MOTO MASTER - REAR STEEL ULTRALIGHT 40T, 520 - Sprockets - Ultralicht Staal
De MOTO MASTER REAR STEEL ULTRALIGHT 40T, 520 is een hoogwaardige achtertandwiel, ontworpen voor optimale prestaties met verschillende Kawasaki en Suzuki motoren. Dit tandwiel is perfect voor zowel de...
De MOTO MASTER REAR STEEL ULTRALIGHT 40T, 520 is een hoogwaardige achtertandwiel, ontworpen voor optimale prestaties met verschillende Kawasaki en Suzuki motoren. Dit tandwiel is perfect voor zowel de ervaren motorrijder als de weekendavonturier die op zoek is naar betrouwbaarheid en kwaliteit.
Dit ultralichte staal zorgt voor een sterke en duurzame constructie, waardoor je motor soepel en efficiënt blijft presteren. Met een tandverhouding van 40 tanden biedt dit onderdeel een perfecte balans tussen acceleratie en topsnelheid, wat essentieel is voor off-road en raceomstandigheden.
Compatibiliteit
De MOTO MASTER REAR STEEL ULTRALIGHT is compatibel met een breed scala aan modellen, waaronder:
- Kawasaki Klx 250 (alle varianten)
- Kawasaki Klx 300 R (2 en 3)
- Kawasaki Klx 450 R (8 tot 9)
- Kawasaki Kx 125 (alle varianten)
- Kawasaki Kx 250 (alle varianten)
- Kawasaki Kx 450 F (6 tot 9)
- Kawasaki Kx 500 (1 tot 3)
- Suzuki Rmz 250 (4 tot 6)
Dit maakt het een veelzijdige keuze voor veel motorrijders. Controleer altijd of dit specifieke tandwiel geschikt is voor jouw model voordat je het aanschaft.
Vragen en Antwoorden
Wat maakt de MOTO MASTER REAR STEEL ULTRALIGHT uniek?
De MOTO MASTER REAR STEEL ULTRALIGHT onderscheidt zich door zijn ultralichte ontwerp en duurzame staalconstructie. Dit zorgt voor betere acceleratie en prestaties, vooral in uitdagende omstandigheden.
Is het moeilijk om het tandwiel te installeren?
De installatie van het MOTO MASTER tandwiel is relatief eenvoudig, mits je over de juiste gereedschappen beschikt. Zorg ervoor dat je de handleiding van je motor raadpleegt voor specifieke instructies.
Voordelen
- ✅ Ultralicht staal voor betere prestaties
- ✅ Geschikt voor een breed scala aan modellen
- ✅ Duurzame constructie voor langdurig gebruik
- ✅ Perfecte tandverhouding voor acceleratie
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
- 🚫 Installatie vereist basis gereedschap
| Merk | Model |
|---|---|
| Kawasaki | Klx 250 9 |
| Kawasaki | Klx 250 a |
| Kawasaki | Klx 250 b |
| Kawasaki | Klx 250 c |
| Kawasaki | Klx 250 d |
| Kawasaki | Klx 250 e |
| Kawasaki | Klx 250 f |
| Kawasaki | Klx 250 r p |
| Kawasaki | Klx 250 r r |
| Kawasaki | Klx 250 r s |
| Kawasaki | Klx 300 r 2 |
| Kawasaki | Klx 300 r 3 |
| Kawasaki | Klx 450 r 8 |
| Kawasaki | Klx 450 r 9 |
| Kawasaki | Klx 450 r a |
| Kawasaki | Klx 450 r b |
| Kawasaki | Klx 450 r c |
| Kawasaki | Klx 450 r d |
| Kawasaki | Klx 450 r e |
| Kawasaki | Klx 450 r f |
| Kawasaki | Klx 450 r g |
| Kawasaki | Klx 650 r 1 |
| Kawasaki | Klx 650 r 2 |
| Kawasaki | Klx 650 r p |
| Kawasaki | Klx 650 r r |
| Kawasaki | Klx 650 r s |
