MICHELIN - POWER 6 - Tyres - 190/50 ZR17
De MICHELIN POWER 6 in maat 190/50 ZR17 is een hoogwaardige achterband die speciaal is ontworpen voor sportieve motoren. Deze band biedt uitstekende grip en stabiliteit, waardoor je met vertrouwen boc...
De MICHELIN POWER 6 in maat 190/50 ZR17 is een hoogwaardige achterband die speciaal is ontworpen voor sportieve motoren. Deze band biedt uitstekende grip en stabiliteit, waardoor je met vertrouwen bochten kunt nemen en je snelheid kunt verhogen. Of je nu een weekendrit maakt of op zoek bent naar prestaties op het circuit, de POWER 6 staat garant voor een optimale rijervaring.
Met een belastingindex van 73 en een snelheidsindex van W, is deze band geschikt voor een breed scala aan motorfietsen, waaronder populaire modellen van merken zoals Aprilia, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki en Triumph. De POWER 6 is ontworpen om te presteren onder verschillende omstandigheden, zodat je altijd kunt rekenen op een betrouwbare grip, ongeacht het weer of de wegomstandigheden.
Compatibiliteit
De MICHELIN POWER 6 is compatibel met diverse modellen, waaronder:
- Aprilia RSV 1000 (1 t/m 9)
- Aprilia Tuono 1000 (r 2 t/m r 9)
- Benelli 1130 TNT (6 t/m 8)
- Ducati 996 (1 t/m x)
- Honda CBR 1000 RR (4 t/m l)
- Kawasaki Ninja 1000 SX (l t/m r)
- Suzuki GSX 1300 R (1 t/m 9)
- Yamaha YZF R1 (1 t/m y)
Deze veelzijdigheid maakt de band een uitstekende keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar prestatie en kwaliteit.
Waarom kiezen voor de MICHELIN POWER 6?
De POWER 6 is niet alleen ontworpen voor snelheid, maar ook voor duurzaamheid. Dankzij de geavanceerde rubbersamenstelling en het innovatieve profiel biedt deze band een lange levensduur zonder in te boeten op grip. Dit zorgt ervoor dat je niet alleen kunt genieten van een sportieve rijervaring, maar ook van een band die lang meegaat.
Vragen en antwoorden
Wat is de belastingindex van de MICHELIN POWER 6?
De belastingindex van de MICHELIN POWER 6 is 73, wat betekent dat deze band geschikt is voor motoren met een maximale belasting van ongeveer 365 kg.
Is de MICHELIN POWER 6 geschikt voor circuitgebruik?
Ja, de POWER 6 is ontworpen voor zowel dagelijks gebruik als voor prestaties op het circuit, waardoor je een uitstekende grip en stabiliteit kunt verwachten in elke situatie.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en stabiliteit
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Lange levensduur
- ✅ Ideaal voor sportief rijden
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor zware motoren
- 🚫 Mogelijk hogere prijs dan andere merken
