RK - DD530XRE - Chains - ORANGE, SUPER REINFORCED
De RK DD530XRE is een hoogwaardige ketting die uitermate geschikt is voor een breed scala aan motoren. Met een lengte van 112 links en speciaal ontworpen met super versterkte rivets, biedt deze kettin...
De RK DD530XRE is een hoogwaardige ketting die uitermate geschikt is voor een breed scala aan motoren. Met een lengte van 112 links en speciaal ontworpen met super versterkte rivets, biedt deze ketting niet alleen betrouwbaarheid, maar ook een uitstekende prestaties.
Deze ketting is compatibel met verschillende modellen van bekende merken zoals Honda, Kawasaki, Suzuki en Triumph. Of je nu een Honda VFR of een Kawasaki ZZR rijdt, de RK DD530XRE is een ideale keuze. Daarnaast is de felle oranje kleur niet alleen stijlvol, maar helpt ook bij het verbeteren van de zichtbaarheid.
Waarom kiezen voor de RK DD530XRE?
Met de RK DD530XRE kies je voor kwaliteit en duurzaamheid. Deze ketting is speciaal ontworpen om aan de hoge eisen van motorrijders te voldoen. Dankzij de super versterkte structuur ben je verzekerd van een lange levensduur en betrouwbare prestaties, zelfs onder zware omstandigheden.
Compatibiliteit
De RK DD530XRE is compatibel met een breed scala aan motoren. Dit omvat populaire modellen van:
- Honda: VFR 750 (verschillende versies)
- Kawasaki: GPZ 1100, VN 800, ZX 9R, ZZR 600 en meer
- Suzuki: GS 550, GSF 600, GSX 1300 en andere
- Triumph: Daytona 900, Sprint 900, Trophy 1200 en meer
Deze veelzijdigheid maakt de RK DD530XRE een uitstekende keuze voor motorrijders met verschillende voorkeuren en stijlen.
Vragen en Antwoorden
Wat maakt de RK DD530XRE ketting bijzonder?
De RK DD530XRE heeft een super versterkte constructie die zorgt voor een langere levensduur en betere prestaties onder zware omstandigheden.
De ketting is speciaal ontworpen voor verschillende motoren, waardoor hij een betrouwbare keuze is voor diverse rijders.
Is de ketting eenvoudig te installeren?
Ja, de RK DD530XRE kan eenvoudig worden geïnstalleerd op compatibele motoren, maar het is aan te raden om dit door een professional te laten doen voor de beste resultaten.
Dit garandeert een correcte installatie en optimale prestaties van je motor.
Kan ik de ketting gebruiken voor racen?
Ja, de RK DD530XRE is ontworpen om hoge prestaties te leveren, waardoor hij geschikt is voor racetoepassingen. Zorg ervoor dat je de ketting regelmatig controleert voor slijtage.
Dit helpt om de levensduur te maximaliseren en zorgt ervoor dat je veilig kunt rijden.
Voordelen
- ✅ Super versterkte structuur
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Felle oranje kleur voor betere zichtbaarheid
- ✅ Lange levensduur
Let op
- 🚫 Installatie kan het beste door een professional gebeuren
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Vfr 750 f l |
| Honda | Vfr 750 f m |
| Honda | Vfr 750 f n |
| Honda | Vfr 750 f p |
| Honda | Vfr 750 f r |
| Honda | Vfr 750 f s |
| Honda | Vfr 750 f t |
| Honda | Vfr 750 f v |
| Kawasaki | Gpz 1100 s |
| Kawasaki | Gpz 1100 t |
| Kawasaki | Gpz 1100 v |
| Kawasaki | Gpz 750 r f |
