 
                            REGINA - 525 137 ZRP 112L G&B - Chains - SPORTBIKE
De REGINA 525 137 ZRP 112L G&B is een hoogwaardige ketting die speciaal ontworpen is voor verschillende motoren en scooters. Met een lengte van 112 schakels biedt deze ketting de perfecte oplossing vo...
De REGINA 525 137 ZRP 112L G&B is een hoogwaardige ketting die speciaal ontworpen is voor verschillende motoren en scooters. Met een lengte van 112 schakels biedt deze ketting de perfecte oplossing voor jouw voertuig, of je nu een sportieve rijder bent of gewoon dagelijks rijdt.
Deze ketting is compatibel met diverse modellen van bekende merken zoals Aprilia, Ducati, Honda, Kawasaki, KTM, Mv Agusta, Suzuki, en Triumph. Dit maakt de REGINA 525 137 ZRP 112L G&B een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar betrouwbaarheid en prestaties.
Waarom kiezen voor de REGINA 525 137 ZRP 112L G&B?
Een ketting is een essentieel onderdeel van je motor, en de REGINA 525 137 ZRP 112L G&B levert uitstekende prestaties. De constructie van deze ketting zorgt voor een optimale overbrenging van kracht van de motor naar het achterwiel, wat bijdraagt aan een soepel en responsief rijgedrag.
Daarnaast is de REGINA ketting ontworpen voor duurzaamheid. Het gebruik van hoogwaardige materialen en een zorgvuldige productiemethode garandeert dat je lang plezier hebt van deze ketting, zelfs onder zware omstandigheden.
Onderhoud en installatie
Het installeren van de REGINA 525 137 ZRP 112L G&B is eenvoudig, maar het is belangrijk om de juiste stappen te volgen. Zorg ervoor dat je de ketting goed afstelt en regelmatig onderhoud uitvoert om de levensduur ervan te verlengen. Dit omvat het regelmatig smeren van de ketting en het controleren op slijtage.
Vragen en antwoorden
Hoe weet ik of de REGINA 525 137 ZRP 112L G&B geschikt is voor mijn motor?
Controleer de compatibiliteitslijst bij de productbeschrijving om te zien of jouw model erin voorkomt. Deze ketting is ontworpen voor verschillende modellen van merken zoals Aprilia, Ducati, Honda, en meer.
Wat is de lengte van de REGINA 525 137 ZRP 112L G&B?
De ketting heeft een lengte van 112 schakels, wat geschikt is voor diverse motoren. Dit zorgt voor een goede pasvorm en optimale prestaties.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor meerdere motoren
- ✅ Duurzame constructie
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Specifieke onderhoudsvereisten
- 🚫 Niet voor alle motoren geschikt
| Merk | Model | 
|---|---|
| Aprilia | Caponord 1200 d | 
| Aprilia | Caponord 1200 e | 
| Aprilia | Caponord 1200 f | 
