REGINA - 530 136 ZRP2 112L G&B - Chains - SPORTBIKE
De REGINA 530 136 ZRP2 112L G&B is een hoogwaardige ketting, speciaal ontworpen voor sportmotoren en scooters. Deze ketting biedt uitstekende prestaties en duurzaamheid, waardoor je kunt rekenen op ee...
De REGINA 530 136 ZRP2 112L G&B is een hoogwaardige ketting, speciaal ontworpen voor sportmotoren en scooters. Deze ketting biedt uitstekende prestaties en duurzaamheid, waardoor je kunt rekenen op een betrouwbare rit.
Met een lengte van 112 schakels en een kenmerkend ontwerp is deze ketting compatibel met een breed scala aan motoren. Onder andere modellen van Can-Am, Honda, Kawasaki, Suzuki en Triumph zijn geschikt. Dit maakt de REGINA 530 136 ZRP2 112L G&B een veelzijdige keuze voor motorrijders die kwaliteit en betrouwbaarheid waarderen.
Compatibiliteit
Deze ketting is compatibel met een indrukwekkende lijst van motoren, waaronder de Honda VFR 750, verschillende Kawasaki GPZ en ZZR modellen, en diverse Suzuki en Triumph motoren. Of je nu een fan bent van sportieve ritten of lange toertochten, met deze ketting ben je verzekerd van optimale prestaties.
Voordelen van de REGINA 530 136 ZRP2 112L G&B
De REGINA-ketting staat bekend om zijn sterke constructie en uitstekende slijtvastheid. Hierdoor blijft je motor soepel lopen, zelfs bij intensief gebruik. Daarnaast zorgt de precieze afstemming op verschillende motoren voor een perfecte pasvorm en optimale krachtoverdracht.
Veelgestelde Vragen
Is deze ketting geschikt voor mijn motor?
Ja, de REGINA 530 136 ZRP2 112L G&B is compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder modellen van Honda, Kawasaki, Suzuki en Triumph. Controleer de specificaties van je motor om te bevestigen dat deze ketting geschikt is.
Hoe vaak moet ik de ketting vervangen?
De levensduur van je ketting hangt af van het gebruik en onderhoud. Regelmatige inspectie en onderhoud kunnen de levensduur verlengen. Het is raadzaam om je ketting minimaal jaarlijks te controleren op slijtage.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige kwaliteit en duurzaamheid
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Optimale prestaties bij intensief gebruik
Let op
- 🚫 Geen specifieke onderhoudsinstructies meegeleverd
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Vfr 750 f l |
| Honda | Vfr 750 f m |
| Honda | Vfr 750 f n |
| Honda | Vfr 750 f p |
| Honda | Vfr 750 f r |
| Honda | Vfr 750 f s |
| Honda | Vfr 750 f t |
| Honda | Vfr 750 f v |
| Kawasaki | Gpz 1100 s |
| Kawasaki | Gpz 1100 t |
| Kawasaki | Gpz 1100 v |
| Kawasaki | Gpz 750 r f |
| Kawasaki | Gpz 750 r g |
| Kawasaki | Gpz 900 r e |
| Kawasaki | Gpz 900 r f |
| Kawasaki | Gpz 900 r g |
| Kawasaki | Gpz 900 r l |
| Kawasaki | Gpz 900 r p |
| Kawasaki | Vn 800 1 |
| Kawasaki | Vn 800 2 |
