MOTO MASTER - 405101 - Brake Pads - Sintermateriaal
De MOTO MASTER 405101 Brake Pads Sinter zijn speciaal ontworpen voor optimale prestaties op de straat. Deze remblokken bieden uitstekende remkracht en zijn geschikt voor verschillende toepassingen, zo...
De MOTO MASTER 405101 Brake Pads Sinter zijn speciaal ontworpen voor optimale prestaties op de straat. Deze remblokken bieden uitstekende remkracht en zijn geschikt voor verschillende toepassingen, zonder specifieke merkaanwijzingen.
Met een focus op duurzaamheid en betrouwbaarheid, zijn deze remblokken ideaal voor zowel dagelijkse ritten als sportieve rijstijlen. Dankzij het gebruik van hoogwaardig sintermateriaal, kunnen ze hoge temperaturen weerstaan en zorgen ze voor consistente remprestaties, zelfs onder zware omstandigheden.
Voordelen van MOTO MASTER 405101 Brake Pads Sinter
De MOTO MASTER 405101 remblokken zijn niet alleen ontworpen voor kracht, maar ook voor gebruiksvriendelijkheid. Ze zijn eenvoudig te installeren en passen op verschillende modellen, waardoor ze een veelzijdige keuze zijn voor motor- en scooterliefhebbers.
Bovendien dragen deze remblokken bij aan een veiligere rijervaring. De uitstekende grip zorgt ervoor dat je met vertrouwen kunt remmen, wat cruciaal is in noodsituaties.
Veelgestelde Vragen
Zijn deze remblokken geschikt voor mijn motor?
Ja, de MOTO MASTER 405101 Brake Pads zijn ontworpen om veelzijdig te zijn en passen op verschillende motoren en scooters zonder specifieke merkaanwijzingen.
Dit maakt ze een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare remprestaties, ongeacht het merk van hun voertuig.
Hoe lang gaan de MOTO MASTER remblokken mee?
De levensduur van de remblokken hangt af van rijomstandigheden en rijstijl, maar door het gebruik van hoogwaardig sintermateriaal zijn ze doorgaans zeer duurzaam en gaan ze lang mee.
Met de juiste zorg en onderhoud, kun je de levensduur van deze remblokken maximaliseren.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Duurzaam sintermateriaal
- ✅ Eenvoudige installatie
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkaanwijzingen
- 🚫 Niet voor extreme off-road gebruik
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cb 1100 sf 1 |
| Honda | Cb 1100 sf y |
| Honda | Cbr 1100 xx 1 |
| Honda | Cbr 1100 xx 2 |
| Honda | Cbr 1100 xx 3 |
| Honda | Cbr 1100 xx 4 |
| Honda | Cbr 1100 xx 5 |
| Honda | Cbr 1100 xx 6 |
| Honda | Cbr 1100 xx v |
| Honda | Cbr 1100 xx w |
| Honda | Cbr 1100 xx x |
| Honda | Cbr 1100 xx y |
| Honda | Gl 1800 1 |
| Honda | Gl 1800 2 |
| Honda | Gl 1800 3 |
| Honda | Gl 1800 4 |
| Honda | Gl 1800 5 |
| Honda | Gl 1800 6 |
| Honda | Gl 1800 7 |
| Honda | Gl 1800 8 |
| Honda | Gl 1800 9 |
| Honda | Gl 1800 a |
| Honda | Gl 1800 b |
| Honda | Gl 1800 c |
| Honda | Gl 1800 d |
| Honda | Gl 1800 e |
| Honda | Gl 1800 f |
| Honda | Gl 1800 g |
| Honda | Gl 1800 h |
| Honda | Nt 650 v 2 |
| Honda | Nt 650 v 3 |
| Honda | Nt 650 v 4 |
| Honda | Nt 650 v 5 |
| Honda | St 1100 1 |
| Honda | St 1100 t |
| Honda | St 1100 v |
| Honda | St 1100 w |
| Honda | St 1100 x |
| Honda | St 1100 y |
| Honda | St 1300 2 |
| Honda | St 1300 3 |
| Honda | St 1300 4 |
| Honda | St 1300 5 |
| Honda | St 1300 6 |
| Honda | St 1300 7 |
| Honda | Vfr 800 fi 1 |
| Honda | Vfr 800 fi 2 |
| Honda | Vfr 800 fi 3 |
| Honda | Vfr 800 fi 4 |
| Honda | Vfr 800 fi 5 |
| Honda | Vfr 800 fi w |
| Honda | Vfr 800 fi x |
| Honda | Vfr 800 fi y |
| Honda | Vtx 1800 1 |
| Honda | Vtx 1800 2 |
| Honda | Vtx 1800 3 |
| Honda | Vtx 1800 4 |
| Honda | Vtx 1800 5 |
| Honda | Vtx 1800 6 |
| Honda | Xl 1000 v 1 |
| Honda | Xl 1000 v 2 |
| Honda | Xl 1000 v 3 |
| Honda | Xl 1000 v 4 |
| Honda | Xl 1000 v 5 |
| Honda | Xl 1000 v x |
| Honda | Xl 1000 v y |
| Kawasaki | En 650 s f |
| Kawasaki | En 650 s g |
| Kawasaki | En 650 s h |
| Kawasaki | En 650 s j |
| Kawasaki | En 650 s k |
| Kawasaki | En 650 s l |
| Kawasaki | En 650 s m |
| Kawasaki | En 650 s n |
| Kawasaki | En 650 s p |
| Kawasaki | En 650 s r |
| Kawasaki | En 650 s s |