| Aprilia | Caponord 1200 g | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 8 | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 9 | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 a | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 b | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 c | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 d | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 e | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 f | 
| Aprilia | Dorsoduro 750 g | 
| Aprilia | Dorsoduro 900 h | 
| Aprilia | Dorsoduro 900 j | 
| Aprilia | Dorsoduro 900 k | 
| Aprilia | Dorsoduro 900 l | 
| Aprilia | Etv 1000 1 | 
| Aprilia | Etv 1000 2 | 
| Aprilia | Etv 1000 3 | 
| Aprilia | Etv 1000 4 | 
| Aprilia | Etv 1000 5 | 
| Aprilia | Etv 1000 6 | 
| Aprilia | Etv 1000 7 | 
| Benelli | 900 tornado le 2 | 
| Benelli | 900 tornado le 3 | 
| Benelli | 900 tornado rs 4 | 
| Benelli | 900 tornado rs 5 | 
| Benelli | 900 tornado tre 3 | 
| Benelli | 900 tornado tre 4 | 
| Benelli | 900 tornado tre 5 | 
| Ducati | 1000 desmosedici rr 8 | 
| Ducati | 1260 diavel k | 
| Ducati | 1260 diavel l | 
| Ducati | 1260 diavel m | 
| Ducati | 1260 diavel n | 
| Ducati | 1260 diavel s k | 
| Ducati | 1260 diavel s l | 
| Ducati | 1260 diavel s m | 
| Ducati | 1260 diavel s n | 
| Honda | Cb 750 f2 1 | 
| Honda | Cb 750 f2 n | 
| Honda | Cb 750 f2 p | 
| Honda | Cb 750 f2 r | 
| Honda | Cb 750 f2 s | 
| Honda | Cb 750 f2 t | 
| Honda | Cb 750 f2 v | 
| Honda | Cb 750 f2 w | 
| Honda | Cb 750 f2 x | 
| Honda | Cb 750 f2 y | 
| Honda | Cbr 600 f sp 1 | 
| Honda | Cbr 600 f sp 2 | 
| Honda | Cbr 600 rr 3 | 
| Honda | Cbr 600 rr 4 | 
| Honda | Cbr 600 rr 5 | 
| Honda | Cbr 600 rr 6 | 
| Honda | Cbr 600 rr 7 | 
| Honda | Cbr 600 rr 8 | 
| Honda | Cbr 600 rr 9 | 
| Honda | Cbr 600 rr a | 
| Honda | Cbr 600 rr b | 
| Honda | Cbr 600 rr c | 
| Honda | Cbr 600 rr d | 
| Honda | Cbr 600 rr e | 
| Honda | Cbr 600 rr f | 
| Honda | Cbr 600 rr g | 
| Honda | Cbr 600 rr h | 
| Honda | Cbr 600 rr r | 
| Honda | Cbr 600 rr s | 
| Honda | Cmx 450 c g | 
| Honda | Cmx 450 c h | 
| Honda | Cmx 450 c j | 
| Honda | Nt 650 j | 
| Honda | Nt 650 k | 
| Honda | Nt 650 l | 
| Honda | Vt 750 s a | 
| Honda | Vt 750 s b | 
| Honda | Vt 750 s c | 
| Honda | Vt 750 s d | 
| Honda | Xl 1000 v 1 | 
| Honda | Xl 1000 v 2 | 
| Honda | Xl 1000 v 3 | 
| Honda | Xl 1000 v 4 | 
| Honda | Xl 1000 v 5 | 
| Honda | Xl 1000 v 6 | 
| Honda | Xl 1000 v 7 | 
| Honda | Xl 1000 v 8 | 
| Honda | Xl 1000 v 9 | 
| Honda | Xl 1000 v a | 
| Honda | Xl 1000 v b | 
| Honda | Xl 1000 v c | 
| Honda | Xl 1000 v x | 
| Honda | Xl 1000 v y | 
| Kawasaki | Klv 1000 4 | 
| Kawasaki | Klv 1000 5 | 
| Kawasaki | Ninja 1000 sx l | 
| Kawasaki | Ninja 1000 sx m | 
| Kawasaki | Ninja 1000 sx n | 
| Kawasaki | Ninja 1000 sx p | 
| Kawasaki | Ninja 1000 sx r | 
| Kawasaki | Ninja 1100 sx s | 
| Kawasaki | Z 1000 3 | 
| Kawasaki | Z 1000 4 | 
| Kawasaki | Z 1000 5 | 
| Kawasaki | Z 1000 6 | 
