 
                            SBS - 611HS - Brake Pads - Sinter
De SBS 611HS BRAKE PADS SINTER zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid bij het remmen. Met deze remblokken profiteer je van uitstekende remkracht en een langere levensduur, wat ze tot ee...
De SBS 611HS BRAKE PADS SINTER zijn ontworpen voor optimale prestaties en veiligheid bij het remmen. Met deze remblokken profiteer je van uitstekende remkracht en een langere levensduur, wat ze tot een ideale keuze maakt voor motorrijders die betrouwbaarheid en kwaliteit waarderen.
Deze remblokken zijn geschikt voor een breed scala aan voertuigen, waaronder verschillende modellen van Can Am en Royal Enfield. De compatibiliteit omvat onder andere de Can Am 1000 serie, 800 Commander en diverse modellen van Royal Enfield, zoals de Bullet en EFI Bullet. Dit zorgt ervoor dat je met de SBS 611HS altijd de juiste keuze maakt voor jouw motor.
Waarom kiezen voor SBS remblokken?
De SBS 611HS remblokken zijn vervaardigd uit hoogwaardige sintermaterialen, wat zorgt voor een efficiënte warmteafvoer en vermindert slijtage. Hierdoor zijn ze perfect voor zowel straatgebruik als meer uitdagende ritten. De remblokken zijn getest onder verschillende omstandigheden, zodat je altijd kunt vertrouwen op hun prestaties.
Specificaties
De SBS 611HS BRAKE PADS zijn een must-have voor elke motorliefhebber die veiligheid en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Met hun unieke eigenschappen bieden ze een superieure remervaring. Of je nu een Can Am of Royal Enfield rijdt, deze remblokken leveren altijd topprestaties.
Veelgestelde vragen
Zijn de SBS 611HS remblokken geschikt voor mijn motor?
Ja, de SBS 611HS remblokken zijn compatibel met veel modellen van Can Am en Royal Enfield, waaronder de 1000 en 800 series. Controleer de compatibiliteit voor jouw specifieke model.
Wat maakt deze remblokken beter dan standaard remblokken?
De SBS 611HS remblokken zijn gemaakt van sintermateriaal, wat zorgt voor een betere remkracht en langere levensduur in vergelijking met standaard remblokken. Dit maakt ze ideaal voor zowel dagelijks gebruik als voor sportieve ritten.
Voordelen
- ✅ Uitstekende remkracht
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Duurzaam en betrouwbaar
- ✅ Geschikt voor straat en off-road
Let op
- 🚫 Mogelijk duurder dan standaard remblokken
| Merk | Model | 
|---|---|
| Can am | 1000 b | 
| Can am | 1000 c | 
| Can am | 1000 d | 
| Can am | 1000 dps d | 
| Can am | 1000 dps e | 
| Can am | 1000 dps f | 
| Can am | 1000 e | 
| Can am | 1000 f | 
| Can am | 1000 ltd c | 
| Can am | 1000 ltd d | 
| Can am | 1000 ltd e | 
| Can am | 1000 ltd f | 
| Can am | 1000 r e | 
| Can am | 1000 x b | 
| Can am | 1000 x c | 
| Can am | 1000 x d | 
| Can am | 1000 xt b | 
| Can am | 1000 xt c | 
| Can am | 1000 xt d | 
| Can am | 1000 xt e | 
| Can am | 1000 xt f | 
| Can am | 1000 xt-p e | 
| Can am | 1000 xt-p f | 
| Can am | 800 commander b | 
| Can am | 800 commander c | 
| Can am | 800 commander d | 
| Can am | 800 commander e | 
| Can am | 800 r b | 
| Can am | 800 r c | 
| Can am | 800 r d | 
| Can am | 800 r e | 
| Can am | 800 r f | 
| Can am | 800 xt b | 
| Can am | 800 xt c | 
| Can am | 800 xt d | 
| Can am | 800 xt e | 
| Can am | 800 xt f | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x 5 | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x 6 | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x 7 | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x 8 | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x 9 | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x a | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x b | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x c | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x d | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x e | 
| Royal enfield | 500 bullet electra x f | 
| Royal enfield | 500 efi bullet 9 | 
| Royal enfield | 500 efi bullet a | 
| Royal enfield | 500 efi bullet b | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green 9 | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green a | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green b | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green c | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green d | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green e | 
| Royal enfield | 500 efi bullet battle green f | 
| Royal enfield | 500 efi bullet c | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic 9 | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic a | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic b | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic c | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome 9 | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome a | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome b | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome c | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome d | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome e | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic chrome f | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic d | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic e | 
| Royal enfield | 500 efi bullet classic f | 
| Royal enfield | 500 efi bullet d | 
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm c | 
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm d | 
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm e | 
| Royal enfield | 500 efi bullet desert storm f | 
| Royal enfield | 500 efi bullet e | 
| Royal enfield | 500 efi bullet f | 
| Royal enfield | 500 efi clubman 9 | 
| Royal enfield | 500 efi clubman a | 
| Royal enfield | 500 efi clubman b | 
| Royal enfield | 500 efi clubman c | 
| Royal enfield | 500 efi electra 9 | 
| Royal enfield | 500 efi electra a | 
| Royal enfield | 500 efi electra b | 
| Royal enfield | 500 efi electra c | 
| Royal enfield | 500 efi electra d | 
| Royal enfield | 500 efi electra e | 
| Royal enfield | 500 efi fury b | 
| Royal enfield | 500 efi fury c | 
| Royal enfield | 500 efi trials 9 | 
| Royal enfield | 500 efi trials a | 
| Royal enfield | 500 efi trials b | 
| Royal enfield | 500 efi trials c | 
| Royal enfield | 500 efi woodsman 9 | 
| Royal enfield | 500 efi woodsman a | 
| Royal enfield | 500 efi woodsman b | 
| Royal enfield | 500 efi woodsman c | 
| Triumph | Sprint 900 n | 
| Triumph | Sprint 900 p | 
| Triumph | Sprint 900 r | 
| Triumph | Sprint 900 s | 
| Triumph | Sprint 900 t | 
| Triumph | Sprint 900 v | 
| Triumph | Sprint 900 w | 
| Triumph | Tiger 900 p | 
| Triumph | Tiger 900 r | 
| Triumph | Tiger 900 s | 
| Triumph | Tiger 900 t | 
| Triumph | Tiger 900 v | 
| Triumph | Tiger 900 w | 
| Triumph | Trident 750 m | 
| Triumph | Trident 750 n | 
| Triumph | Trident 750 p | 
| Triumph | Trident 750 r | 
| Triumph | Trident 750 s | 
| Triumph | Trident 750 t | 
| Triumph | Trident 750 v | 
| Triumph | Trident 750 w | 
| Triumph | Trident 900 m | 
| Triumph | Trident 900 n | 
| Triumph | Trident 900 p | 
| Triumph | Trident 900 r | 
| Triumph | Trident 900 s | 
| Triumph | Trident 900 t | 
| Triumph | Trident 900 v | 
| Triumph | Trident 900 w | 
| Triumph | Trident 900 x | 
| Triumph | Trident 900 y | 
| Triumph | Trophy 900 m | 
| Triumph | Trophy 900 n | 
| Triumph | Trophy 900 p |