| Merk | Model |
|---|---|
| Aprilia | Rsv 1000 1 |
| Aprilia | Rsv 1000 2 |
| Aprilia | Rsv 1000 3 |
| Aprilia | Rsv 1000 4 |
| Aprilia | Rsv 1000 5 |
| Aprilia | Rsv 1000 6 |
| Aprilia | Rsv 1000 7 |
| Aprilia | Rsv 1000 8 |
| Aprilia | Rsv 1000 9 |
| Aprilia | Rsv 1000 w |
| Aprilia | Rsv 1000 x |
| Aprilia | Rsv 1000 y |
| Aprilia | Tuono 1000 r 2 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 3 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 4 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 5 |
| Aprilia | Tuono 1000 2 |
| Aprilia | Tuono 1000 3 |
| Aprilia | Tuono 1000 4 |
| Aprilia | Tuono 1000 5 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 6 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 7 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 8 |
| Aprilia | Tuono 1000 r 9 |
| Aprilia | Tuono 1000 r a |
| Benelli | 1130 tnt 6 |
| Benelli | 1130 tnt 7 |
| Benelli | 1130 tnt 8 |
| Benelli | 1130 tnt cafe racer b |
| Benelli | 1130 tnt cafe racer c |
| Benelli | 1130 tnt cafe racer d |
| Benelli | 1130 tnt cafe racer e |
| Benelli | 1130 tnt r 160 b |
| Benelli | 1130 tnt r 160 c |
| Benelli | 1130 tnt r 160 d |
| Benelli | 1130 tnt r 160 e |
| Benelli | 1130 tornado tre 7 |
| Benelli | 1130 tornado tre 8 |
| Benelli | 1130 tre 7 |
| Benelli | 1130 tre 8 |
| Benelli | 899 tnt century racer b |
| Bmw | R 1200 s 5 |
| Bmw | R 1200 s 6 |
| Bmw | R 1200 s 7 |
| Bmw | R 1200 s 8 |
| Ducati | 996 1 |
| Ducati | 996 r 1 |
| Ducati | 996 s 1 |
| Ducati | 996 x |
| Ducati | 996 y |
| Ducati | 998 2 |
| Ducati | 998 3 |
| Ducati | 998 4 |
| Ducati | 998 s 2 |
| Ducati | 998 s 4 |
| Ducati | 999 3 |
| Ducati | 999 4 |
| Ducati | 999 5 |
| Ducati | 999 6 |
| Ducati | 999 r 4 |
| Ducati | 999 r 5 |
| Ducati | 999 r 6 |
| Ducati | 999 s 3 |
| Ducati | 999 s 4 |
| Ducati | 999 s 5 |
| Ducati | 999 s 6 |
| Honda | Cbr 1000 rr 4 |
| Honda | Cbr 1000 rr 5 |
| Honda | Cbr 1000 rr 6 |
| Honda | Cbr 1000 rr 7 |
| Honda | Cbr 1000 rr 8 |
| Honda | Cbr 1000 rr 9 |
| Honda | Cbr 1000 rr a |
| Honda | Cbr 1000 rr b |
| Honda | Cbr 1000 rr c |
| Honda | Cbr 1000 rr d |
| Honda | Cbr 1000 rr e |
| Honda | Cbr 1000 rr ec f |
| Honda | Cbr 1000 rr g |
| Honda | Cbr 1000 rr h |
| Honda | Cbr 1000 rr j |
| Honda | Cbr 1000 rr k |
| Honda | Cbr 1000 rr l |
| Honda | Cbr 1000 rr sp e |
| Honda | Cbr 1000 rr sp f |
| Honda | Cbr 1000 rr sp g |
| Honda | Cbr 1000 rr sp h |
| Honda | Cbr 1000 rr sp j |
| Honda | Cbr 1000 rr sp k |
| Honda | Cbr 1000 rr sp l |
| Honda | Cbr 1000 rr sp2 j |
| Honda | Cbr 900 rr 1 |
| Honda | Cbr 900 rr 2 |