| Kawasaki | Z 1000 a | 
| Kawasaki | Z 1000 b | 
| Kawasaki | Z 1000 c | 
| Kawasaki | Z 1000 d | 
| Kawasaki | Z 1000 e | 
| Kawasaki | Z 1000 f | 
| Kawasaki | Z 1000 g | 
| Kawasaki | Z 1000 h | 
| Kawasaki | Z 1000 j | 
| Kawasaki | Z 1000 k | 
| Kawasaki | Z 1000 l | 
| Kawasaki | Z 1000 m | 
| Kawasaki | Z 1000 r h | 
| Kawasaki | Z 1000 r j | 
| Kawasaki | Z 1000 r k | 
| Kawasaki | Z 1000 r l | 
| Kawasaki | Z 1000 r m | 
| Kawasaki | Z 1000 sx b | 
| Kawasaki | Z 1000 sx c | 
| Kawasaki | Z 1000 sx d | 
| Kawasaki | Z 1000 sx e | 
| Kawasaki | Z 1000 sx f | 
| Kawasaki | Z 1000 sx g | 
| Kawasaki | Z 1000 sx h | 
| Kawasaki | Z 1000 sx j | 
| Kawasaki | Z 1000 sx k | 
| Kawasaki | Zx 10 r b | 
| Kawasaki | Zx 10 r c | 
| Kawasaki | Zx 10 r d | 
| Kawasaki | Zx 10 r e | 
| Kawasaki | Zx 10 r f | 
| Ktm | 1290 superduke gt g | 
| Ktm | 1290 superduke gt h | 
| Ktm | 1290 superduke gt j | 
| Ktm | 1290 superduke gt k | 
| Ktm | 1290 superduke gt l | 
| Ktm | 1290 superduke gt m | 
| Ktm | 1290 superduke gt n | 
| Ktm | 1290 superduke gt p | 
| Ktm | 1290 superduke gt r | 
| Ktm | 1290 superduke r e | 
| Ktm | 1290 superduke r f | 
| Ktm | 1290 superduke r g | 
| Ktm | 1290 superduke r h | 
| Ktm | 1290 superduke r j | 
| Ktm | 1290 superduke r k | 
| Ktm | 1290 superduke r l | 
| Ktm | 1290 superduke r m | 
| Ktm | 1290 superduke r n | 
| Ktm | 1290 superduke r p | 
| Ktm | 1290 superduke r se g | 
| Ktm | 1290 superduke rr n | 
| Ktm | 1390 super duke r evo r | 
| Ktm | 1390 super duke r evo s | 
| Ktm | 1390 super duke r r | 
| Ktm | 1390 super duke r s | 
| Ktm | 990 supermoto 8 | 
| Ktm | 990 supermoto 9 | 
| Ktm | 990 supermoto r a | 
| Ktm | 990 supermoto r b | 
| Ktm | 990 supermoto r c | 
| Ktm | 990 supermoto r d | 
| Ktm | 990 supermoto t 9 | 
| Ktm | 990 supermoto t a | 
| Ktm | 990 supermoto t b | 
| Ktm | 990 supermoto t c | 
| Ktm | 990 supermoto t d | 
| Mvagusta | 1000 brutale m | 
| Mvagusta | 1000 brutale n | 
| Mvagusta | 1000 brutale p | 
| Mvagusta | 1000 brutale rr m | 
| Mvagusta | 1000 brutale rr n | 
| Mvagusta | 1000 brutale rr p | 
| Mvagusta | 1000 brutale rs m | 
| Mvagusta | 1000 brutale rs n | 
| Mvagusta | 1000 brutale rs p | 
| Mvagusta | 1000 rush m | 
| Mvagusta | 1000 rush n | 
| Mvagusta | 1000 rush p | 
| Mvagusta | 675 f3 c | 
| Mvagusta | 675 f3 d | 
| Mvagusta | 675 f3 e | 
| Mvagusta | 675 f3 f | 
| Mvagusta | 675 f3 g | 
| Mvagusta | 675 f3 h | 
| Mvagusta | 675 f3 j | 
| Mvagusta | 675 f3 rc g | 
| Mvagusta | 675 f3 rc h | 
| Mvagusta | 675 f3 rc j | 
| Mvagusta | 800 brutale d | 
| Mvagusta | 800 brutale e | 
| Mvagusta | 800 brutale f | 
| Mvagusta | 800 brutale g | 
| Mvagusta | 800 brutale h | 
| Mvagusta | 800 brutale j | 
| Mvagusta | 800 brutale rc j | 
| Mvagusta | 800 brutale rosso m | 
