 
                            R&G - BAR END SLIDER - Protectors - Geschikt voor diverse modellen
R&G BAR END SLIDER De R&G BAR END SLIDER is een onmisbaar accessoire voor elke motorrijder die waarde hecht aan zowel stijl als bescherming. Deze protectors zijn ontworpen om de handvatten van je moto...
R&G BAR END SLIDER
De R&G BAR END SLIDER is een onmisbaar accessoire voor elke motorrijder die waarde hecht aan zowel stijl als bescherming. Deze protectors zijn ontworpen om de handvatten van je motor te beschermen tegen schade bij een valpartij of ongeluk. Het gebruik van hoogwaardige materialen garandeert dat je investering in je motor goed wordt beschermd.
Compatibiliteit
Hoewel de BAR END SLIDER geen specifieke merken of modellen vereist, is hij uitstekend geschikt voor een breed scala aan motoren, waaronder de DUCATI 600/750/900SS/749/999/1000DS/M. Dit maakt het een veelzijdige keuze voor motorrijders die hun motor willen uitrusten met betrouwbare en effectieve bescherming.
Voordelen van de BAR END SLIDER
Met de R&G BAR END SLIDER profiteer je van een aantal belangrijke voordelen. De protectors zijn niet alleen functioneel, maar ook stijlvol. Ze voegen een sportieve uitstraling toe aan je motor en zijn eenvoudig te installeren. Of je nu een ervaren motorrijder bent of net begint, deze bar end sliders zijn een waardevolle aanvulling op je uitrusting.
Vragen en antwoorden
Voor welke motoren is de BAR END SLIDER geschikt?
De BAR END SLIDER is ontworpen voor diverse motoren, waaronder de DUCATI 600/750/900SS/749/999/1000DS/M. Hierdoor is het een veelzijdige keuze voor verschillende modellen.
Hoe installeer ik de BAR END SLIDER?
De installatie is eenvoudig en kan vaak zonder speciaal gereedschap worden uitgevoerd. Volg de bijgeleverde instructies voor een correcte montage.
Voordelen
- ✅ Hoogwaardige bescherming voor handvatten
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Eenvoudig te installeren
- ✅ Stijlvol design
Let op
- 🚫 Geen specifieke modellen vermeld
- 🚫 Beperkte kleurvariaties
| Merk | Model | 
|---|---|
| Ducati | 1000 ds 3 | 
| Ducati | 1000 ds 4 | 
| Ducati | 1000 ds 5 | 
| Ducati | 1000 ds 6 | 
| Ducati | 1000 ds s 5 | 
| Ducati | 1000 ds s 6 | 
| Ducati | 1000 gt 7 | 
| Ducati | 1000 gt 8 | 
| Ducati | 1000 gt 9 | 
| Ducati | 1000 m ie 4 | 
| Ducati | 1000 m ie 5 | 
| Ducati | 1000 m s ie 3 | 
| Ducati | 1000 m s ie 4 | 
| Ducati | 1000 m s ie 5 | 
| Ducati | 1200 mts a | 
| Ducati | 1200 mts b | 
| Ducati | 1200 mts c | 
| Ducati | 1200 mts d | 
| Ducati | 1200 mts e | 
| Ducati | 1200 mts s a | 
| Ducati | 1200 mts s b | 
| Ducati | 1200 mts s c | 
| Ducati | 1200 mts s d | 
| Ducati | 1200 mts s e | 
| Ducati | 600 m 1 | 
| Ducati | 600 m r | 
