RK - 520XSO2 - Chains - 102 CLF RIVET
De RK 520XSO2, 102 CLF RIVET is een essentieel onderdeel voor jouw motor of scooter. Het biedt een betrouwbare en duurzame oplossing voor de aandrijving van een breed scala aan voertuigen. Deze kettin...
De RK 520XSO2, 102 CLF RIVET is een essentieel onderdeel voor jouw motor of scooter. Het biedt een betrouwbare en duurzame oplossing voor de aandrijving van een breed scala aan voertuigen. Deze ketting is ontworpen om optimale prestaties en een lange levensduur te garanderen, ongeacht het type motor waarvoor je het gebruikt.
Met een uitstekende compatibiliteit is de RK 520XSO2 geschikt voor verschillende modellen, waaronder de populaire Can-Am DS 450, Ducati 600 en Honda NX 250. Dit maakt het een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar kwaliteit en betrouwbaarheid.
Voordelen van de RK 520XSO2
Deze ketting is niet alleen geschikt voor meerdere merken, maar biedt ook een hoge weerstand tegen slijtage. Hierdoor kun je met een gerust hart de weg op zonder je zorgen te maken over de staat van je ketting. Daarnaast zorgt het ontwerp van de ketting voor een soepelere werking, waardoor je motor beter presteert.
Compatibiliteit
De RK 520XSO2 is compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder:
- Can Am DS 450 series
- Ducati 600 series
- Honda NX 250 series
- Kawasaki LTD 250 series
- Triumph Bonneville 900 series
- Yamaha XT 600 series
Dit maakt het een uitstekende keuze voor motorrijders met verschillende merken en modellen.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Duurzaam en slijtvast
- ✅ Soepelere werking voor betere prestaties
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motoren
- 🚫 Kan hogere kosten met zich meebrengen
| Merk | Model |
|---|---|
| Ducati | 600 m 1 |
| Ducati | 600 m w |
| Ducati | 600 m x |
| Ducati | 600 m y |
| Ducati | 695 m 7 |
| Ducati | 695 m 8 |
| Ducati | 750 m ie 2 |
| Ducati | 800 m s ie 3 |
| Ducati | 800 m s ie 4 |
| Honda | Nx 250 j |
| Honda | Nx 250 k |
| Honda | Nx 250 l |
| Honda | Nx 250 m |
| Honda | Nx 250 n |
| Honda | Nx 250 p |
| Honda | Nx 250 r |
| Honda | Nx 250 s |
| Honda | Nx 250 t |
| Honda | Xl 250 r e |
| Honda | Xl 250 r f |
| Honda | Xl 250 r g |
| Honda | Xl 250 r h |
| Honda | Xl 250 s a |
| Honda | Xl 250 s b |
| Honda | Xl 350 r e |
| Honda | Xl 350 r f |
| Kawasaki | Ltd 250 a |
| Kawasaki | Ltd 250 b |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer f |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer g |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer h |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer j |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer k |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer l |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer m |
| Suzuki | Lt 250 r quadracer n |
| Triumph | Bonneville 900 h |
| Triumph | Bonneville 900 j |
| Triumph | Bonneville 900 k |
| Triumph | Bonneville 900 l |
| Triumph | Bonneville 900 m |
| Triumph | Bonneville 900 n |
| Triumph | Bonneville 900 p |
| Triumph | Bonneville 900 r |
| Triumph | Street cup 900 h |
| Triumph | Street cup 900 j |
| Triumph | Street cup 900 k |
| Triumph | Street scrambler 900 h |
| Triumph | Street scrambler 900 j |
| Triumph | Street scrambler 900 k |
| Triumph | Street scrambler 900 l |
| Triumph | Street scrambler 900 m |
| Triumph | Street scrambler 900 n |
| Triumph | Street scrambler 900 p |
| Triumph | Street twin 900 g |
| Triumph | Street twin 900 h |
| Triumph | Street twin 900 j |
| Triumph | Street twin 900 k |
| Triumph | Street twin 900 l |
| Triumph | Street twin 900 m |
| Triumph | Street twin 900 n |
| Yamaha | Sr 250 a |
| Yamaha | Sr 250 m |
| Yamaha | Sr 250 n |
| Yamaha | Sr 250 p |
| Yamaha | Sr 250 r |
| Yamaha | Sr 250 s |
| Yamaha | Sr 250 t |
| Yamaha | Sr 250 v |
| Yamaha | Tt 250 g l |
| Yamaha | Xt 600 e |
| Yamaha | Xt 600 f |
| Yamaha | Xt 600 g |
| Yamaha | Xt 600 h |
| Yamaha | Xt 600 k m |
| Yamaha | Xt 600 k n |
| Yamaha | Xt 600 k p |
| Yamaha | Xt 600 k r |
| Yamaha | Xt 600 z d |
| Yamaha | Xt 600 z e |
| Yamaha | Xt 600 z f |
| Yamaha | Xt 600 z g |
| Yamaha | Xt 600 z h |