| Kawasaki | Gpz 750 r g |
| Kawasaki | Gpz 900 r e |
| Kawasaki | Gpz 900 r f |
| Kawasaki | Gpz 900 r g |
| Kawasaki | Gpz 900 r l |
| Kawasaki | Gpz 900 r p |
| Kawasaki | Vn 800 1 |
| Kawasaki | Vn 800 2 |
| Kawasaki | Vn 800 3 |
| Kawasaki | Vn 800 4 |
| Kawasaki | Vn 800 5 |
| Kawasaki | Vn 800 t |
| Kawasaki | Vn 800 v |
| Kawasaki | Vn 800 w |
| Kawasaki | Vn 800 x |
| Kawasaki | Vn 800 y |
| Kawasaki | Zx 9 r r |
| Kawasaki | Zx 9 r s |
| Kawasaki | Zx 9 r t |
| Kawasaki | Zx 9 r v |
| Kawasaki | Zxr 750 k |
| Kawasaki | Zxr 750 l |
| Kawasaki | Zzr 1200 2 |
| Kawasaki | Zzr 1200 3 |
| Kawasaki | Zzr 600 1 |
| Kawasaki | Zzr 600 2 |
| Kawasaki | Zzr 600 3 |
| Kawasaki | Zzr 600 4 |
| Kawasaki | Zzr 600 5 |
| Kawasaki | Zzr 600 6 |
| Kawasaki | Zzr 600 p |
| Kawasaki | Zzr 600 r |
| Kawasaki | Zzr 600 s |
| Kawasaki | Zzr 600 t |
| Kawasaki | Zzr 600 v |
| Kawasaki | Zzr 600 w |
| Kawasaki | Zzr 600 x |
| Kawasaki | Zzr 600 y |
| Suzuki | Gs 550 l f |
| Suzuki | Gs 550 l g |
| Suzuki | Gs 550 m b |
| Suzuki | Gs 550 m c |
| Suzuki | Gs 550 m d |
| Suzuki | Gsf 600 n 1 |
| Suzuki | Gsf 600 n 2 |
| Suzuki | Gsf 600 n y |
| Suzuki | Gsf 600 s 1 |
| Suzuki | Gsf 600 s 2 |
| Suzuki | Gsf 600 s 3 |
| Suzuki | Gsf 600 s 4 |
| Suzuki | Gsf 600 s y |
| Suzuki | Gsf 650 n 5 |
| Suzuki | Gsf 650 n 6 |
| Suzuki | Gsf 650 s 5 |
| Suzuki | Gsf 650 s 6 |
| Suzuki | Gsx 1200 x |
| Suzuki | Gsx 1200 y |
| Suzuki | Gsx 1300 r 1 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 2 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 3 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 4 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 5 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 6 |
| Suzuki | Gsx 1300 r 7 |
| Suzuki | Gsx 1300 r x |
| Suzuki | Gsx 1300 r y |
| Suzuki | Gsx 550 ef f |
| Suzuki | Gsx 550 es f |
| Suzuki | Gsx 600 f j |
| Suzuki | Gsx 600 f k |
| Suzuki | Gsx 600 f l |
| Suzuki | Gsx 600 f m |
| Suzuki | Gsx 600 f n |
| Suzuki | Gsx 600 f p |
| Suzuki | Gsx 600 f r |
| Suzuki | Gsx 600 f s |
| Suzuki | Gsx 600 f t |
| Suzuki | Gsx 600 f v |
| Suzuki | Gsx 750 w |
| Suzuki | Gsx 750 x |
| Suzuki | Gsxr 1000 7 |
| Suzuki | Gsxr 1000 8 |
| Triumph | Daytona 900 p |
| Triumph | Daytona 900 r |
| Triumph | Daytona 900 s |
| Triumph | Daytona 900 t |
| Triumph | Daytona 900 v |
| Triumph | Daytona 900 w |
| Triumph | Daytona 900 x |
| Triumph | Sprint 900 n |
| Triumph | Sprint 900 p |
| Triumph | Sprint 900 r |
| Triumph | Sprint 900 s |
| Triumph | Trident 900 m |
| Triumph | Trident 900 n |
| Triumph | Trident 900 p |
| Triumph | Trident 900 r |
| Triumph | Trident 900 s |
| Triumph | Trident 900 t |
| Triumph | Trident 900 v |
| Triumph | Trident 900 w |
| Triumph | Trident 900 x |
| Triumph | Trident 900 y |
| Triumph | Trophy 1200 m |
| Triumph | Trophy 1200 n |
| Triumph | Trophy 1200 p |
| Triumph | Trophy 900 m |
| Triumph | Trophy 900 n |
| Triumph | Trophy 900 p |
| Yamaha | Xjr 1300 2 |
| Yamaha | Xjr 1300 3 |
| Yamaha | Xjr 1300 4 |
| Yamaha | Xjr 1300 5 |
| Yamaha | Xjr 1300 6 |