| Ducati | 600 m s | 
| Ducati | 600 m t | 
| Ducati | 600 m v | 
| Ducati | 600 m w | 
| Ducati | 600 m x | 
| Ducati | 600 m y | 
| Ducati | 600 ss r | 
| Ducati | 600 ss s | 
| Ducati | 600 ss t | 
| Ducati | 600 ss v | 
| Ducati | 600 ss w | 
| Ducati | 620 ds 5 | 
| Ducati | 620 ds 6 | 
| Ducati | 620 m ie 2 | 
| Ducati | 620 m ie 3 | 
| Ducati | 620 m ie 4 | 
| Ducati | 620 m ie 5 | 
| Ducati | 620 m ie 6 | 
| Ducati | 620 m s ie 2 | 
| Ducati | 620 m s ie 3 | 
| Ducati | 749 4 | 
| Ducati | 749 5 | 
| Ducati | 749 6 | 
| Ducati | 749 r 4 | 
| Ducati | 749 r 5 | 
| Ducati | 749 r 6 | 
| Ducati | 749 s 3 | 
| Ducati | 749 s 4 | 
| Ducati | 749 s 5 | 
| Ducati | 749 s 6 | 
| Ducati | 750 m 1 | 
| Ducati | 750 m ie 2 | 
| Ducati | 750 m s | 
| Ducati | 750 m t | 
| Ducati | 750 m v | 
| Ducati | 750 m w | 
| Ducati | 750 m x | 
| Ducati | 750 m y | 
| Ducati | 750 ss ie 1 | 
| Ducati | 750 ss ie 2 | 
| Ducati | 750 ss ie y | 
| Ducati | 750 ss l | 
| Ducati | 750 ss m | 
| Ducati | 750 ss n | 
| Ducati | 750 ss p | 
| Ducati | 750 ss r | 
| Ducati | 750 ss s | 
| Ducati | 750 ss t | 
| Ducati | 750 ss v | 
| Ducati | 750 ss w | 
| Ducati | 750 ss x | 
| Ducati | 800 m s ie 3 | 
| Ducati | 800 m s ie 4 | 
| Ducati | 900 m 1 | 
| Ducati | 900 m ie 2 | 
| Ducati | 900 m p | 
| Ducati | 900 m r | 
| Ducati | 900 m s | 
| Ducati | 900 m t | 
| Ducati | 900 m v | 
| Ducati | 900 m w | 
| Ducati | 900 m x | 
| Ducati | 900 m y | 
| Ducati | 900 ss ie 1 | 
| Ducati | 900 ss ie 2 | 
| Ducati | 900 ss ie y | 
| Ducati | 900 ss l | 
| Ducati | 900 ss m | 
| Ducati | 900 ss n | 
| Ducati | 900 ss p | 
| Ducati | 900 ss r | 
| Ducati | 900 ss s | 
| Ducati | 900 ss t | 
| Ducati | 900 ss v | 
| Ducati | 900 ss w | 
| Ducati | 900 ss x | 
| Ducati | 999 3 | 
| Ducati | 999 4 | 
| Ducati | 999 5 | 
| Ducati | 999 6 | 
| Ducati | 999 r 4 | 
| Ducati | 999 r 5 | 
| Ducati | 999 r 6 | 
| Ducati | 999 s 3 | 
| Ducati | 999 s 4 | 
| Ducati | 999 s 5 | 
| Ducati | 999 s 6 | 
| Suzuki | An 400 1 | 
| Suzuki | An 400 2 | 
| Suzuki | An 400 3 | 
| Suzuki | An 400 4 | 
| Suzuki | An 400 5 | 
| Suzuki | An 400 6 | 
| Suzuki | An 400 7 | 
| Suzuki | An 400 8 | 
| Suzuki | An 400 a 9 | 
| Suzuki | An 400 a a | 
| Suzuki | An 400 a d | 
| Suzuki | An 400 az 9 | 
| Suzuki | An 400 az a | 
| Suzuki | An 400 az b | 
| Suzuki | An 400 az c | 
| Suzuki | An 400 az d | 
| Suzuki | An 400 b | 
| Suzuki | An 400 c | 
| Suzuki | An 400 e | 
| Suzuki | An 400 f | 
| Suzuki | An 400 g | 
| Suzuki | An 400 h | 
| Suzuki | An 400 j | 
| Suzuki | An 400 k | 
| Suzuki | An 400 l | 
| Suzuki | An 400 m | 
| Suzuki | An 400 n | 
| Suzuki | An 400 s 5 | 
| Suzuki | An 400 s 6 | 
| Suzuki | An 400 x | 
| Suzuki | An 400 y |