RK - RR525ZXW - Chains - RED, ULTRA REINFORCED
De RK RR525ZXW is een hoogwaardige ketting die speciaal ontworpen is voor een optimale prestatie van je motor. Met de 100 CLF RIVET klinken zorgt deze ketting voor een betrouwbare verbinding en een la...
De RK RR525ZXW is een hoogwaardige ketting die speciaal ontworpen is voor een optimale prestatie van je motor. Met de 100 CLF RIVET klinken zorgt deze ketting voor een betrouwbare verbinding en een lange levensduur. De ketting is uitgevoerd in een opvallende rode kleur en is ultra versterkt, wat betekent dat hij bestand is tegen de zwaarste omstandigheden.
Deze ketting is compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder verschillende modellen van Ducati zoals de 1000 GT, 1000 Sport en 916. Daarnaast is de RR525ZXW ook geschikt voor Royal Enfield en Triumph motoren. Dit maakt het een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar kwaliteit en betrouwbaarheid.
Waarom kiezen voor de RK RR525ZXW?
De RK RR525ZXW biedt niet alleen een betrouwbare werking, maar ook een aantrekkelijk design met zijn opvallende rode kleur. Dankzij de ultra versterkte klinken is deze ketting ideaal voor motorrijders die hoge eisen stellen aan hun onderdelen. De ketting is ontworpen om slijtage te weerstaan, wat betekent dat je minder vaak hoeft te vervangen, en dat bespaart je tijd en geld.
Compatibiliteit
Met zijn brede compatibiliteit is de RK RR525ZXW een uitstekende keuze voor eigenaren van diverse motoren. Hij is onder andere geschikt voor:
- Ducati 1000 GT (modellen 7, 8, 9)
- Ducati 1000 Sport (modellen 6, 7, 8, A, S 7, S 8, S 9)
- Royal Enfield 650 Continental en Interceptor series
- Triumph Bonneville en Thruxton modellen
Voordelen
- ✅ Ultra versterkt voor extra duurzaamheid
- ✅ Geschikt voor meerdere motoren
- ✅ Aantrekkelijke rode kleur
- ✅ Betrouwbare prestaties
Let op
- 🚫 Niet geschikt voor alle motormerken
- 🚫 Kan iets duurder zijn dan standaard kettingen
| Merk | Model |
|---|---|
| Ducati | 1000 gt 7 |
| Ducati | 1000 gt 8 |
| Ducati | 1000 gt 9 |
| Ducati | 1000 m ie 4 |
| Ducati | 1000 m ie 5 |
| Ducati | 1000 m s ie 3 |
| Ducati | 1000 m s ie 4 |
| Ducati | 1000 m s ie 5 |
| Ducati | 1000 paul smart le 6 |
| Ducati | 1000 sport 6 |
| Ducati | 1000 sport 7 |
| Ducati | 1000 sport 8 |
| Ducati | 1000 sport a |
| Ducati | 1000 sport s 7 |
| Ducati | 1000 sport s 8 |
| Ducati | 1000 sport s 9 |
| Ducati | 916 m s4 1 |
| Ducati | 916 m s4 2 |
| Ducati | 916 m s4 3 |
| Ducati | 996 st4s 1 |
| Ducati | 996 st4s 2 |
| Ducati | 996 st4s 3 |
| Ducati | 996 st4s 4 |
| Ducati | 996 st4s 5 |
| Royal enfield | 650 continental gt n |
| Royal enfield | 650 continental gt p |
| Royal enfield | 650 continental gt r |
| Royal enfield | 650 continental j |
| Royal enfield | 650 continental k |
| Royal enfield | 650 continental l |
| Royal enfield | 650 interceptor j |
| Royal enfield | 650 interceptor k |
| Royal enfield | 650 interceptor l |
| Royal enfield | 650 interceptor m |
| Royal enfield | 650 interceptor n |
| Royal enfield | 650 interceptor p |
| Royal enfield | 650 interceptor r |
| Triumph | Bonneville 1200 g |
| Triumph | Bonneville 1200 h |
| Triumph | Bonneville 1200 j |
| Triumph | Bonneville 1200 k |
| Triumph | Bonneville 1200 l |
| Triumph | Bonneville 1200 m |
| Triumph | Bonneville 1200 n |
| Triumph | Bonneville 1200 p |
| Triumph | Thruxton 1200 g |
| Triumph | Thruxton 1200 h |
| Triumph | Thruxton 1200 j |
| Triumph | Thruxton 1200 k |
| Triumph | Thruxton 1200 m |
| Triumph | Thruxton 1200 r g |
| Triumph | Thruxton 1200 r h |
| Triumph | Thruxton 1200 r j |
| Triumph | Thruxton 1200 r k |
| Triumph | Thruxton 1200 r l |
| Triumph | Thruxton 1200 r m |
| Triumph | Thruxton 1200 rs l |
| Triumph | Thruxton 1200 rs m |
| Triumph | Thruxton 1200 rs n |
| Triumph | Thruxton 1200 rs p |