 
                            RK - 525FEX - Chains - 100 OUTER LINK
De RK 525FEX is een hoogwaardige ketting die speciaal ontworpen is om de prestaties van jouw motor of scooter te verbeteren. Met 100 outer links is deze ketting perfect voor verschillende modellen van...
De RK 525FEX is een hoogwaardige ketting die speciaal ontworpen is om de prestaties van jouw motor of scooter te verbeteren. Met 100 outer links is deze ketting perfect voor verschillende modellen van Ducati en Royal Enfield, wat zorgt voor een veelzijdige inzetbaarheid.
Deze ketting is compatibel met een breed scala aan Ducati-modellen, waaronder de Ducati 1000 gt, Ducati 916 m s4 en Ducati 996 st4s. Daarnaast past de RK 525FEX ook op diverse modellen van Royal Enfield, zoals de 650 Continental GT en 650 Interceptor. Dit maakt het een uitstekende keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar een betrouwbare vervangingsonderdeel.
Waarom kiezen voor de RK 525FEX?
De RK 525FEX ketting biedt niet alleen uitstekende compatibiliteit, maar ook een lange levensduur en optimale prestaties. Door de hoge kwaliteit van de materialen en de constructie, hoef je je geen zorgen te maken over vroegtijdige slijtage. Dit zorgt ervoor dat je met vertrouwen de weg op kunt.
Vragen en antwoorden
Is de RK 525FEX geschikt voor mijn motor?
Ja, de RK 525FEX is compatibel met verschillende Ducati en Royal Enfield modellen. Controleer de lijst van compatibele voertuigen om te zien of jouw motor erbij zit.
Hoe vaak moet ik mijn ketting vervangen?
Het is aan te raden om je ketting elke 5.000 tot 10.000 kilometer te controleren op slijtage. Vervang deze als je tekenen van slijtage of schade opmerkt om optimale prestaties te waarborgen.
Voordelen
- ✅ Geschikt voor diverse Ducati en Royal Enfield modellen
- ✅ Hoogwaardige kwaliteit voor lange levensduur
- ✅ Eenvoudige installatie en vervanging
Let op
- 🚫 Niet compatibel met alle motoren
- 🚫 Alleen beschikbaar in 100 outer links
| Merk | Model | 
|---|---|
| Ducati | 1000 gt 7 | 
| Ducati | 1000 gt 8 | 
| Ducati | 1000 gt 9 | 
| Ducati | 1000 m ie 4 | 
| Ducati | 1000 m ie 5 | 
| Ducati | 1000 m s ie 3 | 
| Ducati | 1000 m s ie 4 | 
| Ducati | 1000 m s ie 5 | 
| Ducati | 1000 paul smart le 6 | 
| Ducati | 1000 sport 6 | 
| Ducati | 1000 sport 7 | 
| Ducati | 1000 sport 8 | 
| Ducati | 1000 sport a | 
| Ducati | 1000 sport s 7 | 
| Ducati | 1000 sport s 8 | 
| Ducati | 1000 sport s 9 | 
| Ducati | 916 m s4 1 | 
| Ducati | 916 m s4 2 | 
| Ducati | 916 m s4 3 | 
| Ducati | 996 st4s 1 | 
| Ducati | 996 st4s 2 | 
| Ducati | 996 st4s 3 | 
| Ducati | 996 st4s 4 | 
| Ducati | 996 st4s 5 | 
| Royal enfield | 650 continental gt n | 
| Royal enfield | 650 continental gt p | 
| Royal enfield | 650 continental gt r | 
| Royal enfield | 650 continental j | 
| Royal enfield | 650 continental k | 
| Royal enfield | 650 continental l | 
| Royal enfield | 650 interceptor j | 
| Royal enfield | 650 interceptor k | 
| Royal enfield | 650 interceptor l | 
| Royal enfield | 650 interceptor m | 
| Royal enfield | 650 interceptor n | 
| Royal enfield | 650 interceptor p | 
| Royal enfield | 650 interceptor r |