MOTO MASTER - 093211 - Brake Pads - Off Road Racing
De MOTO MASTER 093211 Brake Pads Sinter Racing zijn speciaal ontworpen voor off-road racing toepassingen. Deze remblokken bieden een uitstekende grip en remkracht, wat essentieel is voor zowel snelhei...
De MOTO MASTER 093211 Brake Pads Sinter Racing zijn speciaal ontworpen voor off-road racing toepassingen. Deze remblokken bieden een uitstekende grip en remkracht, wat essentieel is voor zowel snelheid als veiligheid op uitdagende terreinen.
Dankzij het gebruik van hoogwaardige sintermaterialen zijn deze remblokken bestand tegen hoge temperaturen en bieden ze een langere levensduur. Dit maakt ze een betrouwbare keuze voor zowel amateur- als professionele rijders die het beste uit hun motor of scooter willen halen.
Compatibiliteit
De MOTO MASTER 093211 remblokken zijn compatibel met een breed scala aan voertuigen, waaronder verschillende modellen van Honda, Husqvarna en KTM. Dit zorgt ervoor dat je met deze remblokken vrijwel alle populaire motoren kunt uitrusten. Hieronder een selectie van compatibele modellen:
Honda: Cb 500, Fx 650, Nx 650, Slr 650
Husqvarna: 701, 801, Tc 250, Te 450
KTM: 125 Duke, 390 Adventure, 690 Duke
Voordelen van de MOTO MASTER 093211
De MOTO MASTER remblokken zijn perfect voor rijders die op zoek zijn naar hoge prestaties en betrouwbaarheid. Deze remblokken verbeteren de remwerking aanzienlijk, wat bijdraagt aan een betere controle over je voertuig, vooral op natte of modderige wegen.
Met de MOTO MASTER 093211 ben je verzekerd van een product dat is vervaardigd met de nieuwste technologieën en materialen. Dit maakt ze niet alleen veilig, maar ook duurzaam en geschikt voor intensief gebruik.
Vragen en Antwoorden
Hoe lang gaan de MOTO MASTER remblokken mee?
De levensduur van de remblokken hangt af van rijomstandigheden en rijstijl, maar ze zijn ontworpen voor een langere gebruiksduur in vergelijking met standaard remblokken.
Zijn deze remblokken geschikt voor straatgebruik?
Hoewel de MOTO MASTER 093211 remblokken zijn geoptimaliseerd voor off-road racing, kunnen ze ook effectief zijn voor straatgebruik. Houd er echter rekening mee dat ze speciaal zijn ontworpen voor specifieke omstandigheden.
Voordelen
- ✅ Uitstekende grip en remkracht
- ✅ Bestand tegen hoge temperaturen
- ✅ Geschikt voor diverse merken en modellen
Let op
- 🚫 Ontworpen voor off-road gebruik, niet ideaal voor dagelijks straatgebruik
