PIRELLI - 170/60 ZR17 DIABLO ROSSO II - Tyres - REAR TL (72W)
De 170/60 ZR17 DIABLO ROSSO II van PIRELLI is een premium motorband, speciaal ontworpen voor zowel sportieve als veelzijdige rijders. Met deze achterband ervaar je een ongekende grip en stabiliteit, o...
De 170/60 ZR17 DIABLO ROSSO II van PIRELLI is een premium motorband, speciaal ontworpen voor zowel sportieve als veelzijdige rijders. Met deze achterband ervaar je een ongekende grip en stabiliteit, ongeacht de rijomstandigheden. Of je nu een bochtige weg of een rechte snelweg neemt, deze band biedt je het vertrouwen dat je nodig hebt.
De DIABLO ROSSO II is niet alleen aantrekkelijk qua prestaties, maar ook qua compatibiliteit. Deze band is geschikt voor diverse motoren, waaronder modellen van BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph en Yamaha. Dit maakt hem een veelzijdige keuze voor elke motorrijder, ongeacht het merk van je motor.
Waarom kiezen voor de DIABLO ROSSO II?
Deze band is ontworpen met innovatieve technologieën die zorgen voor een uitstekende grip op zowel droog als nat asfalt. De speciale rubbersamenstelling en het profiel van de band dragen bij aan een verbeterde stuurrespons en controle. Hierdoor kun je met vertrouwen de weg opgaan, of je nu een ervaren rijder bent of net begint.
Specificaties
Naast de uitstekende grip en compatibiliteit, is de 170/60 ZR17 DIABLO ROSSO II uitgerust met een TL (72W) type, wat betekent dat hij geschikt is voor een breed scala aan motoren. De band is ontworpen voor optimale prestaties en duurzaamheid, zodat je langer kunt genieten van je ritten.
Veelgestelde Vragen
Wat maakt de DIABLO ROSSO II uniek?
De DIABLO ROSSO II biedt een uitstekende grip en stabiliteit, waardoor je veilig en gecontroleerd kunt rijden in verschillende omstandigheden.
Door de geavanceerde rubbersamenstelling en het ontwerp is deze band perfect voor sportieve rijders die ook van comfort houden.
Voor welke motoren is deze band geschikt?
Deze band is compatibel met diverse merken, waaronder BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph en Yamaha.
Dit maakt de DIABLO ROSSO II een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar kwaliteit en prestaties.
Voordelen
- ✅ Hoge grip en stabiliteit
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Verbeterde stuurrespons
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motortypes
- 🚫 Mogelijk hogere prijs dan standaard banden
| Merk | Model |
|---|---|
| Bmw | R 1100 s 1 |
| Bmw | R 1100 s 2 |
| Bmw | R 1100 s 3 |
| Bmw | R 1100 s 4 |
| Bmw | R 1100 s 5 |
| Bmw | R 1100 s 6 |
| Bmw | R 1100 s w |
| Bmw | R 1100 s x |
| Bmw | R 1100 s y |
| Bmw | R 1150 rt 1 |
| Bmw | R 1150 rt 2 |
| Bmw | R 1150 rt 3 |
| Bmw | R 1150 rt 4 |
| Bmw | R 1150 rt 5 |
| Bmw | R 1150 rt 6 |
| Bmw | R 1150 rt y |
| Buell | M 2 1 |
| Buell | M 2 r |
| Buell | M 2 s |
| Buell | M 2 t |
| Buell | M 2 v |
| Buell | M 2 w |
| Buell | M 2 x |
| Buell | M 2 y |
| Buell | S 1 1 |
