RK - GB520XRE - Chains - GOLD, SUPER REINFORCED
De RK GB520XRE is een hoogwaardige motor ketting, ontworpen voor optimale prestaties en duurzaamheid. Deze ketting is uitgerust met 100 CLF rivets die zorgen voor een sterke verbinding en een betrouwb...
De RK GB520XRE is een hoogwaardige motor ketting, ontworpen voor optimale prestaties en duurzaamheid. Deze ketting is uitgerust met 100 CLF rivets die zorgen voor een sterke verbinding en een betrouwbare werking, ideaal voor zowel dagelijks gebruik als voor sportieve ritten.
De super versterkte constructie van de GB520XRE maakt deze ketting bijzonder geschikt voor een breed scala aan motoren. Met zijn compatibiliteit met onder andere verschillende Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha modellen, biedt deze ketting veelzijdigheid voor motorrijders.
Compatibiliteit
Deze ketting is compatibel met tal van motoren, waaronder:
- Ducati 600 m r, s, t, v, 620 sport ie 3, 750 m 1, ie 2, w, x, y, 900 m ie 2
- Honda Cbx 250 rs (f, g, h), Cm 400 t b, Xl 500 r (c t/m h)
- Kawasaki Kef 300 lakota series, Meguro s1 230 s, W 230 s
- Suzuki Gn 250 serie, Sp 370, Tu 250 x (1, w, x, y)
- Yamaha Xt 500 (a t/m g)
Waarom kiezen voor de RK GB520XRE?
De RK GB520XRE ketting valt op door zijn betrouwbare prestaties en sterke constructie. Of je nu een fanatieke motorrijder bent of gewoon op zoek bent naar een vervangend onderdeel, deze ketting biedt de kwaliteit en duurzaamheid die je verwacht van RK.
Voordelen
- ✅ Super versterkt voor maximale duurzaamheid
- ✅ Uitstekende compatibiliteit met veel merken
- ✅ Betrouwbare prestaties bij diverse rijomstandigheden
Let op
- 🚫 Kan niet geschikt zijn voor alle motoren
- 🚫 Installatie vereist enige technische kennis
| Merk | Model |
|---|---|
| Ducati | 600 m r |
| Ducati | 600 m s |
| Ducati | 600 m t |
| Ducati | 600 m v |
| Ducati | 620 sport ie 3 |
| Ducati | 750 m 1 |
| Ducati | 750 m ie 2 |
| Ducati | 750 m w |
| Ducati | 750 m x |
| Ducati | 750 m y |
| Ducati | 900 m ie 2 |
| Honda | Cbx 250 rs f |
| Honda | Cbx 250 rs g |
| Honda | Cbx 250 rs h |
| Honda | Cm 400 t b |
| Honda | Xl 500 r c |
| Honda | Xl 500 r d |
| Honda | Xl 500 r e |
| Honda | Xl 500 r f |
| Honda | Xl 500 r g |
| Honda | Xl 500 r h |
| Kawasaki | Kef 300 lakota s |
| Kawasaki | Kef 300 lakota sport 1 |
| Kawasaki | Kef 300 lakota sport 2 |
| Kawasaki | Kef 300 lakota t |
| Kawasaki | Kef 300 lakota v |
| Kawasaki | Kef 300 lakota w |
| Kawasaki | Kef 300 lakota x |
| Kawasaki | Kef 300 lakota y |
| Kawasaki | Meguro s1 230 s |
| Kawasaki | W 230 s |
| Suzuki | Gn 250 f |
| Suzuki | Gn 250 g |
| Suzuki | Gn 250 h |
| Suzuki | Gn 250 j |
| Suzuki | Gn 250 k |
| Suzuki | Gn 250 l |
| Suzuki | Gn 250 m |
| Suzuki | Gn 250 n |
| Suzuki | Gn 250 p |
| Suzuki | Gn 250 r |
| Suzuki | Gn 250 s |
| Suzuki | Gn 250 t |
| Suzuki | Gn 250 v |
| Suzuki | Gn 250 w |
| Suzuki | Sp 370 |
| Suzuki | Tu 250 x 1 |
| Suzuki | Tu 250 x w |
| Suzuki | Tu 250 x x |
| Suzuki | Tu 250 x y |
| Yamaha | Xt 500 |
| Yamaha | Xt 500 a |
| Yamaha | Xt 500 d |
| Yamaha | Xt 500 e |
| Yamaha | Xt 500 f |
| Yamaha | Xt 500 g |