R&G - SHOCKTUBE - Protectors - 267 x 286 mm
De R&G SHOCKTUBE is een essentieel onderdeel voor elke motorrijder die op zoek is naar optimale bescherming voor zijn voertuig. Met een afmeting van 267 x 286 mm biedt deze protector een uitstekende d...
De R&G SHOCKTUBE is een essentieel onderdeel voor elke motorrijder die op zoek is naar optimale bescherming voor zijn voertuig. Met een afmeting van 267 x 286 mm biedt deze protector een uitstekende dekking voor verschillende modellen van Husqvarna en KTM, evenals Triumph. Dit product is speciaal ontworpen om je motor te beschermen tegen schade door stoten of vallen.
Deze protector is compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder de Husqvarna Te 310 c, KTM 125 exc series en de Triumph Sprint 1050 gt. Dit maakt de R&G SHOCKTUBE een uitstekende keuze voor eigenaren van deze merken die waarde hechten aan kwaliteit en betrouwbaarheid.
Waarom kiezen voor de R&G SHOCKTUBE?
De R&G SHOCKTUBE is niet alleen een beschermend accessoire, maar ook een investering in de levensduur van je motor. Dankzij de duurzame materialen en de perfecte pasvorm, sluit deze protector naadloos aan op jouw motor. Dit voorkomt niet alleen schade aan belangrijke onderdelen, maar geeft je ook gemoedsrust tijdens het rijden.
Vragen en antwoorden
Wat maakt de R&G SHOCKTUBE speciaal?
De R&G SHOCKTUBE is speciaal ontworpen voor verschillende modellen motoren, wat zorgt voor een perfecte pasvorm en optimale bescherming. Het biedt een uitstekende dekking tegen schokken en stoten.
Is de SHOCKTUBE eenvoudig te installeren?
Ja, de R&G SHOCKTUBE kan eenvoudig worden geïnstalleerd, waardoor je snel weer op de weg bent. Volg de bijgeleverde instructies voor een probleemloze montage.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Eenvoudige installatie
- ✅ Hoogwaardige bescherming
Let op
- 🚫 Beperkte kleurkeuze
| Merk | Model |
|---|---|
| Husqvarna | Te 310 c |
| Husqvarna | Te 310 r b |
| Husqvarna | Te 449 c |
| Husqvarna | Te 449 r b |
| Husqvarna | Te 630 b |
| Husqvarna | Te 630 c |
| Ktm | 125 exc 1 |
| Ktm | 125 exc 2 |
| Ktm | 125 exc 3 |
| Ktm | 125 exc 4 |
| Ktm | 125 exc 5 |
| Ktm | 125 exc 6 |
| Ktm | 125 exc 7 |
| Ktm | 125 exc 8 |
| Ktm | 125 exc 9 |
| Ktm | 125 exc a |
| Ktm | 125 exc b |
| Ktm | 125 exc c |
| Ktm | 125 exc x |
| Ktm | 125 exc y |
| Ktm | 200 exc 1 |
| Ktm | 200 exc 2 |
| Ktm | 200 exc 3 |
| Ktm | 200 exc 4 |
| Ktm | 200 exc 5 |
| Ktm | 200 exc 6 |
| Ktm | 200 exc 7 |
| Ktm | 200 exc 8 |
| Ktm | 200 exc 9 |
| Ktm | 200 exc a |
| Ktm | 200 exc b |
| Ktm | 200 exc c |
| Ktm | 200 exc y |
| Ktm | 250 exc-f a |
| Ktm | 250 exc-f b |
| Ktm | 250 exc-f c |
| Ktm | 300 exc 1 |
| Ktm | 300 exc 2 |
| Ktm | 300 exc 3 |
| Ktm | 300 exc 4 |
| Ktm | 300 exc 5 |
| Ktm | 300 exc 6 |
| Ktm | 300 exc a |
| Ktm | 300 exc b |
| Ktm | 300 exc c |
| Ktm | 300 exc y |
| Ktm | 450 exc 9 |
| Ktm | 450 exc a |
| Ktm | 450 exc b |
| Ktm | 450 exc c |
| Ktm | 450 sx-f 7 |
| Ktm | 450 sx-f 8 |
| Ktm | 450 sx-f 9 |
| Ktm | 450 sx-f c |
| Ktm | 530 exc 9 |
| Ktm | 530 exc a |
| Ktm | 530 exc b |
| Triumph | Sprint 1050 gt a |
| Triumph | Sprint 1050 gt b |
| Triumph | Sprint 1050 gt c |
| Triumph | Sprint 1050 gt d |