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 500 1 |
| Honda | Cb 500 2 |
| Honda | Cb 500 3 |
| Honda | Cb 500 s w |
| Honda | Cb 500 s x |
| Honda | Cb 500 v |
| Honda | Cb 500 w |
| Honda | Cb 500 x |
| Honda | Cb 500 y |
| Honda | Fx 650 1 |
| Honda | Nx 650 v |
| Honda | Slr 650 v |
| Honda | Slr 650 w |
| Husqvarna | 701 g |
| Husqvarna | 701 h |
| Husqvarna | 701 j |
| Husqvarna | 701 k |
| Husqvarna | 701 l |
| Husqvarna | 701 lr l |
| Husqvarna | 701 n |
| Husqvarna | 801 r |
| Husqvarna | Sm 125 s 4t b |
| Husqvarna | Sm 125 s 7 |
| Husqvarna | Sm 125 s 8 |
| Husqvarna | Sm 125 s 9 |
| Husqvarna | Sm 125 s a |
| Husqvarna | Sm 125 s b |
| Husqvarna | Sm 125 s c |
| Husqvarna | Sm 125 s d |
| Husqvarna | Sm 610 ie 8 |
| Husqvarna | Sm 610 ie 9 |
| Husqvarna | Sm 630 a |
| Husqvarna | Sm 630 b |
| Husqvarna | Sm 701 g |
| Husqvarna | Sm 701 h |
| Husqvarna | Sm 701 j |
| Husqvarna | Sm 701 k |
| Husqvarna | Sm 701 l |
| Husqvarna | Sm 701 n |
| Husqvarna | Smr 125 c |
| Husqvarna | Smr 125 d |
| Husqvarna | Tc 250 2 |
| Husqvarna | Tc 250 3 |
| Husqvarna | Tc 450 2 |
| Husqvarna | Tc 450 3 |
| Husqvarna | Te 125 4t b |
| Husqvarna | Te 125 c |
| Husqvarna | Te 125 d |
| Husqvarna | Te 250 2 |
| Husqvarna | Te 250 3 |
| Husqvarna | Te 250 4 |
| Husqvarna | Te 250 5 |
| Husqvarna | Te 250 6 |
| Husqvarna | Te 450 2 |
| Husqvarna | Te 450 3 |
| Husqvarna | Te 450 4 |
| Husqvarna | Te 450 5 |
| Husqvarna | Te 450 6 |
| Husqvarna | Te 630 b |
| Husqvarna | Te 630 c |
| Husqvarna | Wr 250 c |
| Husqvarna | Wr 250 d |
| Husqvarna | Wr 300 b |
| Husqvarna | Wr 300 c |
| Husqvarna | Wr 300 d |
| Husqvarna | Wre 125 b |
| Husqvarna | Wre 125 c |
| Husqvarna | Wre 125 d |
| Ktm | 125 duke b |
| Ktm | 125 duke c |
| Ktm | 125 duke d |
| Ktm | 125 duke e |
| Ktm | 125 duke f |
| Ktm | 125 duke g |
| Ktm | 125 duke h |
| Ktm | 125 duke j |
| Ktm | 125 duke k |
| Ktm | 125 duke l |
| Ktm | 125 duke n |
| Ktm | 125 duke p |
| Ktm | 125 duke r |
| Ktm | 125 duke s |
| Ktm | 125 enduro r s |
| Ktm | 125 exc 1 |
| Ktm | 125 exc 2 |
| Ktm | 125 exc 3 |
| Ktm | 125 exc x |
| Ktm | 125 exc y |
| Ktm | 125 smc r s |
| Ktm | 125 sx 1 |
| Ktm | 125 sx 2 |
| Ktm | 125 sx 3 |
| Ktm | 125 sx t |
| Ktm | 125 sx v |
| Ktm | 125 sx w |
| Ktm | 125 sx x |
| Ktm | 125 sx y |
| Ktm | 200 duke c |
| Ktm | 200 duke d |
| Ktm | 200 duke e |
| Ktm | 200 exc 1 |
| Ktm | 200 exc 2 |
