NGK - 1314 IFR6G-11K - Spark Plugs - Iridium
De NGK 1314 IFR6G-11K is een hoogwaardige spark plug die speciaal is ontworpen voor uitstekende prestaties. Deze iridium bougie biedt een betrouwbare ontsteking en een efficiƫnte verbranding, wat resu...
De NGK 1314 IFR6G-11K is een hoogwaardige spark plug die speciaal is ontworpen voor uitstekende prestaties. Deze iridium bougie biedt een betrouwbare ontsteking en een efficiƫnte verbranding, wat resulteert in een soepelere werking van je motor of scooter.
Met de iridium technologie zorgt deze bougie voor een langere levensduur en betere prestaties in vergelijking met traditionele bougies. Dit betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen, wat op de lange termijn kosten bespaart en het onderhoud vergemakkelijkt.
Voordelen van de NGK 1314 IFR6G-11K
Je kiest voor de NGK 1314 IFR6G-11K omdat deze bougie niet alleen de prestaties van je voertuig verbetert, maar ook bijdraagt aan een schonere verbranding. Dit is goed voor het milieu en draagt bij aan de duurzaamheid van je motor of scooter.
Daarnaast is de bougie compatibel met een breed scala aan voertuigen, wat betekent dat je deze kunt gebruiken zonder je zorgen te maken over specifieke merken of modellen. Dit maakt de aankoop eenvoudig en probleemloos.
Veelgestelde Vragen
Wat maakt de NGK 1314 IFR6G-11K zo speciaal?
De NGK 1314 IFR6G-11K is speciaal vanwege de iridium technologie, die zorgt voor een langere levensduur en betere ontsteking. Hierdoor presteert je voertuig optimaal.
Hoe vaak moet ik de bougie vervangen?
De frequentie van vervanging hangt af van je rijomstandigheden, maar met de NGK 1314 IFR6G-11K kun je rekenen op een langere levensduur dan bij standaard bougies. Het is raadzaam om deze elke 20.000 tot 30.000 kilometer te controleren.
Voordelen
- ā Hoogwaardige iridium technologie
- ā Betere prestaties en efficiĆ«ntie
- ā Langere levensduur dan traditionele bougies
Let op
- š« Geen specifieke compatibiliteit met merken of modellen
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Ctx 700 e |
| Honda | Ctx 700 f |
| Honda | Ctx 700 g |
| Honda | Ctx 700 h |
| Honda | Ctx 700 n e |
| Honda | Ctx 700 n f |
| Honda | Ctx 700 n g |
| Honda | Ctx 700 n h |
| Honda | Forza 750 m |
| Honda | Forza 750 p |
| Honda | Forza 750 r |
| Honda | Forza 750 s |
| Honda | Nc 700 d c |
| Honda | Nc 700 d d |
| Honda | Nc 700 s c |
| Honda | Nc 700 s d |
| Honda | Nc 700 s dct c |
| Honda | Nc 700 s dct d |
| Honda | Nc 700 x c |
| Honda | Nc 700 x d |
| Honda | Nc 700 x dct c |
| Honda | Nc 700 x dct d |
| Honda | Nc 750 d f |
| Honda | Nc 750 d g |
| Honda | Nc 750 d h |
| Honda | Nc 750 d j |
| Honda | Nc 750 d k |
| Honda | Nc 750 j f |
| Honda | Nc 750 j g |
| Honda | Nc 750 j h |
| Honda | Nc 750 s dct e |
| Honda | Nc 750 s dct f |
| Honda | Nc 750 s dct g |
| Honda | Nc 750 s dct h |
| Honda | Nc 750 s dct j |
| Honda | Nc 750 s dct k |
| Honda | Nc 750 s dct l |
| Honda | Nc 750 s e |
| Honda | Nc 750 s f |
| Honda | Nc 750 s g |
| Honda | Nc 750 s h |
| Honda | Nc 750 s j |
| Honda | Nc 750 s k |
| Honda | Nc 750 s l |
| Honda | Nc 750 x dct e |
| Honda | Nc 750 x dct f |
| Honda | Nc 750 x dct g |
| Honda | Nc 750 x dct h |
| Honda | Nc 750 x dct j |
| Honda | Nc 750 x dct k |
| Honda | Nc 750 x dct l |
| Honda | Nc 750 x dct m |
| Honda | Nc 750 x dct p |
| Honda | Nc 750 x dct r |
| Honda | Nc 750 x dct s |
| Honda | Nc 750 x e |
| Honda | Nc 750 x f |
| Honda | Nc 750 x g |
| Honda | Nc 750 x h |
| Honda | Nc 750 x j |
| Honda | Nc 750 x k |
| Honda | Nc 750 x l |
| Honda | Nc 750 x m |
| Honda | Nc 750 x p |
| Honda | Nc 750 x r |
| Honda | Nc 750 x s |
| Honda | X-adv 750 h |
| Honda | X-adv 750 j |
| Honda | X-adv 750 k |
| Honda | X-adv 750 l |
| Honda | X-adv 750 m |
| Honda | X-adv 750 n |
| Honda | X-adv 750 p |
| Honda | X-adv 750 r |
| Honda | X-adv 750 s |