| Honda | Cbr 900 rr 3 |
| Honda | Cbr 900 rr y |
| Honda | Vtr 1000 sp1 1 |
| Honda | Vtr 1000 sp1 y |
| Honda | Vtr 1000 sp2 2 |
| Honda | Vtr 1000 sp2 3 |
| Honda | Vtr 1000 sp2 4 |
| Honda | Vtr 1000 sp2 5 |
| Kawasaki | Ninja 1000 sx l |
| Kawasaki | Ninja 1000 sx m |
| Kawasaki | Ninja 1000 sx n |
| Kawasaki | Ninja 1000 sx p |
| Kawasaki | Ninja 1000 sx r |
| Kawasaki | Z 1000 3 |
| Kawasaki | Z 1000 4 |
| Kawasaki | Z 1000 5 |
| Kawasaki | Z 1000 6 |
| Kawasaki | Z 1000 7 |
| Kawasaki | Z 1000 8 |
| Kawasaki | Z 1000 9 |
| Kawasaki | Z 1000 a |
| Kawasaki | Z 1000 b |
| Kawasaki | Zx 10 r 4 |
| Kawasaki | Zx 10 r 5 |
| Kawasaki | Zx 10 rr n |
| Kawasaki | Zx 10 rr p |
| Kawasaki | Zx 10 rr r |
| Kawasaki | Zx 10 rr s |
| Kawasaki | Zx 7 r 1 |
| Kawasaki | Zx 7 r 2 |
| Kawasaki | Zx 7 r t |
| Kawasaki | Zx 7 r v |
| Kawasaki | Zx 7 r w |
| Kawasaki | Zx 7 r x |
| Kawasaki | Zx 7 r y |
| Kawasaki | Zx 7 rr t |
| Kawasaki | Zx 7 rr v |
| Kawasaki | Zx 9 r 1 |
| Kawasaki | Zx 9 r 2 |
| Kawasaki | Zx 9 r 3 |
| Kawasaki | Zx 9 r y |
| Mvagusta | 1000 f4 s 4 |
| Mvagusta | 1000 f4 s 5 |
| Mvagusta | 1000 f4 s 6 |
| Mvagusta | 750 f4 brutale s 3 |
| Mvagusta | 750 f4 brutale s 4 |
| Mvagusta | 750 f4 brutale s 5 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 1 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 2 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 3 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 4 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 5 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 6 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 7 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 8 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 9 |
| Suzuki | Gsx 1300 r a |
| Suzuki | Gsx 1300 r b |
| Suzuki | Gsx 1300 r c |
| Suzuki | Gsx 1300 r d |
| Suzuki | Gsx 1300 r e |
| Suzuki | Gsx 1300 r f |
| Suzuki | Gsx 1300 r g |
| Suzuki | Gsx 1300 r h |
| Suzuki | Gsx 1300 r x |
| Suzuki | Gsx 1300 r y |
| Suzuki | Gsx 1400 2 |
| Suzuki | Gsx 1400 3 |
| Suzuki | Gsx 1400 4 |
| Suzuki | Gsx 1400 5 |
| Suzuki | Gsx 1400 6 |
| Suzuki | Gsx 1400 7 |
| Suzuki | Gsxr 1000 1 |
| Suzuki | Gsxr 1000 2 |
| Suzuki | Gsxr 1000 3 |
| Suzuki | Gsxr 1000 4 |
| Suzuki | Gsxr 1000 5 |
| Suzuki | Gsxr 1000 6 |
| Suzuki | Gsxr 1000 7 |
| Suzuki | Gsxr 1000 8 |
| Suzuki | Gsxr 1000 9 |
| Suzuki | Gsxr 1000 a |
| Suzuki | Gsxr 1000 b |
| Suzuki | Gsxr 1000 c |
| Suzuki | Gsxr 1000 d |
| Suzuki | Gsxr 1000 e |
| Suzuki | Gsxr 1000 f |
| Suzuki | Gsxr 1000 g |
| Suzuki | Gsxr 1000 z d |
| Suzuki | Gsxr 1000 z e |