| Kawasaki | Vn 800 3 |
| Kawasaki | Vn 800 4 |
| Kawasaki | Vn 800 5 |
| Kawasaki | Vn 800 t |
| Kawasaki | Vn 800 v |
| Kawasaki | Vn 800 w |
| Kawasaki | Vn 800 x |
| Kawasaki | Vn 800 y |
| Kawasaki | Zx 9 r r |
| Kawasaki | Zx 9 r s |
| Kawasaki | Zx 9 r t |
| Kawasaki | Zx 9 r v |
| Kawasaki | Zxr 750 k |
| Kawasaki | Zxr 750 l |
| Kawasaki | Zzr 1200 2 |
| Kawasaki | Zzr 1200 3 |
| Kawasaki | Zzr 600 1 |
| Kawasaki | Zzr 600 2 |
| Kawasaki | Zzr 600 3 |
| Kawasaki | Zzr 600 4 |
| Kawasaki | Zzr 600 5 |
| Kawasaki | Zzr 600 6 |
| Kawasaki | Zzr 600 p |
| Kawasaki | Zzr 600 r |
| Kawasaki | Zzr 600 s |
| Kawasaki | Zzr 600 t |
| Kawasaki | Zzr 600 v |
| Kawasaki | Zzr 600 w |
| Kawasaki | Zzr 600 x |
| Kawasaki | Zzr 600 y |
| Suzuki | Gs 550 l f |
| Suzuki | Gs 550 l g |
| Suzuki | Gs 550 lx b |
| Suzuki | Gs 550 m b |
| Suzuki | Gs 550 m c |
| Suzuki | Gs 550 m d |
| Suzuki | Gsf 600 n 1 |
| Suzuki | Gsf 600 n 2 |
| Suzuki | Gsf 600 n y |
| Suzuki | Gsf 600 s 1 |
| Suzuki | Gsf 600 s 2 |
| Suzuki | Gsf 600 s 3 |
| Suzuki | Gsf 600 s 4 |
| Suzuki | Gsf 600 s y |
| Suzuki | Gsf 650 n 5 |
| Suzuki | Gsf 650 n 6 |
| Suzuki | Gsx 1200 x |
| Suzuki | Gsx 1200 y |
| Suzuki | Gsx 1300 r 1 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 2 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 3 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 4 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 5 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 6 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 7 |
| Suzuki | Gsx 1300 r x |
| Suzuki | Gsx 1300 r y |
| Suzuki | Gsx 550 ef f |
| Suzuki | Gsx 550 es f |
| Suzuki | Gsx 600 f j |
| Suzuki | Gsx 600 f k |
| Suzuki | Gsx 600 f l |
| Suzuki | Gsx 600 f m |
| Suzuki | Gsx 600 f n |
| Suzuki | Gsx 600 f p |
| Suzuki | Gsx 600 f r |
| Suzuki | Gsx 600 f s |
| Suzuki | Gsx 600 f t |
| Suzuki | Gsx 600 f v |
| Suzuki | Gsx 750 w |
| Suzuki | Gsx 750 x |
| Suzuki | Gsxr 1000 7 |
| Suzuki | Gsxr 1000 8 |
| Triumph | Daytona 900 p |
| Triumph | Daytona 900 r |
| Triumph | Daytona 900 s |
| Triumph | Daytona 900 t |
| Triumph | Daytona 900 v |
| Triumph | Daytona 900 w |
| Triumph | Daytona 900 x |
| Triumph | Sprint 900 n |
| Triumph | Sprint 900 p |
| Triumph | Sprint 900 r |
| Triumph | Sprint 900 s |
| Triumph | Trident 900 m |
| Triumph | Trident 900 n |
| Triumph | Trident 900 p |
| Triumph | Trident 900 r |
| Triumph | Trident 900 s |
| Triumph | Trident 900 t |
| Triumph | Trident 900 v |
| Triumph | Trident 900 w |
| Triumph | Trident 900 x |
| Triumph | Trident 900 y |
| Triumph | Trophy 900 m |
| Triumph | Trophy 900 n |
| Triumph | Trophy 900 p |
| Yamaha | Xjr 1300 2 |
| Yamaha | Xjr 1300 3 |
| Yamaha | Xjr 1300 4 |
| Yamaha | Xjr 1300 5 |
| Yamaha | Xjr 1300 6 |
| Yamaha | Xjr 1300 7 |