| Ktm | 200 exc 3 |
| Ktm | 200 exc y |
| Ktm | 200 sx 4 |
| Ktm | 250 adventure r |
| Ktm | 250 exc 1 |
| Ktm | 250 exc 2 |
| Ktm | 250 exc 3 |
| Ktm | 250 exc w |
| Ktm | 250 exc x |
| Ktm | 250 exc y |
| Ktm | 250 sx 1 |
| Ktm | 250 sx 2 |
| Ktm | 250 sx t |
| Ktm | 250 sx v |
| Ktm | 250 sx w |
| Ktm | 250 sx x |
| Ktm | 250 sx y |
| Ktm | 300 exc 1 |
| Ktm | 300 exc 2 |
| Ktm | 300 exc 3 |
| Ktm | 300 exc y |
| Ktm | 390 adventure |
| Ktm | 390 adventure n |
| Ktm | 390 adventure p |
| Ktm | 390 adventure r |
| Ktm | 390 adventure s |
| Ktm | 390 adventure x s |
| Ktm | 390 duke d |
| Ktm | 390 duke e |
| Ktm | 390 duke f |
| Ktm | 390 duke g |
| Ktm | 390 duke h |
| Ktm | 390 duke j |
| Ktm | 390 duke k |
| Ktm | 390 duke l |
| Ktm | 390 duke n |
| Ktm | 390 duke p |
| Ktm | 390 duke r |
| Ktm | 390 duke s |
| Ktm | 390 enduro r s |
| Ktm | 390 smc r s |
| Ktm | 400 exc 1 |
| Ktm | 400 exc 2 |
| Ktm | 400 exc y |
| Ktm | 400 sx 1 |
| Ktm | 400 sx 2 |
| Ktm | 450 exc 3 |
| Ktm | 450 rally k |
| Ktm | 450 rally l |
| Ktm | 450 rally m |
| Ktm | 450 rally n |
| Ktm | 450 rally p |
| Ktm | 450 rally r |
| Ktm | 450 rally s |
| Ktm | 520 exc 1 |
| Ktm | 520 exc 2 |
| Ktm | 520 sx 1 |
| Ktm | 520 sx 2 |
| Ktm | 525 exc 3 |
| Ktm | 525 sx 3 |
| Ktm | 620 sc 1 |
| Ktm | 620 sc y |
| Ktm | 625 sc 2 |
| Ktm | 625 smc 5 |
| Ktm | 625 smc 6 |
| Ktm | 625 sxc 3 |
| Ktm | 625 sxc 4 |
| Ktm | 640 lc4 1 |
| Ktm | 640 lc4 2 |
| Ktm | 640 lc4 3 |
| Ktm | 640 lc4 4 |
| Ktm | 640 lc4 5 |
| Ktm | 640 lc4 6 |
| Ktm | 640 lc4 w |
| Ktm | 640 lc4 x |
| Ktm | 640 lc4 y |
| Ktm | 660 smc 3 |
| Ktm | 660 smc 4 |
| Ktm | 690 duke 8 |
| Ktm | 690 duke 9 |
| Ktm | 690 duke a |
| Ktm | 690 duke b |
| Ktm | 690 duke c |
| Ktm | 690 duke d |
| Ktm | 690 duke e |
| Ktm | 690 duke f |
| Ktm | 690 duke g |
| Ktm | 690 duke h |
| Ktm | 690 duke j |
| Ktm | 690 duke k |
| Ktm | 690 duke r a |
| Ktm | 690 duke r b |
| Ktm | 690 duke r d |
| Ktm | 690 duke r e |
| Ktm | 690 duke r f |
| Ktm | 690 duke r g |
| Ktm | 690 duke r h |
| Ktm | 690 duke r j |
| Ktm | 690 duke r k |
| Ktm | 690 enduro 8 |
| Ktm | 690 enduro 9 |
| Ktm | 690 enduro a |
| Ktm | 690 enduro b |
| Ktm | 690 enduro r a |
| Ktm | 690 enduro r b |
| Ktm | 690 enduro r c |
| Ktm | 690 enduro r d |
| Ktm | 690 enduro r e |
| Ktm | 690 enduro r f |
| Ktm | 690 enduro r g |
| Ktm | 690 enduro r h |
| Ktm | 690 enduro r j |