| Buell | S 1 2 |
| Buell | S 1 w |
| Buell | S 1 x |
| Buell | S 1 y |
| Buell | S 3 1 |
| Buell | S 3 2 |
| Buell | S 3 t 1 |
| Buell | S 3 t 2 |
| Buell | S 3 t w |
| Buell | S 3 t x |
| Buell | S 3 t y |
| Buell | S 3 w |
| Buell | S 3 x |
| Buell | S 3 y |
| Ducati | 1000 m ie 4 |
| Ducati | 1000 m ie 5 |
| Ducati | 1000 m s ie 3 |
| Ducati | 1000 m s ie 4 |
| Ducati | 1000 m s ie 5 |
| Ducati | 1000 ss ds 6 |
| Ducati | 1000 ss ie 3 |
| Ducati | 1000 ss ie 4 |
| Ducati | 1000 ss ie 5 |
| Ducati | 800 sport ie 3 |
| Ducati | 800 ss ie 3 |
| Ducati | 800 ss ie 4 |
| Ducati | 900 m 1 |
| Ducati | 900 m ie 2 |
| Ducati | 900 m p |
| Ducati | 900 m r |
| Ducati | 900 m s |
| Ducati | 900 m t |
| Ducati | 900 m v |
| Ducati | 900 m w |
| Ducati | 900 m x |
| Ducati | 900 m y |
| Ducati | 900 sl n |
| Ducati | 900 sl p |
| Ducati | 900 sl r |
| Ducati | 900 sl s |
| Ducati | 900 sl t |
| Ducati | 900 sl v |
| Ducati | 900 sl w |
| Ducati | 900 ss ie 1 |
| Ducati | 900 ss ie 2 |
| Ducati | 900 ss ie y |
| Ducati | 900 ss l |
| Ducati | 900 ss m |
| Ducati | 900 ss n |
| Ducati | 900 ss p |
| Ducati | 900 ss r |
| Ducati | 900 ss s |
| Ducati | 900 ss t |
| Ducati | 900 ss v |
| Ducati | 900 ss w |
| Ducati | 900 ss x |
| Ducati | 907 ie m |
| Ducati | 907 ie n |
| Ducati | 907 ie p |
| Ducati | 907 ie r |
| Guzzi | 1100 v11 1 |
| Guzzi | 1100 v11 y |
| Honda | Cbr 1000 f k |
| Honda | Cbr 1000 f l |
| Honda | Cbr 1000 f m |
| Honda | Cbr 1000 f n |
| Honda | Cbr 1000 f p |
| Honda | Cbr 1000 f r |
| Honda | Cbr 1000 f s |
| Honda | Cbr 1000 f t |
| Honda | Cbr 1000 f v |
| Honda | Vfr 750 f l |
| Honda | Vfr 750 f m |
| Honda | Vfr 750 f n |
| Honda | Vfr 750 f p |
| Honda | Vfr 750 f r |
| Honda | Vfr 750 f s |
| Honda | Vfr 750 f t |
| Honda | Vfr 750 f v |
| Kawasaki | Zx 6 r 1 |
| Kawasaki | Zx 6 r w |
| Kawasaki | Zx 6 r x |
| Kawasaki | Zx 6 r y |
| Kawasaki | Zxr 750 k |
| Kawasaki | Zxr 750 l |
| Kawasaki | Zzr 1100 l |
| Kawasaki | Zzr 1100 m |
| Kawasaki | Zzr 1100 n |
| Suzuki | Gsx 1200 x |
| Suzuki | Gsx 1200 y |
| Suzuki | Gsx 750 w |
| Suzuki | Gsx 750 x |
| Suzuki | Gsxr 750 l |
| Suzuki | Gsxr 750 m |
| Suzuki | Gsxr 750 w n |
| Suzuki | Gsxr 750 w p |
| Suzuki | Rf 900 r r |
| Suzuki | Rf 900 r s |
| Suzuki | Rf 900 r t |
| Suzuki | Rf 900 r v |
| Triumph | Sprint 900 s |
| Triumph | Sprint 900 t |
| Triumph | Sprint 900 v |
| Triumph | Sprint 900 w |
| Triumph | Sprint 900 x |
| Yamaha | Fzr 1000 k |
| Yamaha | Fzr 1000 l |
| Yamaha | Fzr 1000 m |
| Yamaha | Fzr 1000 n |
| Yamaha | Fzr 1000 p |
| Yamaha | Fzr 1000 r |
| Yamaha | Fzr 1000 s |
| Yamaha | Gts 1000 a p |
| Yamaha | Gts 1000 a r |
| Yamaha | Gts 1000 a s |
| Yamaha | Gts 1000 a t |
| Yamaha | Gts 1000 a v |
| Yamaha | Gts 1000 p |
| Yamaha | Gts 1000 r |
| Yamaha | Gts 1000 s |
| Yamaha | Gts 1000 t |
| Yamaha | Gts 1000 v |
| Yamaha | Trx 850 t |
| Yamaha | Trx 850 v |
| Yamaha | Trx 850 w |
| Yamaha | Trx 850 x |