| Suzuki | Gsxr 750 t |
| Suzuki | Gsxr 750 v |
| Suzuki | Gsxr 750 w |
| Suzuki | Gsxr 750 x |
| Suzuki | Gsxs 1000 f |
| Suzuki | Gsxs 1000 f f |
| Suzuki | Gsxs 1000 f g |
| Suzuki | Gsxs 1000 f h |
| Suzuki | Gsxs 1000 f j |
| Suzuki | Gsxs 1000 f k |
| Suzuki | Gsxs 1000 f l |
| Suzuki | Gsxs 1000 f m |
| Suzuki | Gsxs 1000 g |
| Suzuki | Gsxs 1000 h |
| Suzuki | Gsxs 1000 j |
| Suzuki | Gsxs 1000 k |
| Suzuki | Gsxs 1000 l |
| Suzuki | Gsxs 1000 m |
| Suzuki | Gsxs 1000 n |
| Suzuki | Gsxs 1000 p |
| Suzuki | Gsxs 1000 r |
| Suzuki | Gsxs 1000 s |
| Suzuki | Gsxs 1000 z h |
| Suzuki | Gsxs 1000 z j |
| Suzuki | Gsxs 1000 z k |
| Suzuki | Katana 1000 k |
| Suzuki | Katana 1000 l |
| Suzuki | Katana 1000 m |
| Suzuki | Katana 1000 n |
| Suzuki | Katana 1000 p |
| Suzuki | Tl 1000 r 1 |
| Suzuki | Tl 1000 r w |
| Suzuki | Tl 1000 r x |
| Suzuki | Tl 1000 r y |
| Suzuki | Tl 1000 s 1 |
| Suzuki | Tl 1000 s v |
| Suzuki | Tl 1000 s w |
| Suzuki | Tl 1000 s x |
| Suzuki | Tl 1000 s y |
| Triumph | Daytona 900 1 |
| Triumph | Daytona 900 v |
| Triumph | Daytona 900 w |
| Triumph | Daytona 900 x |
| Triumph | Daytona 900 y |
| Triumph | Daytona 955 i 1 |
| Triumph | Daytona 955 i 2 |
| Triumph | Daytona 955 i 3 |
| Triumph | Daytona 955 i 4 |
| Triumph | Daytona 955 i 5 |
| Triumph | Daytona 955 i 6 |
| Triumph | Daytona 955 i x |
| Triumph | Daytona 955 i y |
| Triumph | Speedtriple 900 1 |
| Triumph | Speedtriple 900 v |
| Triumph | Speedtriple 900 w |
| Triumph | Speedtriple 900 x |
| Triumph | Speedtriple 900 y |
| Triumph | Speedtriple 955 1 |
| Triumph | Speedtriple 955 2 |
| Triumph | Speedtriple 955 3 |
| Triumph | Speedtriple 955 x |
| Triumph | Speedtriple 955 y |
| Yamaha | Fz 1 a |
| Yamaha | Fz 1 n 6 |
| Yamaha | Fz 1 n 7 |
| Yamaha | Fz 1 n 8 |
| Yamaha | Fz 1 n 9 |
| Yamaha | Fz 1 n a |
| Yamaha | Fz 1 n b |
| Yamaha | Fz 1 n c |
| Yamaha | Fz 1 n d |
| Yamaha | Fz 1 s fazer 6 |
| Yamaha | Fz 1 s fazer 7 |
| Yamaha | Fz 1 s fazer 8 |
| Yamaha | Fz 1 s fazer 9 |
| Yamaha | Fz 1 s fazer a |
| Yamaha | Fz 1 s fazer b |
| Yamaha | Fz 1 s fazer c |
| Yamaha | Fz 1 s fazer d |
| Yamaha | Mt01 1700 5 |
| Yamaha | Mt01 1700 6 |
| Yamaha | Mt01 1700 7 |
| Yamaha | Mt01 1700 8 |
| Yamaha | Mt01 1700 9 |
| Yamaha | Mt01 1700 a |
| Yamaha | Mt01 1700 b |
| Yamaha | Mt01 1700 sp a |
| Yamaha | Yzf r1 1 |
| Yamaha | Yzf r1 2 |
| Yamaha | Yzf r1 3 |
| Yamaha | Yzf r1 4 |
| Yamaha | Yzf r1 5 |
| Yamaha | Yzf r1 6 |
| Yamaha | Yzf r1 7 |
| Yamaha | Yzf r1 8 |
| Yamaha | Yzf r1 sp 6 |
| Yamaha | Yzf r1 w |
| Yamaha | Yzf r1 x |
| Yamaha | Yzf r1 y |