| Kawasaki | Klx 650 r t |
| Kawasaki | Klx 650 r v |
| Kawasaki | Klx 650 r w |
| Kawasaki | Klx 650 r x |
| Kawasaki | Klx 650 r y |
| Kawasaki | Kx 125 1 |
| Kawasaki | Kx 125 2 |
| Kawasaki | Kx 125 3 |
| Kawasaki | Kx 125 4 |
| Kawasaki | Kx 125 5 |
| Kawasaki | Kx 125 6 |
| Kawasaki | Kx 125 7 |
| Kawasaki | Kx 125 e |
| Kawasaki | Kx 125 f |
| Kawasaki | Kx 125 g |
| Kawasaki | Kx 125 h |
| Kawasaki | Kx 125 j |
| Kawasaki | Kx 125 k |
| Kawasaki | Kx 125 l |
| Kawasaki | Kx 125 m |
| Kawasaki | Kx 125 n |
| Kawasaki | Kx 125 p |
| Kawasaki | Kx 125 r |
| Kawasaki | Kx 125 s |
| Kawasaki | Kx 125 t |
| Kawasaki | Kx 125 v |
| Kawasaki | Kx 125 w |
| Kawasaki | Kx 125 x |
| Kawasaki | Kx 125 y |
| Kawasaki | Kx 250 1 |
| Kawasaki | Kx 250 2 |
| Kawasaki | Kx 250 3 |
| Kawasaki | Kx 250 4 |
| Kawasaki | Kx 250 5 |
| Kawasaki | Kx 250 6 |
| Kawasaki | Kx 250 7 |
| Kawasaki | Kx 250 8 |
| Kawasaki | Kx 250 e |
| Kawasaki | Kx 250 f |
| Kawasaki | Kx 250 f 4 |
| Kawasaki | Kx 250 f 5 |
| Kawasaki | Kx 250 f 6 |
| Kawasaki | Kx 250 f 7 |
| Kawasaki | Kx 250 f 8 |
| Kawasaki | Kx 250 f 9 |
| Kawasaki | Kx 250 f a |
| Kawasaki | Kx 250 f b |
| Kawasaki | Kx 250 f c |
| Kawasaki | Kx 250 f d |
| Kawasaki | Kx 250 f e |
| Kawasaki | Kx 250 f f |
| Kawasaki | Kx 250 f g |
| Kawasaki | Kx 250 f h |
| Kawasaki | Kx 250 f j |
| Kawasaki | Kx 250 f k |
| Kawasaki | Kx 250 f l |
| Kawasaki | Kx 250 f m |
| Kawasaki | Kx 250 f n |
| Kawasaki | Kx 250 f p |
| Kawasaki | Kx 250 f r |
| Kawasaki | Kx 250 f s |
| Kawasaki | Kx 250 f t |
| Kawasaki | Kx 250 g |
| Kawasaki | Kx 250 h |
| Kawasaki | Kx 250 j |
| Kawasaki | Kx 250 k |
| Kawasaki | Kx 250 l |
| Kawasaki | Kx 250 m |
| Kawasaki | Kx 250 n |
| Kawasaki | Kx 250 p |
| Kawasaki | Kx 250 r |
| Kawasaki | Kx 250 s |
| Kawasaki | Kx 250 t |
| Kawasaki | Kx 250 v |
| Kawasaki | Kx 250 w |
| Kawasaki | Kx 250 x |
| Kawasaki | Kx 250 y |
| Kawasaki | Kx 450 f 6 |
| Kawasaki | Kx 450 f 7 |
| Kawasaki | Kx 450 f 8 |
| Kawasaki | Kx 450 f 9 |
| Kawasaki | Kx 450 f a |
| Kawasaki | Kx 450 f b |
| Kawasaki | Kx 450 f c |
| Kawasaki | Kx 450 f d |
| Kawasaki | Kx 450 f e |
| Kawasaki | Kx 450 f f |
| Kawasaki | Kx 450 f g |
| Kawasaki | Kx 450 f h |
| Kawasaki | Kx 450 f j |
| Kawasaki | Kx 450 f k |
| Kawasaki | Kx 450 f l |
| Kawasaki | Kx 450 f m |
| Kawasaki | Kx 450 f n |
| Kawasaki | Kx 450 f p |
| Kawasaki | Kx 500 1 |
| Kawasaki | Kx 500 2 |
| Kawasaki | Kx 500 3 |
| Kawasaki | Kx 500 e |
| Kawasaki | Kx 500 f |
| Kawasaki | Kx 500 g |
| Kawasaki | Kx 500 h |
| Kawasaki | Kx 500 j |
| Kawasaki | Kx 500 k |
| Kawasaki | Kx 500 l |
| Kawasaki | Kx 500 m |
| Kawasaki | Kx 500 n |
| Kawasaki | Kx 500 p |
| Kawasaki | Kx 500 r |
| Kawasaki | Kx 500 s |
| Kawasaki | Kx 500 v |
| Kawasaki | Kx 500 w |
| Kawasaki | Kx 500 x |
| Kawasaki | Kx 500 y |
| Suzuki | Rmz 250 4 |
| Suzuki | Rmz 250 5 |
| Suzuki | Rmz 250 6 |