 
                            MOTO MASTER - 410902 - Brake Pads - SINTER - STREET
De MOTO MASTER 410902 SINTER remblokken zijn ontworpen voor de fanatieke motorrijder die veiligheid en prestaties hoog in het vaandel heeft staan. Deze remblokken bieden uitstekende remkracht en zijn...
De MOTO MASTER 410902 SINTER remblokken zijn ontworpen voor de fanatieke motorrijder die veiligheid en prestaties hoog in het vaandel heeft staan. Deze remblokken bieden uitstekende remkracht en zijn ideaal voor gebruik op de straat. Of je nu een ervaren rijder bent of gewoon je dagelijkse ritten wilt verbeteren, deze remblokken zijn een uitstekende keuze.
Deze remblokken zijn vervaardigd met hoogwaardige materialen die zorgen voor een lange levensduur en constante prestaties. Het sinterproces zorgt voor een optimale warmtebestendigheid en een effectieve remwerking, zelfs onder zware omstandigheden. Dit betekent dat je met vertrouwen de weg op kunt, wetende dat je voertuig altijd betrouwbaar tot stilstand kan komen.
Waarom kiezen voor MOTO MASTER 410902 SINTER remblokken?
Met de MOTO MASTER 410902 remblokken haal je kwaliteit in huis. Ze zijn speciaal ontworpen om te voldoen aan de behoeften van street riders, met een focus op zowel veiligheid als rijcomfort. Dankzij de uitstekende grip en responsiviteit op de remhendel, kun je elke rit met meer controle en zekerheid tegemoet treden.
Vragen en antwoorden
Zijn deze remblokken geschikt voor mijn motorfiets?
Ja, de MOTO MASTER 410902 SINTER remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motorfietsen, hoewel ze niet specifiek zijn ontworpen voor één merk of model. Controleer altijd de compatibiliteit met jouw voertuig.
Hoe vaak moet ik mijn remblokken vervangen?
Het is aan te raden om je remblokken regelmatig te controleren, zeker als je merkt dat je remprestaties afnemen. Afhankelijk van rijomstandigheden en gebruik kan dit variëren, maar meestal is een vervangingsinterval van 10.000 tot 15.000 kilometer een goede richtlijn.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Lange levensduur
- ✅ Optimale warmtebestendigheid
Let op
- 🚫 Geen specifieke merkcompatibiliteit
| Merk | Model | 
|---|---|
| Kawasaki | Vn 1500 1 | 
| Kawasaki | Vn 1500 2 | 
| Kawasaki | Vn 1500 3 | 
| Kawasaki | Vn 1500 x | 
| Kawasaki | Vn 1500 y | 
| Kawasaki | Vn 1600 3 | 
| Kawasaki | Vn 1600 4 | 
| Kawasaki | Vn 1600 5 | 
| Kawasaki | Vn 1600 6 | 
| Kawasaki | Vn 1600 7 | 
| Kawasaki | Vn 1700 9 | 
| Kawasaki | Vn 1700 a | 
| Kawasaki | Vn 1700 b | 
| Kawasaki | Vn 1700 c | 
| Kawasaki | Vn 1700 d | 
| Kawasaki | Vn 1700 e | 
| Kawasaki | Vn 1700 f | 
| Kawasaki | Vn 1700 g | 
| Kawasaki | Vn 2000 4 | 
| Kawasaki | Vn 2000 5 | 
| Kawasaki | Vn 2000 6 | 
| Kawasaki | Vn 2000 7 | 
| Kawasaki | Vn 2000 8 | 
| Kawasaki | Vn 2000 9 | 
| Kawasaki | Vn 2000 a | 
| Kawasaki | Vn 2000 b | 
| Kawasaki | Vn 800 1 | 
| Kawasaki | Vn 800 2 | 
| Kawasaki | Vn 800 3 | 
| Kawasaki | Vn 800 x | 
| Kawasaki | Vn 800 y | 
| Kawasaki | Vn 900 6 | 
| Kawasaki | Vn 900 7 | 
| Kawasaki | Vn 900 8 | 
| Kawasaki | Vn 900 9 | 
| Kawasaki | Vn 900 a | 
| Kawasaki | Vn 900 b | 
| Kawasaki | Vn 900 c | 
| Kawasaki | Vn 900 d | 
| Kawasaki | Vn 900 e | 
| Kawasaki | Vn 900 f | 
| Kawasaki | Vn 900 g | 
| Kawasaki | Zr 7 1 | 
| Kawasaki | Zr 7 2 | 
| Kawasaki | Zr 7 3 | 
| Kawasaki | Zr 7 s 1 | 
| Kawasaki | Zr 7 s 2 | 
| Kawasaki | Zr 7 s 3 | 
| Kawasaki | Zr 7 x | 
| Kawasaki | Zr 7 y | 
| Suzuki | C 1500 bt g | 
| Suzuki | C 1500 bt h | 
| Suzuki | C 1800 r 8 | 
| Suzuki | C 1800 r 9 | 
| Suzuki | C 1800 r a | 
| Suzuki | C 1800 r b | 
| Suzuki | C 1800 r c | 
| Suzuki | C 1800 r d | 
| Suzuki | C 1800 r/t c | 
| Suzuki | M 1500 a | 
| Suzuki | M 1800 6 | 
| Suzuki | M 1800 7 | 
| Suzuki | M 1800 8 | 
| Suzuki | M 1800 9 | 
| Suzuki | M 1800 a | 
| Suzuki | M 1800 r g | 
| Suzuki | M 1800 r2 c | 
| Suzuki | M 1800 rbz g | 
| Suzuki | M 1800 rbz h | 
| Suzuki | M 1800 rz c | 
| Suzuki | M 1800 rz d | 
| Suzuki | Vz 1600 4 | 
| Suzuki | Vz 1600 5 |