SBS - 638HS BRAKE PADS SINTER - Brake Pads - STREET
De SBS 638HS BRAKE PADS SINTER zijn speciaal ontworpen voor optimale remprestaties in steden en op de weg. Deze remblokken zijn gemaakt van hoogwaardige sintermaterialen, wat zorgt voor een uitstekend...
De SBS 638HS BRAKE PADS SINTER zijn speciaal ontworpen voor optimale remprestaties in steden en op de weg. Deze remblokken zijn gemaakt van hoogwaardige sintermaterialen, wat zorgt voor een uitstekende grip en duurzaamheid. Of je nu een motor of scooter rijdt, deze remblokken bieden de betrouwbaarheid die je nodig hebt.
Deze remblokken zijn compatibel met een breed scala aan motoren, waaronder verschillende modellen van Benelli, Can-Am, Kawasaki en Triumph. Hierdoor zijn ze een veelzijdige keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar kwaliteit en prestaties. Dankzij hun ontwerp kunnen ze goed omgaan met de verschillende rijomstandigheden die je onderweg tegenkomt.
Waarom kiezen voor de SBS 638HS BRAKE PADS SINTER?
De keuze voor de SBS 638HS remblokken betekent kiezen voor veiligheid en betrouwbaarheid. De sintermaterialen zorgen ervoor dat de remprestaties consistent blijven, zelfs onder zware omstandigheden. Dit maakt ze ideaal voor zowel dagelijkse ritten als avontuurlijke ritten.
Specificaties van de SBS 638HS BRAKE PADS SINTER
- Type: Remblokken
- Geschikt voor: Benelli Bn 125 j/k/l/m, Can-Am 800/1000, Kawasaki Ninja 125/250/300, Triumph Sprint/Tiger/Trident.
Veelgestelde vragen
Wat zijn de voordelen van sinterremblokken?
Sinterremblokken bieden een betere grip en langere levensduur dan organische remblokken. Ze zijn ideaal voor intensief gebruik en garanderen veilige remprestaties.
Hoe weet ik of deze remblokken passen op mijn motor?
Controleer de compatibiliteitslijst in de productomschrijving. De SBS 638HS is geschikt voor verschillende modellen van populaire merken zoals Benelli, Can-Am, Kawasaki en Triumph.
Voordelen
- ✅ Hoge grip en duurzaamheid
- ✅ Geschikt voor diverse motoren
- ✅ Betrouwbare prestaties in alle omstandigheden
Let op
- 🚫 Niet voor alle motoren geschikt
- 🚫 Mogelijk hogere prijs dan organische remblokken
| Merk | Model |
|---|---|
| Benelli | Bn 125 j |
| Benelli | Bn 125 k |
| Benelli | Bn 125 l |
| Benelli | Bn 125 m |
| Benelli | Leoncino 125 n |
| Benelli | Leoncino 125 p |
| Benelli | Leoncino 125 r |
| Can am | 1000 b |
| Can am | 1000 c |
| Can am | 1000 d |
| Can am | 1000 dps d |
| Can am | 1000 dps e |
| Can am | 1000 dps f |
| Can am | 1000 e |
| Can am | 1000 f |
| Can am | 1000 ltd c |
| Can am | 1000 ltd d |
| Can am | 1000 ltd e |
| Can am | 1000 ltd f |
| Can am | 1000 r e |
| Can am | 1000 x b |
| Can am | 1000 x c |
| Can am | 1000 x d |
| Can am | 1000 xt b |
| Can am | 1000 xt c |
| Can am | 1000 xt d |
| Can am | 1000 xt e |
| Can am | 1000 xt f |
| Can am | 1000 xt-p e |
| Can am | 1000 xt-p f |
| Can am | 800 commander b |
| Can am | 800 commander c |
| Can am | 800 commander d |
| Can am | 800 commander e |
| Can am | 800 r b |
| Can am | 800 r c |
| Can am | 800 r d |
| Can am | 800 r e |
| Can am | 800 r f |
| Can am | 800 xt b |
| Can am | 800 xt c |
| Can am | 800 xt d |
| Can am | 800 xt e |
| Can am | 800 xt f |
| Kawasaki | Eliminator 500 r |
| Kawasaki | Eliminator 500 s |
| Kawasaki | Meguro s1 230 s |
| Kawasaki | Ninja 125 k |
| Kawasaki | Ninja 125 l |
| Kawasaki | Ninja 125 m |
| Kawasaki | Ninja 125 p |
| Kawasaki | Ninja 125 r |
| Kawasaki | Ninja 125 s |
| Kawasaki | Ninja 250 r 8 |
| Kawasaki | Ninja 250 r 9 |
| Kawasaki | Ninja 250 r a |
| Kawasaki | Ninja 250 r b |
| Kawasaki | Ninja 250 r c |
| Kawasaki | Ninja 300 e |
| Kawasaki | Ninja 300 f |
| Kawasaki | Ninja 300 g |
| Kawasaki | Ninja 300 h |
| Kawasaki | Ninja 300 r d |
| Kawasaki | Ninja e-1 r |
| Kawasaki | Ninja e-1 s |
| Kawasaki | W 230 s |
| Kawasaki | Z 125 k |
| Kawasaki | Z 125 l |
| Kawasaki | Z 125 m |
| Kawasaki | Z 125 p |
| Kawasaki | Z 125 r |
| Kawasaki | Z 125 s |
| Kawasaki | Z 300 f |
| Kawasaki | Z 300 g |
| Kawasaki | Z 300 h |
| Kawasaki | Z e-1 r |
| Triumph | Sprint 900 n |
| Triumph | Sprint 900 p |
| Triumph | Sprint 900 r |
| Triumph | Sprint 900 s |
| Triumph | Sprint 900 t |
| Triumph | Sprint 900 v |
| Triumph | Sprint 900 w |
| Triumph | Tiger 900 p |
| Triumph | Tiger 900 r |
| Triumph | Tiger 900 s |
| Triumph | Tiger 900 t |
| Triumph | Tiger 900 v |
| Triumph | Tiger 900 w |
| Triumph | Trident 750 m |
| Triumph | Trident 750 n |
| Triumph | Trident 750 p |
| Triumph | Trident 750 r |
| Triumph | Trident 750 s |
| Triumph | Trident 750 t |
| Triumph | Trident 750 v |
| Triumph | Trident 750 w |
| Triumph | Trident 900 m |
| Triumph | Trident 900 n |
| Triumph | Trident 900 p |
| Triumph | Trident 900 r |
| Triumph | Trident 900 s |
| Triumph | Trident 900 t |
| Triumph | Trident 900 v |
| Triumph | Trident 900 w |
| Triumph | Trident 900 x |
| Triumph | Trident 900 y |
| Triumph | Trophy 900 m |
| Triumph | Trophy 900 n |
| Triumph | Trophy 900 p |