| Ktm | 690 enduro r k |
| Ktm | 690 enduro r l |
| Ktm | 690 enduro r m |
| Ktm | 690 enduro r n |
| Ktm | 690 enduro r p |
| Ktm | 690 enduro r r |
| Ktm | 690 smc 8 |
| Ktm | 690 smc 9 |
| Ktm | 690 smc a |
| Ktm | 690 smc b |
| Ktm | 690 smc c |
| Ktm | 690 smc r d |
| Ktm | 690 smc r e |
| Ktm | 690 smc r f |
| Ktm | 690 smc r g |
| Ktm | 690 smc r h |
| Ktm | 690 smc r k |
| Ktm | 690 smc r l |
| Ktm | 690 smc r m |
| Ktm | 690 smc r n |
| Ktm | 690 smc r p |
| Ktm | 690 smc r r |
| Ktm | 790 duke j |
| Ktm | 790 duke k |
| Ktm | 790 duke l |
| Ktm | 790 duke l l |
| Ktm | 790 duke p |
| Ktm | 790 duke r |
| Ktm | 790 duke s |
| Ktm | 890 duke gp p |
| Ktm | 890 duke gp r |
| Ktm | 890 duke r |
| Ktm | 890 duke r n |
| Ktm | 890 duke r p |
| Ktm | 890 duke r r |
| Ktm | 990 duke r |
| Ktm | 990 superduke 5 |
| Ktm | 990 superduke 6 |
| Ktm | 990 superduke 7 |
| Ktm | 990 superduke 8 |
| Ktm | 990 superduke 9 |
| Ktm | 990 superduke a |
| Ktm | 990 superduke b |
| Ktm | 990 superduke r a |
| Ktm | 990 superduke r b |
| Ktm | 990 superduke r c |
| Ktm | 990 superduke r d |
| Ktm | Rc 125 f |
| Ktm | Rc 125 g |
| Ktm | Rc 125 h |
| Ktm | Rc 125 j |
| Ktm | Rc 125 k |
| Ktm | Rc 125 l |
| Ktm | Rc 125 n |
| Ktm | Rc 125 p |
| Ktm | Rc 125 r |
| Ktm | Rc 390 e |
| Ktm | Rc 390 f |
| Ktm | Rc 390 g |
| Ktm | Rc 390 h |
| Ktm | Rc 390 j |
| Ktm | Rc 390 k |
| Ktm | Rc 390 l |
| Ktm | Rc 390 n |
| Ktm | Rc 390 p |
| Ktm | Rc 390 r |
| Yamaha | Tt 600 r 1 |
| Yamaha | Tt 600 r 2 |
| Yamaha | Tt 600 r x |
| Yamaha | Tt 600 r y |
| Yamaha | Tt 600 re 4 |
| Yamaha | Xt 660 r 4 |
| Yamaha | Xt 660 r 5 |
| Yamaha | Xt 660 r 6 |
| Yamaha | Xt 660 r 7 |
| Yamaha | Xt 660 r 8 |
| Yamaha | Xt 660 r 9 |
| Yamaha | Xt 660 r a |
| Yamaha | Xt 660 r b |
| Yamaha | Xt 660 r c |
| Yamaha | Xt 660 r d |
| Yamaha | Xt 660 r e |
| Yamaha | Xt 660 r f |
| Yamaha | Xt 660 r g |
| Yamaha | Xt 660 x 4 |
| Yamaha | Xt 660 x 5 |
| Yamaha | Xt 660 x 6 |
| Yamaha | Xt 660 x 7 |
| Yamaha | Xt 660 x 8 |
| Yamaha | Xt 660 x 9 |
| Yamaha | Xt 660 x a |
| Yamaha | Xt 660 x b |
| Yamaha | Xt 660 x c |
| Yamaha | Xt 660 x d |
| Yamaha | Xt 660 x e |
| Yamaha | Xt 660 x f |
| Yamaha | Xt 660 x g |
| Yamaha | Xt 660 z 8 |
| Yamaha | Xt 660 z 9 |
| Yamaha | Xt 660 z a |
| Yamaha | Xt 660 z b |
| Yamaha | Xt 660 z c |
| Yamaha | Xt 660 z d |
| Yamaha | Xt 660 z e |
| Yamaha | Xt 660 z f |
| Yamaha | Xt 660 z g |