Honda | Cb 500 1 |
| Honda | Cb 500 2 |
| Honda | Cb 500 3 |
| Honda | Cb 500 r |
| Honda | Cb 500 s |
| Honda | Cb 500 s w |
| Honda | Cb 500 s x |
| Honda | Cb 500 t |
| Honda | Cb 500 v |
| Honda | Cb 500 w |
| Honda | Cb 500 x |
| Honda | Cb 500 y |
| Triumph | Bonneville 800 1 |
| Triumph | Bonneville 800 2 |
| Triumph | Bonneville 800 3 |
| Triumph | Bonneville 800 4 |
| Triumph | Bonneville 800 5 |
| Triumph | Bonneville 800 6 |
| Triumph | Bonneville 865 5 |
| Triumph | Bonneville 865 6 |
| Triumph | Bonneville 865 7 |
| Triumph | Bonneville 865 8 |
| Triumph | Bonneville 865 9 |
| Triumph | Bonneville 865 a |
| Triumph | Bonneville 865 b |
| Triumph | Bonneville 865 c |
| Triumph | Bonneville 865 d |
| Triumph | Bonneville 865 e |
| Triumph | Bonneville 865 f |
| Triumph | Bonneville 865 se 9 |
| Triumph | Bonneville 865 se a |
| Triumph | Bonneville 865 se b |
| Triumph | Bonneville 865 se c |
| Triumph | Bonneville 865 se d |
| Triumph | Scrambler 865 6 |
| Triumph | Scrambler 865 7 |
| Triumph | Scrambler 865 8 |
| Triumph | Scrambler 865 9 |
| Triumph | Scrambler 865 a |
| Triumph | Scrambler 865 b |
| Triumph | Scrambler 865 c |
| Triumph | Scrambler 865 d |
| Triumph | Scrambler 865 e |
| Triumph | Scrambler 865 f |
| Triumph | Scrambler 865 g |
| Triumph | Scrambler 900 h |
| Triumph | Thruxton 900 4 |
| Triumph | Thruxton 900 5 |
| Triumph | Thruxton 900 6 |
| Triumph | Thruxton 900 7 |
| Triumph | Thruxton 900 8 |
| Triumph | Thruxton 900 9 |
| Triumph | Thruxton 900 a |
| Triumph | Thruxton 900 b |
| Triumph | Thruxton 900 c |
| Triumph | Thruxton 900 d |
| Triumph | Thruxton 900 e |
| Triumph | Thruxton 900 f |
| Triumph | Thruxton 900 g |
| Triumph | Thruxton 900 se b |