RK - RR525XRE - Chains - RED, SUPER REINFORCED
De RK RR525XRE is een hoogwaardige ketting die speciaal is ontworpen voor verschillende motoren, waaronder modellen van BMW, Honda, Triumph en Yamaha. Met een sterke focus op prestaties en duurzaamhei...
De RK RR525XRE is een hoogwaardige ketting die speciaal is ontworpen voor verschillende motoren, waaronder modellen van BMW, Honda, Triumph en Yamaha. Met een sterke focus op prestaties en duurzaamheid, biedt deze ketting de betrouwbaarheid die je nodig hebt voor een veilige rit.
Deze ketting is uitgerust met 122 CLF-rivets, wat zorgt voor een superieure versterking en een lange levensduur. Dit maakt de RR525XRE een uitstekende keuze voor zowel dagelijkse ritten als avontuurlijke tochten. De rode kleur geeft de ketting een sportieve uitstraling, zodat je motor er niet alleen goed uitziet, maar ook optimaal presteert.
Compatibiliteit
De RK RR525XRE is compatibel met een breed scala aan modellen, waaronder:
- BMW F 750 GS (h, j, k, l, m, n, p, se m)
- BMW F 800 GS en F 850 GS (h, j, k, l, m, n, p, r, se m)
- BMW F 900 GS en F 900 R en XR (l, m, n, p, r, s)
- Honda VT 750 C en DC series
- Triumph Tiger 800, 850 en 900 series
- Yamaha FZ 8, Fazer en Tenere 700 series
Dit maakt de ketting een veelzijdige keuze voor verschillende motorrijders.
Vragen en antwoorden
Wat maakt de RK RR525XRE ketting bijzonder?
De RK RR525XRE is bijzonder vanwege de superieure versterking en de lange levensduur dankzij de 122 CLF-rivets. Dit zorgt voor een betrouwbare prestatie onder verschillende rijomstandigheden.
Is deze ketting geschikt voor mijn motor?
Ja, de RK RR525XRE is compatibel met een breed scala aan motoren van merken zoals BMW, Honda, Triumph en Yamaha. Controleer altijd je motor specificaties voor de beste pasvorm.
Voordelen
- ✅ Hoge kwaliteit en duurzaamheid
- ✅ Compatibel met diverse motoren
- ✅ Sportieve uitstraling in het rood
- ✅ Eenvoudige installatie
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motor merken
- 🚫 Mogelijk niet beschikbaar in andere kleuren
| Merk | Model |
|---|---|
| Bmw | F 750 gs h |
| Bmw | F 750 gs j |
| Bmw | F 750 gs k |
| Bmw | F 750 gs l |
| Bmw | F 750 gs m |
| Bmw | F 750 gs n |
| Bmw | F 750 gs p |
| Bmw | F 750 gs se m |
| Bmw | F 800 gs r |
| Bmw | F 850 gs h |
| Bmw | F 850 gs j |
| Bmw | F 850 gs k |
| Bmw | F 850 gs l |
| Bmw | F 850 gs m |
| Bmw | F 850 gs n |
| Bmw | F 850 gs p |
| Bmw | F 850 gs r |
| Bmw | F 850 gs se m |
| Bmw | F 900 gs r |
| Bmw | F 900 r l |
| Bmw | F 900 r m |
| Bmw | F 900 r n |
| Bmw | F 900 r p |
| Bmw | F 900 r r |
| Bmw | F 900 xr l |
| Bmw | F 900 xr m |
| Bmw | F 900 xr n |
| Bmw | F 900 xr p |
| Bmw | F 900 xr r |
| Bmw | F 900 xr s |
| Honda | Vt 750 c w |
| Honda | Vt 750 c x |
| Honda | Vt 750 c y |
| Honda | Vt 750 c2 1 |
| Honda | Vt 750 c2 w |
| Honda | Vt 750 c2 x |
| Honda | Vt 750 c2 y |
| Honda | Vt 750 dc 1 |
| Honda | Vt 750 dc 2 |
| Honda | Vt 750 dc 3 |
| Triumph | Tiger 800 b |
| Triumph | Tiger 800 c |
| Triumph | Tiger 800 d |
| Triumph | Tiger 800 e |
| Triumph | Tiger 800 f |
| Triumph | Tiger 850 m |
| Triumph | Tiger 850 n |
| Triumph | Tiger 850 p |
| Triumph | Tiger 900 l |
| Triumph | Tiger 900 m |
| Triumph | Tiger 900 n |
| Triumph | Tiger 900 p |
| Yamaha | Fz 8 n fazer b |
| Yamaha | Fz 8 n fazer c |
| Yamaha | Fz 8 n fazer d |
| Yamaha | Fz 8 n fazer e |
| Yamaha | Fz 8 n fazer f |
| Yamaha | Fz 8 s fazer b |
| Yamaha | Fz 8 s fazer c |
| Yamaha | Fz 8 s fazer d |
| Yamaha | Fz 8 s fazer e |
| Yamaha | Fz 8 s fazer f |
| Yamaha | Fz 8 s fazer gt d |
| Yamaha | Tenere 700 k |
| Yamaha | Tenere 700 l |
| Yamaha | Tenere 700 m |
| Yamaha | Tenere 700 n |
| Yamaha | Tenere 700 p |
| Yamaha | Tenere 700 r |
| Yamaha | Tenere 700 s |