SBS - 604RSI - Brake Pads - Off Road Racing
De SBS 604RSI Brake Pads Sinter Racing zijn speciaal ontworpen voor de fanatieke off-road racer. Deze remblokken bieden uitstekende prestaties en betrouwbaarheid, wat essentieel is voor jouw avontuurl...
De SBS 604RSI Brake Pads Sinter Racing zijn speciaal ontworpen voor de fanatieke off-road racer. Deze remblokken bieden uitstekende prestaties en betrouwbaarheid, wat essentieel is voor jouw avontuurlijke ritten.
De sintercompound van deze remblokken zorgt voor een krachtige remkracht en een langere levensduur. Dankzij de hoogwaardige materialen die zijn gebruikt, krijg je niet alleen betere remprestaties, maar ook een consistente werking onder zware omstandigheden. Dit maakt de SBS 604RSI een ideale keuze voor enthousiaste rijders die geen compromissen willen sluiten.
Voordelen van de SBS 604RSI Brake Pads
Met de SBS 604RSI Brake Pads ben je verzekerd van optimale prestaties tijdens je off-road avonturen. Ze zijn ontworpen om te presteren onder de meest uitdagende omstandigheden, waardoor je vertrouwen hebt in je remsysteem, ongeacht het terrein.
Vragen en antwoorden
Wat maakt de SBS 604RSI Brake Pads uniek?
De SBS 604RSI is uniek door zijn sintercompound, die zorgt voor een uitstekende remkracht en duurzaamheid. Dit maakt ze perfect voor off-road gebruik.
Zijn deze remblokken geschikt voor mijn motor?
De SBS 604RSI Brake Pads zijn niet specifiek ontworpen voor bepaalde merken of modellen, wat ze veelzijdig maakt voor verschillende off-road motoren.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Duurzame sintercompound
- ✅ Ideaal voor off-road gebruik
Let op
- 🚫 Niet merk-specifiek
| Merk | Model |
|---|---|
| Honda | Cr 125 r 1 |
| Honda | Cr 125 r h |
| Honda | Cr 125 r j |
| Honda | Cr 125 r k |
| Honda | Cr 125 r l |
| Honda | Cr 125 r m |
| Honda | Cr 125 r n |
| Honda | Cr 125 r p |
| Honda | Cr 125 r r |
| Honda | Cr 125 r s |
| Honda | Cr 125 r t |
| Honda | Cr 125 r v |
| Honda | Cr 125 r w |
| Honda | Cr 125 r x |
| Honda | Cr 125 r y |
| Honda | Cr 250 r 1 |
| Honda | Cr 250 r h |
| Honda | Cr 250 r j |
| Honda | Cr 250 r k |
| Honda | Cr 250 r l |
| Honda | Cr 250 r m |
| Honda | Cr 250 r n |
| Honda | Cr 250 r p |
| Honda | Cr 250 r r |
| Honda | Cr 250 r s |
| Honda | Cr 250 r t |
| Honda | Cr 250 r v |
| Honda | Cr 250 r w |
| Honda | Cr 250 r x |
| Honda | Cr 250 r y |
| Honda | Cr 500 r 1 |
| Honda | Cr 500 r h |
| Honda | Cr 500 r j |
| Honda | Cr 500 r k |
| Honda | Cr 500 r l |
| Honda | Cr 500 r m |
| Honda | Cr 500 r n |
| Honda | Cr 500 r p |
| Honda | Cr 500 r r |
| Honda | Cr 500 r s |
| Honda | Cr 500 r t |
| Honda | Cr 500 r v |
| Honda | Cr 500 r w |
| Honda | Cr 500 r x |
| Honda | Cr 500 r y |
| Honda | Cr 80 r 1 |
| Honda | Cr 80 r 2 |
| Honda | Cr 80 r n |
| Honda | Cr 80 r p |
| Honda | Cr 80 r r |
| Honda | Cr 80 r s |
| Honda | Cr 80 r t |
| Honda | Cr 80 r v |
| Honda | Cr 80 r w |
| Honda | Cr 80 r x |
| Honda | Cr 80 r y |
| Honda | Cr 85 r 3 |
| Honda | Cr 85 r 4 |
| Honda | Cr 85 r 5 |
| Honda | Cr 85 r 6 |
| Honda | Cr 85 r 7 |
