 
                            RK - 525XRE - Chains - SUPER REINFORCED
De RK 525XRE, 100 CLF RIVET is een hoogwaardige kettingonderdeel dat speciaal is ontworpen voor motoren zoals de Ducati en Royal Enfield. Met zijn super versterkte constructie biedt deze rivet uitstek...
De RK 525XRE, 100 CLF RIVET is een hoogwaardige kettingonderdeel dat speciaal is ontworpen voor motoren zoals de Ducati en Royal Enfield. Met zijn super versterkte constructie biedt deze rivet uitstekende prestaties en betrouwbaarheid voor je voertuig. Of je nu een fan bent van de Ducati 1000 GT of de Royal Enfield 650 Interceptor, deze rivet is een must-have voor een optimale afstemming van je motor.
Compatibiliteit
Deze rivet is compatibel met een breed scala aan modellen, waaronder:
- Ducati 1000 GT 7, 8, 9
- Ducati 1000 M ie 4, 5
- Ducati 1000 sport 6, 7, 8, A, S 7, 8, 9
- Ducati 916 M S4 1, 2, 3
- Ducati 996 ST4S 1 t/m 5
- Royal Enfield 650 Continental GT en Interceptor series
Voordelen van de RK 525XRE
Met de RK 525XRE, 100 CLF RIVET krijg je niet alleen een duurzaam product, maar ook een dat speciaal is ontworpen om de prestaties van je motor te verbeteren. De super versterkte eigenschappen zorgen ervoor dat deze rivet de zware belasting van motorprestaties aankan, waardoor je motor soepel en efficiënt blijft functioneren.
Vragen en Antwoorden
Wat maakt de RK 525XRE zo speciaal?
De RK 525XRE is super versterkt, wat betekent dat het ontworpen is voor hoge prestaties en duurzaamheid. Dit maakt het ideaal voor zowel dagelijks gebruik als voor sportieve ritten.
Is de RK 525XRE gemakkelijk te installeren?
Ja, de installatie van de RK 525XRE is eenvoudig en kan vaak zonder speciale gereedschappen worden uitgevoerd, wat het een handige keuze maakt voor zowel ervaren als beginnende motorrijders.
Voordelen
- ✅ Super versterkte constructie
- ✅ Geschikt voor diverse Ducati en Royal Enfield modellen
- ✅ Verbetert de motorprestaties
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor andere merken
- 🚫 Installatie kan enige ervaring vereisen
| Merk | Model | 
|---|---|
| Ducati | 1000 gt 7 | 
| Ducati | 1000 gt 8 | 
| Ducati | 1000 gt 9 | 
| Ducati | 1000 m ie 4 | 
| Ducati | 1000 m ie 5 | 
| Ducati | 1000 m s ie 3 | 
| Ducati | 1000 m s ie 4 | 
| Ducati | 1000 m s ie 5 | 
| Ducati | 1000 paul smart le 6 | 
| Ducati | 1000 sport 6 | 
| Ducati | 1000 sport 7 | 
| Ducati | 1000 sport 8 | 
| Ducati | 1000 sport a | 
| Ducati | 1000 sport s 7 | 
| Ducati | 1000 sport s 8 | 
| Ducati | 1000 sport s 9 | 
| Ducati | 916 m s4 1 | 
| Ducati | 916 m s4 2 | 
| Ducati | 916 m s4 3 | 
| Ducati | 996 st4s 1 | 
| Ducati | 996 st4s 2 | 
| Ducati | 996 st4s 3 | 
| Ducati | 996 st4s 4 | 
| Ducati | 996 st4s 5 | 
| Royal enfield | 650 continental gt n | 
| Royal enfield | 650 continental gt p | 
| Royal enfield | 650 continental gt r | 
| Royal enfield | 650 continental j | 
| Royal enfield | 650 continental k | 
| Royal enfield | 650 continental l | 
| Royal enfield | 650 interceptor j | 
| Royal enfield | 650 interceptor k | 
| Royal enfield | 650 interceptor l | 
| Royal enfield | 650 interceptor m | 
| Royal enfield | 650 interceptor n | 
| Royal enfield | 650 interceptor p | 
| Royal enfield | 650 interceptor r |