| Mvagusta | 800 brutale rosso n | 
| Mvagusta | 800 brutale rr d | 
| Mvagusta | 800 brutale rr e | 
| Mvagusta | 800 brutale rr f | 
| Mvagusta | 800 brutale rr g | 
| Mvagusta | 800 brutale rr h | 
| Mvagusta | 800 brutale rr j | 
| Mvagusta | 800 brutale rr m | 
| Mvagusta | 800 brutale rr n | 
| Mvagusta | 800 brutale rr p | 
| Mvagusta | 800 dragster e | 
| Mvagusta | 800 dragster f | 
| Mvagusta | 800 dragster g | 
| Mvagusta | 800 dragster h | 
| Mvagusta | 800 dragster j | 
| Mvagusta | 800 dragster m | 
| Mvagusta | 800 dragster n | 
| Mvagusta | 800 dragster rc j | 
| Mvagusta | 800 dragster rc m | 
| Mvagusta | 800 dragster rc n | 
| Mvagusta | 800 dragster rr e | 
| Mvagusta | 800 dragster rr f | 
| Mvagusta | 800 dragster rr g | 
| Mvagusta | 800 dragster rr h | 
| Mvagusta | 800 dragster rr j | 
| Mvagusta | 800 dragster rr m | 
| Mvagusta | 800 dragster rr n | 
| Mvagusta | 800 dragster rr p | 
| Mvagusta | 800 f3 ago g | 
| Mvagusta | 800 f3 g | 
| Mvagusta | 800 f3 h | 
| Mvagusta | 800 f3 j | 
| Mvagusta | 800 f3 m | 
| Mvagusta | 800 f3 n | 
| Mvagusta | 800 f3 r p | 
| Mvagusta | 800 f3 rc g | 
| Mvagusta | 800 f3 rc h | 
| Mvagusta | 800 f3 rc j | 
| Mvagusta | 800 f3 rr m | 
| Mvagusta | 800 f3 rr n | 
| Mvagusta | 800 f3 rr p | 
| Mvagusta | 800 rivale d | 
| Mvagusta | 800 rivale e | 
| Mvagusta | 800 rivale f | 
| Mvagusta | 800 rivale g | 
| Mvagusta | 800 rivale h | 
| Mvagusta | 800 rivale j | 
| Suzuki | Dl 1000 2 | 
| Suzuki | Dl 1000 3 | 
| Suzuki | Dl 1000 4 | 
| Suzuki | Dl 1000 5 | 
| Suzuki | Dl 1000 6 | 
| Suzuki | Dl 1000 7 | 
| Suzuki | Dl 1000 8 | 
| Suzuki | Dl 1000 9 | 
| Suzuki | Gsr 750 b | 
| Suzuki | Gsr 750 c | 
| Suzuki | Gsr 750 d | 
| Suzuki | Gsr 750 e | 
| Suzuki | Gsr 750 f | 
| Suzuki | Gsr 750 g | 
| Suzuki | Gsr 750 z e | 
| Suzuki | Gsr 750 z f | 
| Suzuki | Gsr 750 z g | 
| Suzuki | Gsxr 1000 7 | 
| Suzuki | Gsxr 1000 8 | 
| Suzuki | Gsxr 600 4 | 
| Suzuki | Gsxr 600 5 | 
| Suzuki | Gsxr 600 x 5 | 
| Triumph | America 865 7 | 
| Triumph | America 865 8 | 
| Triumph | America 865 9 | 
| Triumph | America 865 a | 
| Triumph | America 865 b | 
| Triumph | America 865 c | 
| Triumph | America 865 d | 
| Triumph | America 865 e | 
| Triumph | America 865 f | 
| Triumph | America 865 g | 
| Triumph | Bonneville 800 2 | 
| Triumph | Bonneville 800 3 | 
| Triumph | Bonneville 800 4 | 
| Triumph | Bonneville 800 5 | 
| Triumph | Bonneville 800 6 | 
| Triumph | Speedmaster 865 6 | 
| Triumph | Speedmaster 865 7 | 
| Triumph | Speedmaster 865 8 | 
| Triumph | Speedmaster 865 9 | 
| Triumph | Speedmaster 865 a | 
| Triumph | Speedmaster 865 b | 
| Triumph | Speedmaster 865 c | 
| Triumph | Speedmaster 865 d | 
| Triumph | Speedmaster 865 e | 
| Triumph | Speedmaster 865 f | 
| Triumph | Speedmaster 865 g |