| Honda | Cr 85 rb 3 |
| Honda | Cr 85 rb 4 |
| Honda | Cr 85 rb 5 |
| Honda | Cr 85 rb 6 |
| Honda | Cr 85 rb 7 |
| Honda | Xr 250 r n |
| Honda | Xr 250 r p |
| Honda | Xr 250 r r |
| Honda | Xr 250 r s |
| Honda | Xr 400 r 1 |
| Honda | Xr 400 r 2 |
| Honda | Xr 400 r 3 |
| Honda | Xr 400 r 4 |
| Honda | Xr 400 r t |
| Honda | Xr 400 r v |
| Honda | Xr 400 r w |
| Honda | Xr 400 r x |
| Honda | Xr 400 r y |
| Honda | Xr 600 r m |
| Honda | Xr 600 r n |
| Honda | Xr 600 r p |
| Honda | Xr 600 r r |
| Honda | Xr 600 r s |
| Honda | Xr 600 r t |
| Honda | Xr 600 r v |
| Honda | Xr 650 r 1 |
| Honda | Xr 650 r 2 |
| Honda | Xr 650 r 3 |
| Honda | Xr 650 r 4 |
| Honda | Xr 650 r y |
| Kawasaki | Klx 250 9 |
| Kawasaki | Klx 250 a |
| Kawasaki | Klx 250 b |
| Kawasaki | Klx 250 c |
| Kawasaki | Klx 250 d |
| Kawasaki | Klx 250 e |
| Kawasaki | Klx 250 f |
| Kawasaki | Klx 300 r 2 |
| Kawasaki | Klx 300 r 3 |
| Kawasaki | Klx 650 r 1 |
| Kawasaki | Klx 650 r 2 |
| Kawasaki | Klx 650 r t |
| Kawasaki | Klx 650 r v |
| Kawasaki | Klx 650 r w |
| Kawasaki | Klx 650 r x |
| Kawasaki | Klx 650 r y |
| Kawasaki | Kx 125 1 |
| Kawasaki | Kx 125 2 |
| Kawasaki | Kx 125 3 |
| Kawasaki | Kx 125 4 |
| Kawasaki | Kx 125 5 |
| Kawasaki | Kx 125 6 |
| Kawasaki | Kx 125 7 |
| Kawasaki | Kx 125 s |
| Kawasaki | Kx 125 t |
| Kawasaki | Kx 125 v |
| Kawasaki | Kx 125 w |
| Kawasaki | Kx 125 x |
| Kawasaki | Kx 125 y |
| Kawasaki | Kx 250 1 |
| Kawasaki | Kx 250 2 |
| Kawasaki | Kx 250 3 |
| Kawasaki | Kx 250 4 |
| Kawasaki | Kx 250 5 |
| Kawasaki | Kx 250 6 |
| Kawasaki | Kx 250 7 |
| Kawasaki | Kx 250 8 |
| Kawasaki | Kx 250 t |
| Kawasaki | Kx 250 v |
| Kawasaki | Kx 250 w |
| Kawasaki | Kx 250 x |
| Kawasaki | Kx 250 y |
| Kawasaki | Kx 500 1 |
| Kawasaki | Kx 500 2 |
| Kawasaki | Kx 500 3 |
| Kawasaki | Kx 500 v |
| Kawasaki | Kx 500 w |
| Kawasaki | Kx 500 x |
| Kawasaki | Kx 500 y |
| Suzuki | Dr-z 4 s s |
| Suzuki | Dr-z 4 sm s |
| Suzuki | Drz 400 1 |
| Suzuki | Drz 400 2 |
| Suzuki | Drz 400 e 2 |
| Suzuki | Drz 400 s 1 |
| Suzuki | Drz 400 s 2 |
| Suzuki | Drz 400 s 3 |
| Suzuki | Drz 400 s 4 |
| Suzuki | Drz 400 s 5 |
| Suzuki | Drz 400 s 6 |
| Suzuki | Drz 400 s 7 |
| Suzuki | Drz 400 s 8 |
| Suzuki | Drz 400 s 9 |
| Suzuki | Drz 400 s y |
| Suzuki | Drz 400 sm 5 |
| Suzuki | Drz 400 sm 6 |
| Suzuki | Drz 400 sm 7 |
| Suzuki | Drz 400 sm 8 |
| Suzuki | Drz 400 sm 9 |
| Suzuki | Drz 400 y |
| Suzuki | Rm 125 1 |
| Suzuki | Rm 125 2 |
| Suzuki | Rm 125 3 |
| Suzuki | Rm 125 4 |
| Suzuki | Rm 125 5 |
| Suzuki | Rm 125 6 |
| Suzuki | Rm 125 7 |
| Suzuki | Rm 125 8 |
| Suzuki | Rm 125 9 |
| Suzuki | Rm 125 a |
| Suzuki | Rm 125 t |
| Suzuki | Rm 125 v |
| Suzuki | Rm 125 w |
| Suzuki | Rm 125 x |
| Suzuki | Rm 125 y |
| Suzuki | Rm 250 1 |
| Suzuki | Rm 250 2 |
| Suzuki | Rm 250 3 |
| Suzuki | Rm 250 4 |
| Suzuki | Rm 250 5 |
| Suzuki | Rm 250 6 |
| Suzuki | Rm 250 7 |
| Suzuki | Rm 250 8 |
| Suzuki | Rm 250 9 |
| Suzuki | Rm 250 a |
| Suzuki | Rm 250 t |
| Suzuki | Rm 250 v |
| Suzuki | Rm 250 w |
| Suzuki | Rm 250 x |
| Suzuki | Rm 250 y |